اخبار اپل

شرکت اپل در حال تحقیق و توسعه تاچ آیدی In-Display

شرکت اپل در حال تحقیق و توسعه تاچ آیدی In-Display

تاچ آیدی اپل از سال گذشته قسمت تاچ آیدی فیزیکی را از روی آیفون ها به کلی کنار گذاشت و در آیفون های XS ،XS مکس و XR اثری از آن نیست. ظاهرا دلیل این کار بازخورد مثبت کاربران به Face ID بوده است، با این حال مینگ چی کو معتقد است اپل دوباره به استفاده از Touch ID روی خواهد آورد. در ادامه با فراسیب همراه باشید.

تاریخ عرضه تاچ آیدی روی صفحه نمایش

به گزارش بلومبرگ اپل در حال تحقیق و توسعه تاچ آیدی in-display میباشد و میتواند این فناوری را تا اوایل سال 2020 در آیفون ها ادغام کند. منابع میگوند که تاچ آیدی روی صفحه نمایش در شرکت اپل و شرکت های تامین کننده قطعات در حال تست و آزمایش است با این حال جدول زمانی تضمین شده نیست و ممکن است تا سال 2021 طول بکشد.

"آیفون

چگونگی تاچ آیدی روی صفحه نمایش آیفون ها

شرکت اپل در تحقیق و توسعه این مدل از تاچ آیدی (تاچ آیدی in-display) را روی آیفون های 2020 انجام داده است و قصد دارد در صورت موفقیت کامل آنرا در این آیفون ها و یا آیفون های سال 2021 قرار دهد. این شرکت احتمالا در آیفون های 2021 از حسگر التراسونیک کوالکام استفاده می کند که به خاطر گستردگی محدوده پوشش، کاربر مجبور به قرار دادن انگشت در یک ناحیه خاص از صفحه نمایش نخواهد بود.

"آیفون

شنیده ها حاکی از این است تولید کنندگان توانایی خود را در ادغام این فناوری در آیفون ها ثابت کرده اند اما شرکت اپل هنوز نتوانسته آنرا تولید کند همچنین بلومبرگ معتقد است که تاچ آیدی روی صفحه نمایش با سیستم موجود Face ID یکپارچه خواهد شد و کار خواهد کرد!

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اپل دست به این نوآوری میزند؟

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 16 =