اخبار اپل

صفحه نمایش Apple Watch Ultra بعدی، احتمالا بزرگتر خواهد بود

صفحه نمایش Apple Watch Ultra بعدی، احتمالا بزرگتر خواهد بود

اپل واچ اولترا با امکانات و قابلیت‌های منحصر به فردش توانست در مدت کوتاهی نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. حالا به نظر می‌رسد که مهندسان این شرکت آمریکایی، نقشه‌های دیگری برای این ساعت هوشمند در نظر دارند…

اگر پیگیر اخبار دنیای اپل باشید، مطمئنا می‌دانید که حرفه‌ای‌ترین ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها با نام Apple Watch Ultra ماه‌ها پیش به صورت رسمی معرفی شد و با وجود این که این محصول برای ورزشکاران و افراد حرفه‌ای طراحی و ساخته شده بود، اما به دلیل صفحه نمایش بزرگ‌تر و عمر مفید باتری بیشتر، بسیاری از کاربران عادی نیز برای خرید آن اقدام کردند.

اپل واچ اولترا با نمایشگر ۲.۱ اینچی!

آقای جف پو که از جمله محققان موسسه Haitong Intl Tech به حساب می‌آید، در جدیدترین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که اپل قصد دارد تکنولوژی micro LED را به نمایشگر این محصول اضافه کرده از سوی دیگر، می‌توانیم انتظار افزایش سایز صفحه نمایش را نیز داشته باشیم.

اپل واچ اولترا مقاوم در برابر گرد و غبار

اپل واچ اولترا مقاوم در برابر گرد و غبار

مسلما می‌دانید که اپل واچ سری ۸ نسبت به نسخه پیشین خود آنچنان که باید و شاید،‌ میزبان تغییرات خاصی نبود و تعداد محدودی از دارندگان اپل واچ سری ۷ اقدام به خرید آن کردند؛ اما در جهت مقابل اپل واچ اولترا از قابلیت‌های جذاب و منحصر به فردی برخوردار بود که همین گزینه‌ها، افراد مختلف را نسبت به خریدش ترغیب می‌کرد.

به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۳ کاربران نباید انتظار تغییرات عمده و به خصوصی را نیز داشته باشند و به این ترتیب، یک سال ناامید کننده دیگر را پشت سر خواهند گذاشت. به دلیل همین تغییرات اندک و نه چندان جذاب، آقای Jeff Pu معتقد است که احتمالا در سال جاری میلادی شاهد افت فروش ساعت‌های هوشمند اپل خواهیم بود.

از سوی دیگر افرادی که مدت زمان بیشتری برای خرید دیوایس‌های مختلف منتظر می‌مانند، احتمالا شاهد سورپرایزهای خاصی خواهند بود. چرا که طبق اعلام آقای جف پو، اپل در نظر دارد تا تکنولوژی میکرو ال ای دی را به نمایشگر اپل واچ اولترا اضافه کند و به این ترتیب، شاهد افزایش روشنایی و بالا رفتن دقت رنگی در این محصول خواهیم بود.

اپل واچ الترا؛ مناسب برای ورزشکاران

اپل واچ الترا؛ مناسب برای ورزشکاران

بر اساس گزارش‌ها و شایعات مختلف، اپل قصد دارد تا فناوری Micro LED را به بسیاری از محصولات خود اضافه کند. البته هزینه‌های این تغییرات در مقایسه با نمایشگر OLED یا Mini LED بسیار زیاد خواهد بود. بد نیست بدانید که ساعت‌های هوشمند، اولین محصولات اپل بودند که از نمایشگر OLED برخوردار بودند و حالا نیز به نظر می‌رسد نام اولین در حوزه صفحه نمایش میکرو ال ای دی را هم به خود اختصاص خواهند داد.

اگر از جمله خریداران اپل واچ الترا بوده یا اخبار این محصول را دنبال کرده باشید، مطمئنا می‌دانید که این ساعت هوشمند از نمایشگر ۱.۹۳ اینچی برخوردار بود، اما طبق اعلام آقای جف پو و بر اساس اطلاعاتی که از منابع موثق به گوش وی رسیده، ظاهرا کوپرتینویی‌ها قصد دارند ابعاد نمایشگر این محصول را افزایش داده و به ۲.۱ اینچ برسانند.

البته بد نیست بدانید که این تغییر لزوما به معنای بزرگ‌تر شدن ابعاد اصلی دستگاه نیست و مهندسان کوپرتینویی می‌توانند این کار را به واسطه کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر انجام دهند.

اپل واچ اولترا؛ مناسب برای کوهنوردان

اپل واچ اولترا؛ مناسب برای کوهنوردان

شایعات مختلف حاکی از آن است که متخصصان اپل همچنان در حال کار روی سنسورهای پایش فشار و قند خون هستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این تغییرات در نهایت روی محصولات امسال تأثیرگذار خواهد بود، یا برای برخورداری از این امکانات باید تا سال ۲۰۲۴ منتظر بمانیم.

جمع بندی

به نظر می‌رسد که ترجیح کاربران به استفاده از محصولاتی با نمایشگرهای بزرگ‌تر، شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی را مجبور کرده تا با این خواسته خود را وفق دهند و این داستان‌ها، حالا به اپل واچ الترا هم کشیده شده است. اگر با این ساعت هوشمند اپل آشنا نیستید، می‌توانید مقاله معرفی اپل واچ الترا را مطالعه کنید. همچنین در مطلبی دیگر، به مقایسه اپل واچ اولترا با سری ۸ و ۷ پرداخته‌ایم که مطالعه آن نیز خالی از لطف نبوده و به شما در تصمیم‌گیری بهتر برای خرید کمک خواهد کرد.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =