نقد و بررسی

همه چیز درباره ویژگی Fast Charge اپل واچ ها

قابلیت فست شارژ در اپل واچ و لیست محصولات سازگار با آن

قابلیت فست شارژ اپل واچ از جمله امکاناتی است که می‌تواند در شرایط اضطراری شدیدا به شما کمک کند. در این مطلب از فراسیب قصد داریم با این تکنولوژی آشنا شده، ساز و کار آن را بدانیم و ببینیم کدام یک از ساعت‌های هوشمند اپل از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند؛ در ادامه با ما همراه باشید…

به عنوان یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به اپل واچ، می‌توان به فناوری Apple Watch Fast Charge اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود تا ساعت هوشمند شما با سرعت بیشتری شارژ شده و در مواقع ضروری، این ویژگی شدیدا به کارتان خواهد آمد.

کدام اپل واچ ها از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کنند؟

در زمان نگارش این مطلب، ساعت‌های هوشمند زیر از قابلیت Fast Charge پشتیبانی می‌کنند:

قابلیت فست شارژ اپل واچ

قابلیت فست شارژ اپل واچ

به گفته اپل با استفاده از این تکنولوژی، شارژ اپل واچ شما می‌تواند در ۴۵ دقیقه از ۰ به ۸۰ درصد برسد و اپل واچ اولترا همین میزان را در ۱ ساعت طی می‌کند.

امکانات مورد نیاز برای استفاده از Fast Charge اپل واچ

محصولات یاد شده درون جعبه خود، آداپتور مغناطیسی مخصوصی را به همراه دارند که در سمت دیگر آن، خروجی USB-C را خواهیم دید. البته برای شارژ دستگاه، نیاز به آداپتور خواهید داشت که باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید.

به گفته اپل، کلیه آداپتور هایی که از USB Power Deliver با توان ۵ وات به بالا پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند قابلیت Fast Charge اپل واچ را همراهی کنند. در پایان بد نیست بدانید اگر از MagSafe Duo یا داک مغناطیسی اپل واچ استفاده می‌کنید، نمی‌توانید از ویژگی فست شارژ استفاده کنید.

پشت بدنه اپل واچ الترا و محل شارژ

پشت بدنه اپل واچ الترا و محل شارژ

جمع بندی

ویژگی شارژ سریع یا همان Fast Charge بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید، به دردتان خواهد خورد. اگر خیلی عجله داشته باشید و ساعت خود را به شارژ بزنید، به سرعت ساعت آماده استفاده برای باقی روزتان خواهد بود. پس اگر قصد خرید یا تعویض اپل واچ خود را دارید حتما به فکر خرید سری ۷ به بعد با یک آداپتور مناسب باشید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

2 دیدگاه در “همه چیز درباره ویژگی Fast Charge اپل واچ ها

  1. صدرا گفت:

    سلام
    ممنون از مقاله خوبتون
    میخواستم ببینم اگر اپل واچ SE رو با شارژر اپل واچ سری ۸ که از نوع فست شارژ هست شارژ کنیم مشکلی برای باتریش پیش میاد؟ اگر اپل واچ سری ۷ رو با شارژر اپل واچ SE شارژ کنیم چطور؟

  2. محمد گفت:

    هیچ مشکلی پیش نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =