اپلیکیشن های iOS, اپلیکیشن های iPadOS

بهترین برنامه‌های طراحی رایگان آیپد iPad

بهترین برنامه‌های طراحی رایگان آیپد

یکی از بهترین بخش‌های آیفون و آیپد، همه کاره بودن آنهاست. شما می‌توانید از آن‌ها برای تقریباً هر چیزی استفاده کنید، صرف نظر از اینکه شغل یا سرگرمی شما چیست. به عنوان مثال هنر را در نظر بگیرید. هیچ‌کس سال‌ها پیش فکر نمی‌کرد که می‌توانید از دستگاهی برای خلق آثار هنری استفاده کنید. با این حال، اکنون بسیاری از مردم از آیفون و آیپد خود برای خلق هنرهای دیجیتالی فوق‌العاده در هر کجا که هستند استفاده می‌کنند. 

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های طراحی برای آیپد

اگر می‌خواهید با آیپد خود طراحی کنید، در جای درستی هستید. اکنون فقط به اپلیکیشن طراحی مناسب نیاز دارید. با ما در این مطلب از وبلاگ فراسیب همراه باشید تا برخی از برترین برنامه‌های طراحی برای iPad را به شما معرفی کنیم. 

برنامه فوق العاده Procreate 

اپلیکیشن Procreate

اپلیکیشن Procreate

شکی نیست که Procreate یکی از برترین برنامه‌های طراحی برای iPad و تمرین هنر دیجیتال است. چه به عنوان یک سرگرمی و چه به عنوان یک هنرمند حرفه‌ای طراحی را دوست داشته باشید، Procreate می‌تواند به شما کمک کند حتی جسورانه‌ترین رویاهای خود را خلق کنید. این برنامه همه چیزهایی را که برای ایجاد آثار هنری زرق و برق دار نیاز دارید، دارد و اکنون هم روی آیفون و هم روی آیپد کار می‌کند. همچنین از Apple Pencil نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید براش‌هایی را در خارج از برنامه خریداری یا دانلود کنید یا بدون ترک Procreate، براش‌های خود را ایجاد کنید. همچنین Procreate برای ایجاد انیمیشن‌های کوچک و نشان دادن یک تایم لپس از پیشرفت شما در زمان واقعی بسیار عالی است. مطمئناً، این یک برنامه پولی است، اما پس از پرداخت هزینه، دیگر نگران اشتراک یا هر چیز دیگری نخواهید بود.

برای خرید این برنامه می‌توانید ابتدا گیفت کارت آیتونز تهیه کرده و پس از افزایش اعتبار اپل آیدی خود، این برنامه را دانلود کنید.

در فراسیب بخوانید  معرفی بهترین اپلیکیشن اسکنر تصویر و اسناد در آیفون

اپلیکیشن طراحی مناسب مانگا Clip Studio Paint 

برنامه Clip Studio Paint

برنامه Clip Studio Paint

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب در دنیای هنر دیجیتال، Clip Studio Paint است و به زودی دلیل آن را خواهید فهمید. اگر Clip Studio Paint را روی کامپیوتر خود امتحان کرده باشید، از قبل می‌دانید که این برنامه چقدر می‌تواند کاربردی باشد. اکنون، تقریباً همان تجربه و ویژگی‌ها را در iPhone و iPad خود خواهید داشت. Clip Studio Paint بر روی کمیک و مانگا تمرکز دارد، اما می‌توانید از آن برای ایجاد هر نوع طراحی استفاده کنید. و همچنین می‌توانید از آن برای ایجاد انیمیشن استفاده کنید. می‌توانید Clip Studio Paint را به صورت رایگان دانلود کنید و آن را امتحان کنید یا اگر برنامه را دوست داشتید برای باز کردن ویژگی‌های اضافی کمی هزینه کنید. همچنین یک انجمن بزرگ وجود دارد که بیش از 80000 اثر را به اشتراک گذاشته است که می‌توانید از آنها استفاده و الهام بگیرید، یا می‌توانید مطالب خود را نیز به اشتراک بگذارید و به هنرمندان دیگر جامعه کمک کنید.

مناسب عاشقان ادوبی با Adobe Fresco

محیط اپلیکیشن Adobe Fresco

محیط اپلیکیشن Adobe Fresco

از آنجایی که Fresco از شرکت Adobe است، باید بدانید که این یکی از بهترین اپلیکیشن‌های طراحی برای آیپد و آیفون است و معجزه می‌کند. می‌توانید به صورت رایگان از این اپلیکیشن طراحی در آیفون و iPad خود استفاده کنید. کتابخانه براش و سایر ابزارهای آن بسیار شبیه به سایر برنامه‌های Adobe مانند فتوشاپ هستند، بنابراین ممکن است از قبل با آنها آشنا شده باشید و هیچ مشکلی در درک برنامه نخواهید داشت. شما بسیاری از ویژگی‌های رایگان برای استفاده در برنامه دارید، اما همیشه می‌توانید به اشتراک ماهانه آن ارتقا دهید تا بقیه ویژگی‌های ممتازی را که برنامه ارائه می‌دهد، استفاده کنید، دقیقاً مانند سایر برنامه‌های Adobe. با این حال، اگر عاشق استفاده از برنامه‌های Adobe هستید یا چیزی می‌خواهید که به نظر آشنا باشد، پشیمان نخواهید شد.

شما می‌نوانید برای خرید اکانت ادوبی، برای دسترسی به همه‌ی برنامه‌های Adobe اقدام کنید.

برنامه Sketchbook بدون شیله پیله!

اپ Sketchbook

اپ Sketchbook

Sketchbook یکی از بهترین برنامه‌های طراحی رایگان آیپد و iPhone با کاربری آسان است. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده و قابل درک است که اگر تازه شروع کرده‌اید یا به راحتی حواس شما پرت می‌شود، این برنامه برای شما عالی است. اما مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر را نمایش نمی‌دهد که هنر شما را به محض دستیابی به آن به سطح بالاتری ببرد. به‌علاوه، این برنامه برای تمرکز شما بر روی آنچه مهم است ساخته شده است: هنرتان. استفاده از یک برنامه هنر دیجیتال در آیفون یا آیپد می‌تواند حواس شما را از هر ابزار و دکمه‌ای را که پیدا می‌کنید منحرف کند. اما این برنامه بوم را تا حد امکان تمیز نگه می‌دارد تا به شما کمک کند هنگام نقاشی از حواس‌پرتی‌های غیر ضروری جلوگیری کند. فقط شما و هنرتان هستید.

در فراسیب بخوانید  معرفی بهترین اپلیکیشن های آب و هوا برای اپل واچ

ابزارهای واقعی با Tayasui Sketches 

محیط برنامه Tayasui Sketches

محیط برنامه Tayasui Sketches

برنامه Tayasui Sketches کاملاً در مورد واقع گرایی است، بنابراین اگر از هنر فیزیکی به هنر دیجیتال تغییر فیلد می‌دهید، ممکن است این برنامه مکانی عالی برای شروع باشد. از ابزارهای پاستلی گرفته تا برس‌ها، همه ابزارهای آن به شما این حس را می‌دهند که واقعاً دارید در دنیای واقعی نقاشی می‌کنید. بیش از 20 ابزار عملی و واقعی دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. به‌علاوه، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به شما کمک می‌کند هنر، آثار و پوشه‌هایتان را با چند ضربه مرتب کنید. اگر نمی‌دانید از کجا می‌توانید به اشتراک گذاری هنر خود را شروع کنید، این برنامه همچنین جامعه بزرگی را به شما ارائه می‌کند که در آن می‌توانید استعداد خود را به اشتراک بگذارید و ببینید که افراد دیگر برای گرفتن الهام چه کار کرده‌اند.

جامعه ای از هنرمندان در Sketch Club

اپلیکیشن Sketch Club

اپلیکیشن Sketch Club

اگر بیشتر یک فرد اجتماعی هستید، Sketch Club ممکن است برای شما عالی باشد. این برنامه برای افرادی است که هنر و جامعه هنر دیجیتال را دوست دارند. در بالای بخش طراحی، یک انجمن بزرگ پیدا خواهید کرد که در آن می‌توانید با هنرمندان جدید آشنا شوید و ببینید همه با این برنامه چه کار کرده‌اند. به همین ترتیب، چالش‌های اجتماعی زیادی نیز وجود دارد که روزانه اتفاق می‌افتد و مسابقاتی که می‌توانید خودتان به آن‌ها بپیوندید. و اگر می‌خواهید کاری متفاوت انجام دهید، می‌توانید به یک مسابقه اشتراکی بپیوندید که در آن نقاشی‌هایی را که هنرمند دیگری شروع کرده است، به پایان برسانید. علاوه بر این، Sketch Club همه چیزهایی را که برای ایجاد هنر شگفت انگیز نیاز دارید، دارد. از ابزارهای فوق‌العاده گرفته تا ویژگی‌های جالبی که هنر شما را از بقیه متمایز می‌کند، که برای چالش‌ها به آن‌ها نیاز دارید.

طراحی و نوت برداری همزمان با Flow 

اپ Flow برای آیفون

اپ Flow برای آیفون

Flow یک برنامه عالی برای دانش آموزان و افرادی است که یادگیرنده هستند. می‌توانید به سرعت یادداشت‌های خود را برای مدرسه یا مجله‌تان ایجاد کنید و سپس با کشیدن آثار هنری عالی درست در کنار یادداشت‌هایتان، کمی به یادداشت خود شخصیت ببخشید. رنگ‌ها، بافت‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید، بنابراین یادداشت‌ها و هنرتان هرگز کسل‌کننده به نظر نمی‌رسند. به علاوه، همه ابزارها سعی می‌کنند تا حد ممکن واقع‌بینانه باشند تا یادداشت برداری یا نقاشی روی کاغذ واقعی را تداعی کنند. این برنامه بهترین راه برای حفظ خلاقیت، اجتناب از کسالت و تمرین هنرتان است.

در فراسیب بخوانید  با اپلیکیشن sworkit سلامتی را به خود هدیه بده!

اپلیکیشن طراحی Paper مناسب تازه کارها

محیط اپلیکیشن Paper

محیط اپلیکیشن Paper

این برنامه همه چیزهایی را که برای ساخت طرح ها و کارهای هنری نیاز دارید، دارد، اگر تازه شروع کرده اید. چیزی که در مورد Paper عالی است این است که آموزش‌ها، چالش‌های خلاقانه و تقریباً همه چیزهایی که برای شروع هنر دیجیتال یا ارتقای هنر خود به سطح بعدی نیاز داری را به شما ارائه می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید تصاویر را وارد کنید و آنها را ویرایش کنید یا قبل از اینکه آنها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، کلاژهای خود را ایجاد کنید. و اگر می‌خواهید چیزها را مرتب نگه دارید، می‌توانید مجله‌های هنری را در داخل برنامه ایجاد کنید تا هنر خود را منظم نگه دارید. همچنین می‌توانید ژورنال‌های خود را سفارشی کنید و حتی آثار آنلاین خود را در هر شبکه‌ای که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

در انتها

طراحی دیجیتال و استفاده از اپلیکیشن‌های کامپیوتری برای طراحی روز به روز محبوب‌تر و مورد نیازتر می‌شود و در این بین نیز آیپد و اپل پنسل، بسیار حرف‌ها برای گفتن دارند. البته که آیپد و قلم هوشمندش به تنهایی کافی نیستند و استفاده از اپلیکیشن درست و کاربردی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب سعی شد به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های طراحی برای آیپد و همچنین نقاشی دیجیتال پرداخته شود تا شما هنرمندان بهترین آثار خود را خلق کنید.

در انتها پیشنهاد می‌کنیم به لیست بهترین اپلیکیشن هایی که باید در آیفون داشته باشید سری بزنید تا با دنیای اپلیکیشن‌های اپ استور بیشتر آشنا شوید.

منبع محتوا: idropnews.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره غزل لالوند

و در آغاز کلمه بود و کلمه... سالهاست می‌نویسم؛ کلمات را بهم می‌چسبانم تا جمله‌ای شکل بگیرد، که خوشایند و راهگشای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *