اخبار اپل

آیپد نسل ۱۰ معرفی شد؛ این بار با صفحه نمایش بزرگتر!

آیپد نسل ۱۰ معرفی شد؛ این بار با صفحه نمایش بزرگتر

آیپد پرو تنها دستگاهی نیست که اپل دیشب، یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۲۲ معرفی کرده است. در کنار معرفی آیپد پرو M2 از سوی اپل آیپد نسل ۱۰ معرفی شد؛ آیپدی کاملا جدید و مقرون به صرفه‌ترین آیپد تا امروز! آیپد نسل دهم دارای طراحی کاملا جدید و تراشه A14 Bionic، پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده و پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G (برای اولین بار) است.

آیپد نسل ۱۰ با طراحی کاملا جدید

همانطور که قبلا پیش بینی شده بود و از انتظارات در مورد آیپد نسل ۱۰ صحبت کردیم، آیپد جدید تغییرات زیادی داشته است. در ادامه، اطلاعات کامل آیپد نسل دهم را با هم مرور می‌کنیم.

آیپد نسل ۱۰ معرفی شد

آیپد نسل ۱۰ معرفی شد

  • دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و طراحی افقی
  • نمایشگر ۱۰.۹ اینچی با وضوح ۲۳۶۰ در ۱۶۴۰ پیکسل با حدود ۴ میلیون پیکسل، روشنایی ۵۰۰ نیت و فناوری TrueTone
  • تاچ آیدی در لبه بالایی
  • چهار رنگ جدید: آبی، صورتی، زرد و نقره‌ای
  • صفحه‌کلید مجزا از نوع جدید مجیک کیبورد فولیو و ترک پد دو تکه و همه‌کاره
  • حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت
  • پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G
  • پورت USB-C
آیپد نسل ۱۰ معرفی شد

آیپد نسل ۱۰ معرفی شد

«گرگ جوسویاک»، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل در مورد iPad 10.9 می‌گوید:

ما از طراحی کاملا جدید آیپد و ورود آن به مجموعه پیشرفته‌ترین آیپد های خود بسیار هیجان‌زده هستیم. آیپد جدید با صفحه‌نمایش بزرگ ۱۰.۹ اینچی از نوع Liquid Retina، تراشه قدرتمند A14 Bionic، اولین دوربین جلویی با طراحی افقی، اتصال بی‌سیم سریع، USB-C و پشتیبانی از لوازم جانبی جذاب و متنوع مثل Magic Keyboard Folio، ارزش خرید فوق‌العاده‌ای دارد. این آیپد کارایی بی‌نظیری دارد و بدون شک کاربران را راضی خواهد کرد.

آیپد نسل دهم با قیمت پایه ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد که نسبت به نسل قبل (۳۲۹ دلار) افزایش قیمت داشته است. ثبت سفارش از امروز آغاز می‌شود و ۲۶ اکتبر در فروشگاه‌های اپل در دسترس خواهد بود.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =