اخبار اپل

احتمالا در WWDC 21 شاهد نسل جدید مک بوک پرو باشیم

احتمالا در WWDC 21 شاهد نسل جدید مک بوک پرو باشیم

کنفرانس WWDC اپل یکی از مهمترین رویدادها برای تمام برنامه نویسان و علاقمندان دنیای تکنولوژی به حساب می‌آید. این کنفرانس هر ساله از سوی اپل برای معرفی سیستم عامل‌های جدید و تغییرات نرم افزاری این غول تکنولوژی، برگزار می‌شود. حالا بر خلاف رویه همیشگی، شایعات حاکی از ارائه یک محصول فیزیکی در کنفرانس WWDC 21 و معرفی نسل جدید مک بوک پرو هستند. با فراسیب همراه ما باشید.

در بین افشاگران، نام Jon Prosser نامی آشناست. البته ایشان قبلاً فقط درمورد دنیای اندروید افشاگری و پیش بینی می‌کرد اما چند سالی هست که با دنیای اپل نیز سر و کار دارد. در توییتی که اخیراً نیز منتشر کرده، گفت:«من می‌توانم تایید کنم که مک بوک پرو به زودی می‌آید.». و به توییتی که مربوط به WWDC 21 هست اشاره کرده است.

احتمال رونمایی اپل از مک بوک پرو جدید در WWDC 21

احتمال رونمایی اپل از مک بوک پرو جدید در WWDC 21

رونمایی از مک بوک پرو در WWDC 21

با آنکه آقای Prosser اطلاعات بیشتری در این زمینه نگفته‌اند. اما طبق گزارشات گذشته، ما احتمال معرفی مک بوک پرو را در کنفرانس WWDC 21 زیاد می‌دانیم. در مطلب اپل در حال توسعه مک پرو 40 هسته‌ای و مک بوک پرو 10 هسته‌ای به این شایعات پرداختیم.

احتمالاً اپل درحال ساخت مک بوک پرو 14 و 16 اینچی است. بازگشت شارژر مگ سیف، پورت HDMI و SD Card Slot و پورت‌های بیشتر تاندربولت از تغییرات تعجب برانگیز این مک بوک‌هاست. احتمالاً مک بوک پرو جدید با رنگ بندی‌های بیشتر و طراحی تخت (همانند آی‌مک) معرفی شود.

احتمالا مک بوک پرو 2021 در کنفرانس WWDC معرفی می شود

احتمالا مک بوک پرو 2021 در کنفرانس WWDC معرفی می شود

در مک بوک پرو ۲۰۲۱ خبری از تاچ بار نیست!

به احتمال زیاد دیگر خبری از تاچ بار نخواهد بود و اپل دکمه‌های فیزیکی را جایگزین می‌کند. استفاده از چیپ اپل، امکان تعبیه سیستم انتقال حرارت قوی‌تر و ضخامت کمتر را می‌دهد. استفاده از یک چیپ اپل سیلیکون 10 هسته‌ای نیز یکی از بزرگترین پیشرفت‌های این نسل از مک بوک پرو خواهد بود. این چیپ با 8 هسته مرکزی پرقدرت و 2 هسته پردازشی بهینه مصرف، تجربه‌ای قدرتمند و حرفه‌ای به کاربر ارائه خواهد کرد.

جمع بندی

آقای Prosser تنها افشاگری است که احتمال معرفی مک بوک پرو را در WWDC 21 پیش بینی کرده است. در توییتی دیگر نیز می‌گوید: «WWDC حیرت‌آور خواهد بود». با این حال افشاگران دیگری خبر از احتمال رونمایی از مک بوک جدید در نیمه دوم سال 2021 میلادی را داده‌اند.

بنظر شما، مک بوک پرو جدید چه تغییراتی خواهد داشت؟ تغییرات نرم افزاری چگونه خواهد بود؟

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =