آموزش و ترفند MacOS

نحوه رد کردن مرحله اول راه اندازی Apple ID در macOS

آموزش رد کردن مرحله اول راه اندازی اپل آیدی در مک او اس

اگر به تازگی هنگام راه اندازی macOS و موقع وارد کردن اپل آیدی در مک با مشکل مواجه شده‌اید، در این مطلب از فراسیب با ما همراه باشید تا راه حل این موضوع را بررسی کنیم.

اگر تا پیش از این از محصولات اپل استفاده می‌کردید، مطمئنا یک اپل آیدی شخصی برای خود دارید که برای دانلود اپلیکیشن از اپ استور، انجام خریدهای مختلف یا ذخیره اطلاعات متعدد مانند تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و مواردی از این قبیل از آن استفاده می‌کنید.

اما اگر به تازگی دستگاهی جدید مبتنی بر سیستم عامل مک را خریداری کرده و قصد انجام تنظیمات اولیه را داشته باشید، ممکن است در همان ابتدای امر هنگام وارد کردن اپل آیدی در مک با پیغام خطایی مواجه شوید و نتوانید از آن مرحله عبور کنید. این موضوع ممکن است به خاطر آی.پی یا مشکلات دیگری باشد که در روند انجام کارهای شما اختلال ایجاد کند و این مرحله زمانبر شود. اما راهکار عبور از این مرحله چیست؟

آموزش گذر از مرحله وارد کردن اپل آیدی در مک او اس

اگر در هنگام راه اندازی دستگاه جدید مبتنی بر سیستم عامل مک و موقع ورود اپل آیدی با مشکل مواجه شده‌اید، کافی است همان مرحله اول مانند تصویر زیر روی عبارت Set Up Later کلیک کرده و سایر مراحل را با اطمینان خاطر پیش برده و تنظیمات مورد نیاز خود را انجام دهید.

نمایی از پنجره ورود اپل آیدی هنگام راه اندازی macOS

نمایی از پنجره ورود اپل آیدی هنگام راه اندازی macOS

پس از پایان یافتن تنظیمات اولیه و لود شدن محیط سیستم عامل مک، کافی است از نوار داک روی آیکون چرخ دنده (System Preferences) کلیک کنید و حالا از قسمت بالایی مانند تصویر زیر روی آيکون Apple ID کلیک کنید.

نمایی از پنجره System Preferences

نمایی از پنجره System Preferences

حالا با مشخصات Apple ID و پسورد خود وارد اکانتتان شوید. اگر باز هم مشکلی در میانه راه وجود داشت و نتوانستید لاگین کنید، از ابزار تغییر آی.پی استفاده کرده و مجددا امتحان کنید. مطمئنا این بار هیچ مشکلی بر سر راه شما نخواهد بود و می‌توانید به آسانی Sign In کرده و از اپل آیدی خود استفاده کنید.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =