اخبار اپل

واچ او اس ۹ با چه اپل واچ هایی سازگار خواهد بود؟

واچ او اس ۹ با چه اپل واچ هایی سازگار خواهد بود؟

اپل در رویداد WWDC 22 از نسخه جدید سیستم عامل اپل واچ با نام واچ او اس ۹ پرده برداری کرد. اما ممکن است دارندگان اپل واچ به این فکر افتاده باشند که آیا محصولی که روی مچ‌شان قرار گرفته، تحت پوشش این نسخه قرار می‌گیرد یا خیر. در این مطلب از فراسیب قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم؛ در ادامه با ما همراه باشید…

نسخه جدید سیستم عامل اپل واچ با نام watchOS 9 شب گذشته به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد. امکانات و قابلیت‌های زیادی در این مجموعه دیده می‌شود که برای آشنایی بهتر با آن‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مقاله جامع معرفی واچ او اس ۹ را مطالعه کنید.

نکات مهم دریافت آپدیت واچ او اس ۹

نسخه مخصوص توسعه دهندگان این پلتفرم همان دیشب در دسترس آن‌ها قرار گرفت و نسخه عمومی برای بتا تسترها هم در ماه جولای عرضه می‌شود. اما کاربران عادی برای نصب این سیستم عامل، باید تا فصل پاییز و عرضه اپل واچ سری ۸ منتظر بمانند.

اگر در وب سایت اپل به قسمت معرفی watchOS 9 رفته و صفحه را تا انتها پایین بکشید، بنر تصویری زیر را مشاهده خواهید کرد که لیست اپل واچ‌های پشتیبانی کننده از watchOS 9 را در آن می‌بینید:

نمایی از اپل واچ‌های سازگار با واچ او اس ۹

نمایی از اپل واچ‌های سازگار با واچ او اس ۹

همان طور که مشاهده می‌کنید، دارندگان اپل واچ های زیر می‌توانند با خیال راحت، دستگاه خود را به watchOS 9 آپگرید کنند و افرادی که از مدل‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، تحت پوشش این پلتفرم جدید قرار نمی‌گیرند.

  • اپل واچ سری ۴
  • اپل واچ سری ۵
  • اپل واچ سری ۶
  • اپل واچ SE
  • اپل واچ سری ۷

همچنین در نهایت بد نیست بدانید طبق قوانین و مقررات اپل، باید حداقل آيفون ۸ یا آيفون SE نسل دو را در اختیار داشته باشید تا امکان آپدیت به واچ او اس ۹ برای ساعت هوشمند شما فراهم شود. به این ترتیب اگر اپل واچ سری ۴ روی مچ شما بسته شده اما از آیفون ۷ یا مدل‌های پایین‌تر استفاده می‌کنید، نمی‌توانید watchOS 9 را روی آن نصب کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =