آموزش و ترفند iOS, اپلیکیشن های iOS

آموزش زمانبندی کردن یک تماس فیک در آیفون

آموزش زمانبندی کردن یک تماس فیک در آیفون

در این مطلب از فراسیب قصد داریم تا نحوه زمانبندی برای دریافت یک تماس فیک روی آیفون را با هم مرور کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که در جلسه‌ای شرکت کرده باشید که اصلا حس و حال خوبی نسبت به آن نداشته و هر ثانیه‌ای که می‌گذرد، شدیدا شما را آزار می‌دهد؟ برخی مواقع شما قصد دارید تا از حضور در یک جلسه یا دورهمی اجتناب کنید، اما بهانه خوبی برای عدم حضور خود ندارید. در این شرایط، دریافت یک تماس فیک روی آيفون می‌تواند راه نجات شما از این موقعیت باشد.

تماس فیک در آیفون

تماس فیک در آیفون

تماس‌های دریافتی در شرایط مختلف، یکی از بهترین روش‌ها برای رهایی از موقعیت‌های خطرناک یا لحظاتی که حوصله‌تان سر رفته است، به حساب می‌آید. پس چرا از یک تماس فیک روی آیفون در این مواقع استفاده نکنید؟‌ در حالی که شما می‌توانید با ارسال پیام به یک شخص از او بخواهید تا با شما تماس بگیرد، اما اپلیکیشن‌هایی نیز برای شبیه سازی یک تماس طراحی شده‌اند که به کمک آن‌ها، می‌توانید به دیگران بفهمانید که شخصی با شما تماس مهمی گرفته و باید هرچه سریع‌تر از آن مکان خارج شوید. بیایید تا مراحل انجام این کار را با هم مرور کنیم.

آموزش زمانبندی کردن یک تماس فیک روی آیفون

برای زمان بندی دریافت یک تماس Fake روی آيفون، به یک اپلیکیشن سوم شخص نیاز خواهید داشت که امکان دانلود آن از اپ استور فراهم شده است. روند انجام این کار بسیار آسان است که در ادامه با این روش آشنا خواهیم شد.

در ابتدا باید اپلیکیشن Fake Call Plus را که به صورت رایگان روی اپ استور قرار گرفته، دانلود کنید.

صفحه اپلیکیشن Fake Call Plus در اپ استور

صفحه اپلیکیشن Fake Call Plus در اپ استور

پس از دانلود و نصب، به محض باز کردن اپلیکیشن باید اجازه‌های لازم را به آن بدهید. به این ترتیب شما می‌‌توانید زمان دلخواه برای دریافت تماس فیک روی آیفون را مشخص کرده، نام شخص تماس گیرنده را وارد کنید، رینگتون دلخواه را انتخاب کرده و همچنین صدایی که هنگام پاسخ به تماس از سمت مخاطب فرضی دریافت خواهید کرد را نیز وارد کرده و آن را انتخاب کنید. همه موارد مورد نیاز را انتخاب و در نهایت مانند تصویر زیر روی منوی Wallpaper ضربه بزنید.

صفحه تنظیمات اپلیکیشن Fake Call Plus

صفحه تنظیمات اپلیکیشن Fake Call Plus

در این صفحه مطمئن شوید که سوییچ مربوط به گزینه Return Real Desktop در وضعیت فعال (سبز رنگ) قرار داشته باشد تا پس از اتمام تماس، به صفحه هوم آيفون منتقل شوید.

صفحه تنظیمات والپیپر اپلیکیشن Fake Call Plus

صفحه تنظیمات والپیپر اپلیکیشن Fake Call Plus

زمانی که تمامی تنظیمات را بر اساس نیازهای خود انجام دادید، در نهایت روی دکمه Start Call ضربه بزنید.

صفحه تنظیمات اپلیکیشن Fake Call Plus

صفحه تنظیمات اپلیکیشن Fake Call Plus

به این ترتیب صفحه نمایش گوشی به رنگ سیاه در آمده و باید طبق مدت زمان انتخاب شده، منتظر بمانید تا گوشی شما زنگ بخورد. همان طور که در پایین صفحه (مانند تصویر زیر) می‌بینید، برای دریافت تماس فیک روی آیفون نباید صفحه نمایش را لایک کرده یا حتی به صفحه هوم آيفون برگردید.

صفحه انتظار برای دریافت تماس

صفحه انتظار برای دریافت تماس

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پس از گذشت زمان دلخواه شما تماس مد نظر و تنظیم شده را دریافت خواهید کرد و می‌بینید که همه چیز به طور کامل به واقعیت نزدیک است. همچنین شما می‌توانید تماس را پاسخ داده یا آن را رد کنید.

صفحه دریافت تماس فیک روی آیفون

صفحه دریافت تماس فیک روی آیفون

زمانی که به تماس دریافت شده پاسخ دهید، در صورت انتخاب، صدای از پیش ضبط شده پخش خواهد شد و به محض پایان دادن به تماس، به صورت خودکار به صفحه هوم آیفون باز خواهید گشت.

صفحه پاسخ به تماس فیک

صفحه پاسخ به تماس فیک

به این ترتیب شما نحوه دریافت تماس Fake روی آيفون را آموزش دیده‌اید و می‌توانید به راحتی در شرایط دلخواه از آن استفاده کنید.

اگر بتوانید تنظیمات اپلیکیشن Fake Call Plus را به صورت هوشمندانه و درست انجام دهید، هیچ کس حتی شک نخواهد کرد که تماس دریافتی شما حالت فیک داشته و توسط یک اپلیکیشن سوم شخص طراحی شده است. در حال حاضر متأسفانه روشی برای انجام این کار به صورت پیش فرض روی سیستم عامل آی او اس گنجانده نشده و بعید به نظر می‌رسد که اپل در آینده، چنین قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

همچنین در مطلبی به نحوه فعالسازی فلش آیفون در زمان دریافت تماس یا اعلان پرداختیم که دانستن آن خالی از لطف نیست.

نمایش صفحه تماس آیفون

نمایش صفحه تماس آیفون

در پایان

یکی از معایب استفاده از این اپلیکیشن‌، تبلیغاتی است که به صورت مکرر درون آن به نمایش گذاشته می‌شود. برای رهایی از آن‌ها، باید کمی هزینه کرده و با پرداخت درون برنامه‌ای، موفق به حذف تبلیغات آن شوید. اما این تبلیغات صرفا درون برنامه نمایش داده شده و خللی در تماس دریافتی ایجاد نخواهد کرد. لذا لزومی به پرداخت درون برنامه‌ای برای استفاده از آن نیست. مطمئنا عناوین دیگری نیز در اپ استور پیدا خواهند شد که چنین کاری را انجام دهند، اما Fake Call Plus بهترین، راحت‌ترین و معروف‌ترین گزینه در این حوزه به حساب می‌آید.

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که نیاز به دریافت تماس فیک داشته باشید؟ در صورت استفاده از این اپلیکیشن، نظرات خود را با و دیگر خوانندگان وب سایت فراسیب در میان بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =