اخبار اپل

از کنفرانس پاییزی معرفی آیفون ۱۳ اپل چه انتظاراتی داریم؟

شرکت اپل هر ساله در ماه سپتامبر کنفرانس معرفی آیفون را برگزار می‌کند. در این کنفرانس از محصولات پرطرفدار خود پرده برمی‌دارد. اپل واچ و هدفون‌های ایرپاد نیز به طور معمول در این کنفرانس معرفی می‌شود. حال کمتر از یک ماه دیگر منتظر رونمایی از آیفون ۱۳ یا ۱۲ اس هستیم. با فراسیب همراه ما باشید.

درباره آیفون، همه ما منتظر یک گوشی هوشمند تمام عیار با بهبود دوربین و ظرفیت باتری هستیم. خبرها حاکی از کوچکتر شدن ناچ آیفون و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هستند. باید دید اپل دست به چه تغییراتی زده است.

رونمایی و عرضه آیفون ۱۳ یا 12S

معرفی آیفون ۱۳

معرفی آیفون ۱۳

  • صفحه نمایش ۵.۴ و ۶.۱ اینچی در آیفون مینی و اصلی. آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس نیز به ترتیب ۶.۱ و ۶.۷ اینچ خواهند بود. طراحی بسیار جزئی تغییر خواهد کرد و بریدگی بالای صفحه (ناچ) کوچکتر می‌شود.
  • دوربین‌های با قابلیت‌های جدید. حالت Cinematic Video که فیلمبرداری ویدیویی‌ست و فیلترهای جدید که به کمک هوش مصنوعی، عکس‌های فوق‌العاده‌ای را ثبت می‌کنید. کیفیت بالای فیلمبرداری ProRes نیز برای مدل‌های پرو آیفون از راه می‌رسد.
  • تراشه A15 Bionic با همان طراحی چیپ قبلی اما سرعت بیشتر.
  • تکنولوژی جدید نمایشگر در مدل‌های پرو و پرو مکس به نام ProMotion. این ویژگی امکان افزایش رفرش ریت صفحه تا ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. احتمالاً هم قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن نیز اضافه می‌شود.

با تمام این اوصاف احتمال می‌دهیم اپل از عنوان iPhone 13 استفاده کند. تغییرات در صفحه نمایش، کوچکتر شدن ناچ و قابلیت‌های جدید دوربین این احتمال را افزایش می‌دهد. اما برخی بخاطر خرافات پیرامون عدد ۱۳، از نام iPhone 13 ابراز ناخوشایندی کردند.

معرفی اپل واچ سری ۷

طرح مفهومی اپل واچ سری ۷

طرح مفهومی اپل واچ سری ۷

پرطرفدارترین ساعت جهان، اپل واچ، در این رویداد معرفی می‌شود. سری ۷ اپل واچ احتمالا راه طراحی جدید اپل را در پیش می‌گیرد.

  • طراحی تخت و نمایشگر مربعی‌تر و پردازنده قوی‌تر.
  • بهبود سنجش‌های سلامتی.
  • پیشرفت اپل فیتنس پلاس و اضافه شدن حالت‌های جدید برای قابلیت Time to Walk مثل Time to Run و دوره‌های مدیتیشن
  • رنگ‌بندی جدید

رونمایی از ایرپاد نسل ۳

طرح مفهومی ایرپاد نسل ۳

طرح مفهومی ایرپاد نسل ۳

از زمان معرفی اولین نسل ایرپاد، کاربران علاقه زیادی به این هدفون بی‌سیم نشان دادند. احتمالاً این بزرگترین بروزرسانی ایرپاد خواهد بود.

  • طراحی نزدیک به ایرپاد پرو
  • کوتاه‌تر شدن اندازه ساقه‌‌ها
  • کیفیت بهتر صدا

آیپد مینی ۶

احتمال معرفی آیپد مینی ۶

احتمال معرفی آیپد مینی ۶

ممکن است آیپد مینی سری ۶ با حاشیه باریکتر و صفحه نمایش بزرگتر از راه برسد. آیپد مینی نیز از تراشه A15 Bionic استفاده می‌کند. اما از USB-C و متصل‌کننده مغناطیسی هوشمند استفاده می‌شود.

در پایان

هر سال که آیفون معرفی می‌شود، همه ما به شکلی به دنبال اخبار این گوشی هوشمند می‌رویم. می‌خواهیم بدانیم چه تغییرات جدیدی اضافه شده یا اپل دست به چه ابتکار تازه‌ای زده است.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =