اخبار اپل

تاریخ کنفرانس بعدی اپل مشخص شد؛ سه شنبه ۲۰ آپریل، ۳۱ فروردین

تاریخ کنفرانس بعدی اپل مشخص شد؛ سه شنبه ۲۰ آپریل، ۳۱ فروردین

اپل بالاخره تاریخ اولین کنفرانس سال 2021 را مشخص کرد؛ سه‌شنبه 31 فروردین ماه.

احتمالاً اپل با معرفی آیپد پرو جدید و محصول جدید AirTag و … به استقبال علاقمندان می‌رود؛ البته بصورت کاملا آنلاین! این کنفرانس ساعت 10 صبح به وقت محلی (ساعت 9:30 شب به وقت تهران) در اپل پارک آغاز خواهد شد. خبر این کنفرانس اولین بار توسط سیری لو رفت! در ادامه با فراسیب همراه باشید…

آنچه که از کنفرانس بعدی اپل می‌دانیم

پس از سه کنفرانس پاییز شرکت اپل، این اولین کنفرانس سال جدید میلادی‌ست. باز هم بدلیل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا بصورت آنلاین خواهد بود.

تاریخ کنفرانس بعدی اپل مشخص شد؛ سه شنبه ۲۰ آپریل، ۳۱ فروردین

تاریخ کنفرانس بعدی اپل مشخص شد؛ سه شنبه ۲۰ آپریل، ۳۱ فروردین

این کنفرانس نشان می‌دهد که اپل دوباره به برگزاری کنفرانس در بهار ادامه می‌دهد. دو سال پیش، ماه مارس سال 2019، در سالن استیو جابز در اپل پارک، مراسم معرفی محصولات مجازی اپل کارت، اپل آرکید و اپل تی‌وی پلاس را برگزار کرد. در سالی که گذشت به دلیل شرایط قرنطینه، همایشی در بهار برگزار نکرد؛ اما توسط اخبار و رسانه‌ها، آپید پرو، مجیک کیبورد و مک بوک ایر را معرفی کرد که با نسل دوم آیفون SE ادامه داشت.

کنفرانس آپریل/فروردین ماه اپل را بصورت آنلاین و از طریق وبسایت، Apple TV و در کانال یوتیوب می‌توانید تماشا کنید. اطلاعات تکمیلی در روز همایش در دسترس خواهد بود.

چه انتظاری از همایش آپریل اپل داریم

شایعات و احتمالات بسیاری در مورد این کنفرانس وجود دارد.

  • آیپد پرو
کنفرانس بهار اپل، احتمال معرفی آیپد پرو

کنفرانس بهار اپل، احتمال معرفی آیپد پرو

انتظار داریم که خط تولید آیپد پرو محصول جدید داشته باشد. آیپدی با صفحه نمایش mini-LED در مدل 12.9 اینچی و پردازنده جدید در تمام مدل‌ها.

  • ایرپاد جدید

به غیر از آیپد پرو جدید، شایعه شده است که اپل بر روی نسخه‌های جدید هدفون‌های ایرپاد مثل ایرپاد 3 و ایرپاد پرو 2 کار می‌کند.

البته درمورد اپل تی‌وی جدید هم صحبت شده اما مشخص نیست محصول نهایی به این کنفرانس می‌رسد یا خیر.

  • آی‌مک با پردازنده جدید اپل

اپل در بین راه تبدیل محصولاتش به پردازنده‌های خود است. با آنکه احتمالاً مک بوک پرو 14 و 15 اینچی در نیمه دوم سال 2021 میلادی معرفی خواهند شد، اما احتمال معرفی آی‌مک جدید در کنفرانس 31 فروردین بالاست.

  • ایرتگ، محصولی کاملاً جدید
طرح مفهومی ایرتگ اپل

طرح مفهومی ایرتگ اپل

بالاخره، بعد از دو سال شایعه درمورد ایرتگ‌ها، به نظر می‌رسد این همایش بهترین زمان برای معرفی‌ست. ایرتگ‌ها ردیاب‌هایی هستند که به وسایل شما متصل می‌شوند تا بتوانید محل آن‌ها را ردیابی کنید.

جمع بندی

تنوع محصولات در اولین کنفرانس سال 2021 اپل، از آیپد پرو جدید تا ایرتگ، ما را بیش از پیش هیجان زده کرده است. به نظر شما در این کنفرانس احتمال معرفی چه محصولاتی بالاتر است؟ آیا اپل برنامه منحصر به فردی دارد؟

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =