اخبار اپل

واچ او اس ۸ با تغییرات جزئی رونمایی شد؛ همه چیز درباره WatchOS 8

واچ او اس ۸ با تغییرات جزئی رونمایی شد؛ همه چیز درباره WatchOS 8

اپل از واچ او اس ۸ – watchOS 8 رونمایی کرد. سیستم عامل جدید اپل واچ اکنون امکان جدیدی را به ساعت هوشمند اپل اضافه می‌کند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از معرفی‌های نرم افزاری کنفرانس WWDC 2021 اپل مربوط به واچ او اس 8، سیستم عامل مختص به ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ است. در این مقاله با جدیدترین امکانات و ویژگی‌های watchOS 8 بیشتر آشنا خواهید شد.

واچ او اس ۸ بطور رسمی رونمایی شد

اول از همه نسخه جدید اپلیکیشن Breathe App با نام متفاوت Mindfulness به این سیستم عامل اضافه شده است. ساعت هوشمند اپل واچ به لطف واچ او اس ۸ اکنون می‌تواند ریتم تنفس کاربر را حتی در طول خواب هم اندازه‌گیری کند. واچ فیس‌های اپلیکیشن Photo حالا شامل تصاویری که با حالت پرتره تهیه شده‌اند نیز می‌شود.

قابلیت های جدید WatchOS 8

قابلیت های جدید WatchOS 8

تغییرات اساسی در اپلیکیشن Photos ایجاد شده که شامل اضافه شدن بخش‌های های‌لایت و خاطره‌ها می‌شود. شما به لطف این سیستم عامل می‌توانید عکس‌های داخل اپلیکیشن Photos را با برنامه‌های Messages یا Mail با دیگران به اشتراک بگذارید.

قابلیت های جدید WatchOS 8

اپلیکیشن Scribble به شما اجازه می‌دهد در پیام‌هایی که با دست خط خود می‌نویسید از شکلک‌های اموجی نیز استفاده کنید. قفسه‌ای که به برنامه iMessage اضافه شده، بخش‌های جدیدی از جمله جستجو و دسترسی سریع به تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Find My نیز اکنون شامل آیتم‌های جدیدی از جمله AirTags می‌شود.

WatchOS 8

WatchOS 8

در سمتی دیگر اپلیکیشن Weather می‌تواند وضعیت آب و هوا در ساعت آینده را پیش‌بینی کند. و برای نخستین بار شما می‌توانید چندین تایمر مختلف را به صورت همزمان اجرا کنید.

جزئیات بروزرسانی واچ او اس ۸

قابلیت همیشه روشن (Always-On) صفحه نمایش اکنون با برنامه‌هایی مثل Music ،Maps و Calculator نیز کار می‌کند. اپل با Tips به کاربران تازه‌کار اپل واچ نحوه استفاده از این ساعت هوشمند را آموزش خواهد داد. علاوه بر این آهنگ‌های داخل اپلیکیشن Music‌ را هم می‌توانید از طریق اپلیکیشن Messages مستقیماً در اپل واچ خود به اشتراک بگذارید.

تمامی جزئیات آپدیت واچ او اس 8

تمامی جزئیات آپدیت واچ او اس 8

غول کوپرتینویی واچ او اس ۸ را اواخر سال جاری میلادی در اختیار کاربران اپل واچ خواهد گذاشت.البته انتظار می‌رود تا ساعات آینده نسخه آزمایشی آن در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گیرد.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *