اخبار اپل

اپل می‌گوید زمان و تلاش زیادی در حوزه هوش مصنوعی در حال انجام است!

اپل می‌گوید زمان و تلاش زیادی در حوزه هوش مصنوعی در حال انجام است!

هوش مصنوعی مولد طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی را بین علاقه‌مندان فناوری‌ها کسب کرده است. شرکت‌های بزرگی مثل OpenAI، مایکروسافت و اخیرا سامسونگ از مدل‌های زبانی مبتنی بر هوش مصنوعی خود با بهره‌گیری از تولید زبان طبیعی، تولید محتوا، ویرایش تصاویر و غیره پرده برداشته‌اند. چت جی پی تی یکی از برجسته‌ترین فناوری‌هایی است که میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند. حالا همه در انتظار حضور پرقدرت اپل در حوزه هوش مصنوعی هستند.

در همین راستا تیم کوک (Tim Cook)، مدیرعامل اپل از آینده هیجان‌انگیز هوش مصنوعی این شرکت خبر می‌دهد. کوک به‌تازگی فاش کرده که این کمپانی زمان و تلاش زیادی را صرف توسعه هوش مصنوعی می‌کند و نتایج کار روی این حوزه را تا انتهای سال رسما اعلام خواهد کرد. مدیرعامل Apple در جلسه‌ای که با هدف ارائه گزارش درآمده سه‌ماهه مالی نخست سال ۲۰۲۴ برگزار شده بود، توضیحاتی را به سرمایه‌گذاران این کمپانی ارائه کرده است.

تیم کوک: اواخر سال خبر های جذابی برای طرفدارانمان داریم

تیم کوک از آینده هوش مصنوعی اپل می‌گوید

تیم کوک از آینده هوش مصنوعی اپل می‌گوید

مدیرعامل اپل در کنار تمجید از هدست اپل ویژن پرو به‌عنوان دستگاه پیشرفته‌ای که آینده گوشی‌های هوشمند است، توضیحاتی را در خصوص آنچه کاربران بی‌صبرانه منتظرش هستند ارائه کرد:

Apple Vision Pro دستگاهی انقلابی است که با تکیه بر دهه‌ها تجربه‌اندوزی و نوآوری اپل ساخته شده و سال‌ها از هرآنچه وجود دارد جلوتر است. این هدست، یک دستگاه ورودی جدید و تحول‌برانگیز با هزاران نوآوری و تجربیاتی باورنکردنی برای کاربران و توسعه‌دهندگان است که حضور تمام آن‌ها در هیچ دستگاه دیگری امکان‌پذیر نیست. هم اکنون اشتیاق زیادی از سوی منتقدان، مشتریان و توسعه‌دهندگان برای تجربه این دستگاه وجود دارد.

از تجربه باورنکردنی تماشای یک فیلم روی یک نمایشگر ۱۰۰ فوتی گرفته تا قابلیت‌های استثنایی مبتنی بر یادگیری ماشین مثل ردیابی دست و نقشه‌برداری از اتاق،‌ آن‌ها همه‌چیز هدست اپل را تحسین می‌کنند. ما بی‌صبرانه منتظریم تا مردم خودشان جادو را جلوی چشم‌شان ببینند. این لحظات همانی هستند که ما در اپل برایش زندگی می‌کنیم. آن‌ها دلیل انجام کاری هستند که انجام می‌دهیم. به‌همین خاطر هم هست که ما تمام وقت خود را به توسعه نوآوری‌های مبتکرانه اختصاص داده‌ایم و به چالش‌های فناوری روی میاوریم تا زندگی کاربرانمان را غنی‌تر کنیم.

تأیید سرمایه‌گذاری بزرگ اپل در حوزه هوش مصنوعی

تأیید سرمایه‌گذاری بزرگ اپل در حوزه هوش مصنوعی

تیم کوک در جایی از صحبت‌هایش به هوش مصنوعی و سرمایه‌گذاری Apple روی این فناوری نوآورانه نیز اشاره کرده است. کوک همچنین می‌گوید تا اواخر سال جاری خبرهای جذابی را به طرفداران خواهد داد:

همانطور که به آینده می‌نگریم، ما به سرمایه‌گذاری روی این فناوری و دیگر فناوری‌هایی که آینده را شکل می‌دهند، ادامه خواهیم داد. این شامل هوش مصنوعی نیز می‌شود که زمان و تلاش زیادی را صرف آن کرده‌ایم و مشتاقیم تا اواخر امسال، جزئیاتی از فعالیت‌هایمان را با همه به‌اشتراک بگذاریم.

ارائه اطلاعاتی از هوش مصنوعی اپل در کنفرانس WWDC 2024 

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپل می‌توانید برخی از پیشرفت‌های خود در حوزه هوش مصنوعی را در کنفرانس WWDC 2024 رونمایی کند؛ با این حال، احتمالا توسعه کامل آن تا سال ۲۰۲۵ طول خواهد کشید. فرصتی که رقبایی مثل سامسونگ از آن نهایت استفاده را خواهند کرد.

منبع محتوا: iclarified.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =