اخبار اپل

فروشگاه آنلاین اپل از آیفون جدید خبر میدهد!

فروشگاه آنلاین اپل از آیفون جدید خبر میدهد!

شرکت اپل باری دیگر اطلاعات محصول جدید خود را در وبسایتش لو داد. ساعاتی پیش نام آیفون SE را برای آیفون ۴.۷ اینچی استفاده کرد. این موضوع نشانه ای از نام آیفون جدید است که قرار نیست آیفون ۹ نامیده شود. از مدت ها پیش گمانه زنی ها، اخبار و شایعات مرتبط با این آیفون در رسانه ها مطالب زیادی را به خود اختصاص داده است، حال امروز اپل روی وبسایت از اسم آیفون SE (منظور آیفون SE2 هست) استفاده کرده است که در ادامه به آن میپردازیم…

فروش گلس آیفون SE2 در فروشگاه سایت اپل

فروش گلس آیفون SE2 در فروشگاه سایت اپل

لو رفتن اطلاعات آیفون SE2 روی فروشگاه آنلاین سایت اپل

امروز یک محافظ صفحه نمایش ساخته شرکت بلکین که روی وبسایت اپل به فروش میرسد و مربوط به آیفون ۷ و ۸ هست در انتهای نام آن SE نوشته شده بود که به نوع خودش سوتی جالبی از طرف شرکت اپل بود. نام آیفون SE چندین ساعت جلوی اسم این محافظ صفحه نمایش درج شده بود و ظاهرا اقدامی از سمت اپل برای ایجاد اخبار و حواشی آیفون SE 2 بوده است. حال از این مورد میشه نتیجه گرفت این آیفون میانرده دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی هست و آیفون SE 2020 نامیده میشود. البته باید خاطر نشان بشیم اپل مجدد خدمات +AppleCare را برای آیفون SE ارائه میکند که این هم به نوع خود جالب است.

البته اگر اخبار و حواشی آیفون SE2 را دنبال کنید، صحبت از نسخه پلاس این دستگاه به میان آمده است و شباهت این آیفون به آیفون ۷ و ۸ نیز مدت زیادیست سر زبان هاست و جالب است به این موضوع اشاره کنیم در نسخه پلاس این محافظ صفحه اسمی از آیفون SE نیامده بود که میشه نتیجه گرفت آیفون SE فاقد نسخه پلاس (۵.۵ اینچی) خواهد بود و یا سوتی شرکت اپل به همین محصول ختم شده است.

تصویر آیفون ۹ یا SE2 اپل

تصویر آیفون ۹ یا SE2 اپل

شایعات جدید آیفون SE2

ناگفته نماند وبسایت 9to5Mac در گزارشی اختصاصی از آیفون SE2 یا همان SE 2020 از وجود رنگ قرمز، آبی و سفید در این آیفون خبر داد، همچنین بیان کرد این آیفون احتمالا در ظرفیت های ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه میشود، حداقل دارای ۵ قاب رسمی اپل بوده و از پردازنده A13 Bionic بهره میبرد. میشه گفت این آیفون پر حاشیه ترین آیفون کنونی شرکت اپل به شمار میرود، آیفونی که احتمالا گوشی میانرده شرکت اپل خواهد بود و از قیمت مناسبی برخوردار خواهد بود.

 

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =