اخبار اپل

اپل بطور رسمی از ایرتگ – AirTag رونمایی کرد؛ همه آنچه باید بدانید

اپل بطور رسمی از ایرتگ – AirTag رونمایی کرد؛ همه آنچه باید بدانید

بعد از مدت‌ها انتظار برای معرفی ایرتگ، اپل از این محصول جدید، رونمایی کرد. در این مطلب با توجه به کنفرانس اخیر اپل موسوم به Spring Loaded به معرفی محصول جدید این شرکت، ایرتگ، می‌پردازیم. با فراسیب همراه باشید.

ایرتگ – AirTag چیست؟

ایرتگ محصول جدید اپل است که به شما کمک می‌کند تا محل وسایل خود را بدانید و هیچ‌گاه آن‌ها را گم نکنید. این محصول با اتصال به لوازم شما، محل آن‌ها را در برنامه Find My نمایش می‌دهد. حتی می‌توانید با تنها یک کلیک، صدایی پخش کرده تا آن‌ها را به راحتی پیدا کنید. اگر هم از آیفون 11 به بعد استفاده می‌کنید می‌توانید محل دقیق لوازم خود را با قابلیت Precision Finding ردیابی کنید.

ایرتگ اپل

ایرتگ اپل

اپل نگه‌دارنده‌های چرمی و پلی‌اورتانی هم ارائه می‌کند که به کیف‌ها، بار مسافری و دیگر لوازم شامل جاکلیدی، متصل می‌شود.

کاربران می‌توانند به راحتی ایرتگ را به کیف یا جیب وسایل خود وصل کنند یا از گستره بزرگ لوازم جانبی طراحی شده توسط اپل برای AirTag استفاده کنند. شامل پلی اورتان که هم سبک است و هم با دوام. نگه‌دارنده چرمی و حلقه جاکلیدی با چرم دباغی شده اروپایی. محفظه هر لوازم جانبی به خوبی دور ایرتگ را می‌پوشاند. درحالیکه به آسانی به لوازم کاربر متصل می‌شود، شخصی سازی نیز شده و در عین حال از بودن با وسایل مهمتان، مطمئن هستید.

همکاری اپل و هرمس

مدل‌های مخصوص هرمس (Hermes) که شرکتی لوکس است، در گستره ایرتگ‌ها و نگه‌دارنده‌ها نیز وجود دارد.

اپل و هرمس، ایرتگ هرمس را معرفی می‌کنند. لوازم جانبی چرمی دست ساز با طراحی ظریف و در دسته بندی‌های اتصال به کیف، جاکلیدی، تگ مسافرتی و تگ بار مسافر. لوازم جانبی هرمس با یک حکاکی خاص بر روی ایرتگ بر اساس نماد این برند Clou de Selle امضا خواهند شد.

همکاری اپل و هرمس، هرمس ایرتگ

همکاری اپل و هرمس، هرمس ایرتگ

ایرتگ و لوازم جانبی‌اش با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

قیمت این محصول 29$ است که اگر بسته 4 عددی آن را تهیه کنید به قیمت 99$ تمام خواهد شد. این قیمت عجیب و پایین به معنی گران‌تر بودن لوازم جانبی از خود محصول است.

طراحی اپلی لوازم جانبی ایرتگ شامل حلقه کلید چرمی سبز، Red (Product) و آبی بالتیکی به ارزش 35$؛ گره چرمی قهوه‌ای و Red (Product) به ارزش 39$ و گره پلی اورتانی در رنگ‌های سفید، سرمه ارتشی، زرد آفتاب گردانی و نارنجی به ارزش 29$ خواهد بود.

جمع بندی

اپل با معرفی ایرتگ ها، به انتظار همه پایان داد. ایرتگ‌ها با سلیقه شما و با استفاده از شکلک‌ها و ایموجی‌ها شخصی سازی می‌شوند. نظر شما درمورد این محصول چیست؟ زندگی انسان‌ها به مرحله جدیدی از تتکنولوژی رسیده است؟

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =