اپلیکیشن های iOS

معرفی اپلیکیشن Plex برای تماشای رایگان فیلم و سریال

معرفی اپلیکیشن Plex برای تماشای رایگان فیلم و سریال

آیا می‌خواهید بصورت رایگان فیلم و سریال تماشا کنید؟ اپلیکیشن Plex هم به شما امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال مورد علاقتان را می‌دهد و هم می‌توانید به پای تماشای مستندهای جذاب بنشینید. این اپلیکیشن بصورت کاملاً قانونی در صنعت استریم ویدیو فعالیت می‌کند. در ادامه با فراسیب همراه باشید.

Plex یک سرور محتوای ویدیویی است که به شما اجازه می‌دهد محتوای ذخیره شده در کامپیوتر یا موبایلتان را تماشا کنید یا از طریق اینترنت به تلویزیون، آیفون، آیپد، لپ تاپ مک و ویندوزی و حتی Xbox One یا Playstation یا یک دستگاه اندرویدی متصل شوید و به تماشای فیلم یا سریال مورد علاقتان بنشینید.

معرفی اپلیکیشن Plex برای تماشای رایگان فیلم و سریال

معرفی اپلیکیشن Plex برای تماشای رایگان فیلم و سریال

جدای از آن، اخیراً Plex سرور استریم ویدیو (تماشای آنلاین) بر پایه تبلیغات را راه اندازی کرده است؛ که به شما این اجازه را می‌دهد به تولیدات چند استودیو فیلم سازی معروف بصورت رایگان اما با تماشای تبلیغ، دسترسی داشته باشید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن Plex در آیفون و آیپد

دسترسی به دنیای فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای رایگان Plex بسیار آسان و راحت است. اپلیکیشن Plex را از App Store دانلود کرده و قدم‌های زیر را طی کنید.

  1. برنامه Plex را روی آیفون یا آیپد خود اجرا کنید.
    Plex Logo

    Plex Logo

  2. شما می‌توانید از طریق Apple ID، اکانت (حساب کاربری) Google یا Facebook و یا وارد کردن ایمیلتان، حساب کاربری Plex بسازید و وارد شوید.
محیط اپلیکیشن Plex

محیط اپلیکیشن Plex

  1. هنگامی که در اپلیکیشن Plex وارد شدید، روی علامت منو (سه خط بالا سمت چپ صفحه) کلیک کنید.
برنامه Plex

برنامه Plex

  1. روی “Movies & TV” مثل تصویر زیر، کلیک کنید.
Plex Menu

Plex Menu

  1. حالا شما به تمام فیلم‌ها و سریال‌های رایگان موجود در Plex دسترسی دارید. یا می‌توانید اسم فیلم یا سریال مورد نظرتان را جستجو کنید؛ برای اینکار علامت ذره بین را لمس کنید.
محیط اپ Plex

محیط اپ Plex

حالا شما می‌دانید که چگونه فیلم‌ها و سریال‌ها را بصورت رایگان از طریق Plex تماشا کنید. برای استفاده از Plex از برنامه‌های تغییر دهنده IP استفاده کنید.

با آنکه Plex رایگان است اما این برنامه یک اشتراک Plex Pass ارائه می‌کند. با این اشتراک امکاناتی نظیر تماشای تلویزیون بصورت زنده، همگام سازی چند دستگاه برای تماشای آفلاین، کنترل محتوای Plex برای کودکان (مناسب برای والدین) و بهبود سازی صدا را در اختیارتان قرار می‌دهد.

جمع بندی

بدون شک ما در دنیای استریم ویدیو و موسیقی زندگی می‌کنیم. متاسفانه اکثر سرویس‌های استریم فیلم نیاز به خرید اشتراک ماهیانه دارند؛ اما بدون شک این اتفاق شامل حال Plex نمی‌شود. Plex با نمایش تبلیغات، هزینه‌ها را جبران می‌کند؛ که اگر شما عادت به تماشای Youtube رایگان و یا تلویزیون داشته باشید، تماشای تبلیغ وسط فیلم، برایتان مسئله بزرگی نیست.

البته که Netflix و Disney+ حجم عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌های دنیا را پوشش می‌دهند؛ اگر فیلم یا سریال مورد نظرتان در Plex نیست، می‌توانید با تهیه اشتراک سرویس‌های استریم ویدیو، به تماشای فیلم و سریال محبوب با دوستانتان بنشینید. نظر شما چیست؟ اشتراک ویژه سرویس‌های استریم ویدیو یا تماشای رایگان اما با مشاهده تبلیغ؟

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =