اپلیکیشن های iOS, اپلیکیشن های WatchOS

معرفی بهترین اپلیکیشن های آب و هوا برای اپل واچ

معرفی بهترین اپلیکیشن های آب و هوا برای اپل واچ

در این مطلب از فراسیب قصد داریم با بهترین اپلیکیشن‌ها در حوزه آب و هوا برای اپل واچ آشنا شویم. در ادامه با ما همراه شوید…

اپلیکیشن‌های فعال در زمینه آب و هوا یکی از مهم ترین عناوین برای اضافه به اپل واچ به حساب می‌آیند. از آن جا که ساعت هوشمند اپل به صورت کلی برای نمایش حالت کلی وقایع مختلف ساخته و طراحی شده است، لذا چک کردن وضعیت آب و هوا از طریق آن یکی از بهترین گزینه‌ها و کاربردهای آن به حساب می‌آید.

اپلیکیشن اول: Forecast Bar

تصاویری از محیط نرم افزار Forecast Bar

تصاویری از محیط نرم افزار Forecast Bar

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای شخصی سازی وضعیت آب و هوا هستید، Forecast Bar بهترین گزینه برای شروع کار به حساب می‌آید. داخل اپلیکیشن، شما می‌توانید تک تک جزئیات آن را شخصی سازی کنید. به این ترتیب سه حالت مختلف برای نمایش اطلاعات وجود داشته و از سوی دیگر امکان پنهان کردن رویدادها و وقایع و آب و هوایی هم در اختیارتان خواهد بود.

به کمک اپلیکیشن یاد شده روی آیفون، شما می‌توانید بخش‌های مختلف آن را تنظیم کنید تا اطلاعات مهم و مورد نیازتان در ابتدای امر نمایش داده شوند.

افرادی که به Complication ها روی اپل واچ علاقمند هستند نیز با این اپلیکیشن کاملا خوشحال خواهند بود. Forecast Bar از 100 کامپلیکیشن مختلف پشتیبانی می‌کند که واچ فیس‌های مختلف را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. اگر نمی‌دانید این داستان را از کجا شروع کنید، بخش جداگانه‌ای برای آن روی اپلیکیشن آيفون وجود دارد که حالت‌های مختلف روی واچ فیس‌های اپل واچ را به نمایش می‌گذارد. در حالی که این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده است، اما برای استفاده از خدمات آن روی اپل واچ دست کم به اشتراک نقره‌ای آن نیاز خواهید داشت.

آیکون دانلود از اپ استور

اپلیکیشن دوم: CARROT Weather

تصاویری محیط نرم افزار CARROT Weather

تصاویری محیط نرم افزار CARROT Weather

یکی دیگر از انتخاب‌ها که انبوهی از قابلیت‌های شخصی سازی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد، اپلیکیشن CARROT Weather خواهد بود. اگر تا به حال نام آن به گوش‌تان نخورده است، باید بدانید که CARROT Weather اطلاعات خوبی در مورد آب و هوا را به اطلاع‌تان می‌رساند. نسخه اپل واچ آن بسته به نیاز شما، قابل شخصی سازی خواهد بود. به محض ورود به اپلیکیشن، انبوهی از اطلاعات در حوزه آب و هوا در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در فراسیب بخوانید  معرفی بهترین و پر دانلود ترین اپلیکیشن های آیفون

این نرم افزار همچنین میزبان تعداد زیادی از کامپلیکیشن‌ها است که در صورت تمایل، می‌توانید از آنرا روی واچ فیس‌های مختلف استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های CARROT Weather مستقل بودن آن است و به این ترتیب، نیازی به آیفون برای کارکردن آن نخواهید داشت. تنها یک شبکه سلولار یا وای فای برای این اپلیکیشن کافی است.

در حالی که استفاده از نسخه اپل واچ به صورت عادی کاملا رایگان است، اما برای اضافه کردن کامپلیکیشن‌ها دست کم به اشتراک نسخه پایه آن نیاز خواهید داشت.

آیکون دانلود از اپ استور

اپلیکیشن سوم: The Weather Chanel

تصاویری از اپلیکیشن The Weather Chanel

تصاویری از اپلیکیشن The Weather Chanel

The Weather Chanel نامی بسیار پرآوازه در حوزه پیش بینی آب و هوا به حساب می‌آید، پس جای تعجبی نیست اگر اطلاعات آب و هوایی را توسط آن روی اپل واچ بتوانید مشاهده کنید. رایگان بودن این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید آب و هوای هر روز را پیش بینی کنید.

پس از وارد شدن به اپلیکیشن، امکان مشاهده دمای خارج از منزل نیز فراهم خواهد بود. همچنین کافی است تا دکمه دایره‌ای شکل Digital Crown را بچرخانید تا پیش بینی 24 ساعت آینده را مشاهده کنید. در نهایت با سوایپ کردن به سمت چپ می‌‌توانید وضعیت آب و هوا در آخر هفته را ببینید. آخرین صفحه هم اطلاعاتی در مورد طلوغ و غروب آفتاب در اختیارتان خواهد گذاشت.

متأسفانه تنها یک کامپلیکیشن برای مشاهده پیش بینی آب و هوای منطقه شما وجود خواهد داشت.

آیکون دانلود از اپ استور

اپلیکیشن چهارم: Weathergraph

تصاویری از اپلیکیشن Weathergraph

تصاویری از اپلیکیشن Weathergraph

برای مشاهده اطلاعات آب و هوایی به صورتی جذاب و منحصر به فرد، می‌توانید از اپلیکیشن Weathergraph استفاده کنید. این اپلیکیشن به صورت اختصاصی برای اپل واچ طراحی شده و تک تک اجزای آن قابل شخصی سازی خواهد بود و اطلاعات آب و هوایی را روی گراف به شما نمایش خواهد داد. شما همچنین می‌توانید با اسکرول کردن به کمک دکمه Digital Crown به سمت داخل یا خارج زوم کنید. امکان پیش بینی آب و هوا بین 1 تا 5 روز از طریق این اپلیکیشن فراهم خواهد بود.

در حوزه کامپلیکیشن‌ها، باید بدانید که کلیه واچ فیس‌ها تحت پوشش این نرم افزار قرار می‌گیرند و کامپلیکیشن Nowcast نیز وضعیت آب و هوای فعلی از لحاظ بارش باران یا برف را به شما نمایش خواهد داد. بد نیست بدانید که این ویژگی به صورت خودکار هر 15 دقیقه یک بار بروزرسانی خواهد شد.

در فراسیب بخوانید  بهترین اپلیکیشن هایی که در سال ۲۰۲۳ باید روی آیفون داشته باشید!

افرادی که اشتراک این اپلیکیشن را تهیه می‌کنند، قابلیت مشاهده اطلاعات بیشتری را در کامپلیکیشن‌ها خواهند داشت.

آیکون دانلود از اپ استور

اپلیکیشن پنجم: Hello Weather

تصاویری از محیط اپلیکیشن Hello Weather

تصاویری از محیط اپلیکیشن Hello Weather

برای استفاده از نرم افزار Hello Weather نیازی نیست تا اطلاعات زیادی در مورد آب و هواشناسی بدانید. روی اپل واچ، می‌توانید به راحتی به اطلاعاتی که نیاز دارید، دسترسی داشته باشید. همچنین حتی با کوچک بودن سایز نمایشگر این ساعت هوشمند، اطلاعات و گراف‌های نمایش داده شده ظرف 7 روز آینده به آسانی قابل خواندن خواهند بود. همچنین کامپلیکیشن‌های جذابی برای واچ فیس‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

در حالی که نسخه آی او اس این اپلیکیشن کاملا رایگان است، برای بازگشایی قفل آن و استفاده روی اپل واچ، به تهیه اشتراک نیاز خواهید داشت.

آیکون دانلود از اپ استور

اپلیکیشن ششم: WeatherBug

تصاویری از اپلیکیشن WeatherBug

تصاویری از اپلیکیشن WeatherBug

برای استفاده از این نرم افزار روی اپل واچ نیاز نیست تا زمان زیادی را صرف کنید. به عنوان یک زیر مجموعه برای اپلیکیشن آیفون، WeatherBug روی اپل واچ به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعاتی در مورد وضعیت آب و هوای محل سکونت و سایر مکان‌ها را به دست آورید. در کنار دمای فعلی، شما می‌توانید پیش بینی آب و هوای 4 ساعت آینده به همراه هشدارهایی در این مورد را مشاهده کنید. این اپلیکیشن همچنین اطلاعاتی در مورد وضعیت باد، تعداد ریزگردها و امتیاز UV را به نمایش می‌گذارد.

یک کامپلیکیشن ساده، دمای هوای فعلی را به شما نشان می‌دهد.

آیکون دانلود از اپ استور

اپلیکیشن هفتم: RadarScope

تصاویری از اپلیکیشن RadarScope

تصاویری از اپلیکیشن RadarScope

اگر در منطقه‌ای سکونت دارید که وضعیت آب و هوا کاملا متغیر و سخت و طاقت فرساست، نرم افزار RadarScope باید حتما روی اپل واچ شما نصب باشد. در این نرم افزار رادار هایی از وضعیت آب و هوایی در کشورهای مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

در اپلیکیشن طراحی شده برای آيفون شما می‌توانید رادارهای دلخواه خود را برای محل سکونت خود ذخیره کرده و آن‌ها را روی اپل واچ مشاهده کنید. کافی است تا انگشت خود را روی صفحه اپل واچ کمی نگه دارید تا سپس بتوانید آن را به سمت داخل یا خارج زوم کنید. همچنین قابلیت نمایش اطلاعات تخصصی‌تر مانند تشخیص وارونگی و مواردی از این قبیل از جمله تخصص‌های اپلیکیشن RadarScope به حساب می‌آید. در حالی که این برنامه برای هواشناسان و علاقمندان به آب و هوا طراحی شده است، اما ابزاری عالی برای زیر نظر گرفتن طوفان‌های شدید نیز به حساب می‌آید.

در فراسیب بخوانید  اپل واچ نسل ۳ بطور کامل توقف تولید شد!

آیکون دانلود از اپ استور

اپلیکیشن هشتم: Windy.com

تصاویری از اپلیکیشن Windy.com

تصاویری از اپلیکیشن Windy.com

یکی دیگر از نرم‌افزارهای تخصصی در حوزه آب و هوا برای اپل واچ Windy.com است. همان طور که از نام این اپلیکیشن برمی‌آید، اطلاعاتی در مورد وضعیت بادها در آن به نمایش گذاشته می‌شود. این اطلاعات در موارد مختلفی (مانند کار، بازی، مسافرت، ماهی‌گیری، فرودگاه و پرواز هواپیماها) که کاملا به وزش باد وابسته هستند، حیاتی به نظر می‌رسد.

روی اپل واچ، شما می‌توانید سرعت و جهت باد که هم اکنون در حال وزش است را مشاهده کنید. با چرخاندن دکمه دایره‌ای شکل Digital Crown، امکان مشاهده پیش بینی 24 ساعته هم در دسترس خواهد بود. اگر از اپل واچ سری 5، اپل واچ SE یا نسخه‌های پس از آن‌ها استفاده می‌کنید، به لطف قطب نمای داخلی، جهت وزش باد از طریق فِلِش‌هایی به نمایش گذاشته می‌شود.

شما همچنین می‌توانید METAR ها، گزارش آب و هوا برای خلبانان، مکان‌های مورد علاقه یا اطراف جایی که هستید را ببینید.

آیکون دانلود از اپ استور

 

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *