اخبار, اخبار اپل

تاریخ کنفرانس WWDC 21 مشخص شد؛ ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه

تاریخ کنفرانس WWDC 21 مشخص شد؛ ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه

تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 21 مشخص شد. علاوه بر این ما می‌دانیم که اپل قرار است در این کنفرانس از چه دستاوردهایی رونمایی کند و چه برنامه‌ای برای برگزاری آن دارد.

سرانجام تاریخ کنفرانس WWDC 21 اپل مشخص شد. غول کوپرتینویی قرار است از 7 تا 11 ژوئن (17 تا 21 خرداد) به صورت کاملاً آنلاین از توسعه‌دهندگانش میزبانی کند. شرکت در این رویداد برای تمام توسعه‌دهندگان کاملاً رایگان است و اپل قرار است در آن چشم اندازی از آینده سیستم عامل‌های iOS ،iPadOS ،macOS ،watchOS و tvOS را به نمایش توسعه‌دهندگان نرم افزاری بگذارد.

تاریخ کنفرانس WWDC 21 مشخص شد؛ ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه

تاریخ کنفرانس WWDC 21 مشخص شد؛ ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه

در کنفرانس WWDC 21 چه خبر است؟

اپل می‌گوید با توجه به رکوردشکنی کنفرانس آنلاین سال گذشته، کنفرانس WWDC 21 فرصت خوبی برای توسعه‌دهندگان است تا در مورد فناوری‌های جدید، ابزارها و فریمورک‌هایی که قرار است از آن‌ها برای ساخت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های نوآورانه استفاده کنند، اطلاعات جدیدی را کسب کنند. این کنفرانس همچنین شامل جلسات و آزمایشگاه‌های متعدد برای شرکت کنندگان است و جالب اینکه توسعه‌دهندگان لازم نیست هزینه‌ای برای شرکت در آن‌ها بپردازند.

اپل 28 میلیون توسعه‌دهنده از سراسر جهان دارد و هر کسی که می‌خواهد می‌تواند از طریق وب‌سایت اپل یا یوتیوب این رویداد را دنبال کند. سوزان پرسکات (Susan Prescott)، نایب رئیس بخش ارتباطات در امور توسعه‌دهندگان، بازاریابی و آموزش در این باره می‌گوید:

ما دوست داریم هر ساله توسعه‌دهندگانمان را در WWDC گرد هم آوریم تا آن‌ها را از آخرین فناوری‌هایمان مطلع نیم و بین آن‌ها با مهندسان اپل ارتباط برقرار کنیم. ما می‌کوشیم WWDC21 بزرگ‌ترین و بهترین کنفرانس‌مان باشد و از اینکه ابزارهای جدیدی را در اختیار توسعه‌دهندگان اپل می‌گذاریم تا به آن‌ها در ساخت اپلیکیشن‌هایی که مسیر زندگی، کار و سرگرمی ما را تغییر دهند کمک کنیم، خوشحالیم.

تاریخ کنفرانس WWDC 21 مشخص شد؛ ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه

تاریخ کنفرانس WWDC 21 مشخص شد؛ ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه

اما اپل امسال مثل سال گذشته یک رویداد چالشی به نام Swift Student Challenge را هم مخصوص دانشجویان برگزار خواهد کرد که یک فرصت مناسب توسعه‌دهندگان جوان است تا مهارت‌هایشان در کدنویسی و خلق اپلیکیشن با Swift Playground را به نمایش بگذارند.

دانشجویان برای شرکت در این چالش باید یک محیط تعاملی ایجاد شده با زبان برنامه‌نویسی Swift که به مدت 3 دقیقه قابل استفاده باشد را برای اپل ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا 18 آوریل (29 فروردین) است و برندگان آن یک لباس مخصوص کنفرانس WWDC 21 به همراه یک سنجاق ست آن را از اپل دریافت خواهند کرد. برای شرکت در چالش Swift Student Challenge می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =