اخبار اپل

شایعات جدید پیرامون آیفون ۱۳ ؛ باتری بزرگتر و بهینه تر از نسل قبلی در راه است

شایعات جدید پیرامون آیفون ۱۳ ؛ باتری بزرگتر و بهینه تر از نسل قبلی در راه است

گوشی‌های هوشمند اپل اگر از هر لحاظ حرف اول را بزنند، در مورد باتری و عمر آن، پیشرفت چشم‌گیری نداشته‌اند. این مساله برای اکثر کاربران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هاست. در چند سال اخیر و با پیشرفت گوشی‌های هوشمند دیگر شرکت‌ها در حوزه باتری، حالا شایعات حاکی از باتری بزرگتر و بهینه تر در آیفون 13 است. با فراسیب همراه ما باشید.

یک توییت جنجالی درباره باتری آیفون ۱۳

4 ام ژوئن امسال، توییتی از حساب کاربری L0vetodream که یکی از افشاگران خوش نام دنیای فناوری است، منتشر شده است. در این توییت اشاره شده است که در نسل بعدی آیفون، شاهد باتری بهتر و بزرگتر نسبت به آیفون 12 خواهیم بود. در بیشترین حالت و برای بزرگترین آیفون، 18% بهبود را تجربه خواهیم کرد. البته که حتی کوچکترین آیفون نیز از باتری بزرگتر بهرمند می‌شود.

باتری بزرگتر با 4352 میلی آمپر ساعت گنجایش

با توجه به آن توییت، آیفون 13 مینی با 8%، آیفون 13 و 13 پرو با 9.9% و آیفون 13 پرو مکس با 18% افزایش گنجایش عرضه خواهند شد.

سری آیفون 13 با باتری بزرگتر عرضه می شوند

سری آیفون 13 با باتری بزرگتر عرضه می شوند

با احتساب گنجایش باتری‌های سری 12، اعداد به این شکل خواهند بود:

  • آیفون 12 مینی: 2227 میلی آمپر ساعت | آیفون 13 مینی: 2406 میلی آمپر ساعت
  • آیفون 12 و آیفون 12 پرو: 2815 میلی آمپر ساعت | آیفون 13 و آیفون 13 پرو: 3095 میلی آمپر ساعت
  • آیفون 12 پرو مکس: 3687 میلی آمپر ساعت | آیفون 13 پرو مکس: 4352 میلی آمپر ساعت

با باتری بزرگتر احتمالاً باید انتظار آیفونی سنگین‌تر از قبل داشته باشیم. با این حال احتمالاً این تغییر به مزاج همه خوش می‌آید و همه منتظر آیفونی با ظرفیت باتری بیشتر هستند که این اتفاق آنچنان بد نخواهد بود. البته که هیچ چیزی قطعی نیست و اپل هم تا لحظه رونمایی، هیچگونه اطلاعاتی در مورد آیفون 13 نمی‌دهد.

این اولین باری نیست که شایعاتی در مورد باتری بزرگتر در نسل بعدی آیفون می‌شنویم. آقای Ming-Chi Kuo در افشاگری در مورد آیفون 13 به باتری بزرگتر با گنجایش بیشتر آن، اشاره کرده بود.

جمع بندی

شایعات جدید پیرامون آیفون ۱۳

شایعات جدید پیرامون آیفون ۱۳

اپل هر سال در ماه سپتامبر اقدام به معرفی گوشی‌های هوشمند خود، آیفون، می‌نماید. امسال با توجه به تراشه‌های انحصاری اپل که در آیپد پرو و آی‌مک نیز استفاده شده است، انتظارها از آیفون نیز بالاتر است. به هر حال باید تا شهریور ماه منتظر معرفی آیفون جدید و احتمالاً با باتری‌ای بهتر از گذشته، منتظر باشیم.

شما چه انتظاری از اپل دارید؟ دوست دارید چه تغییر یا تغییراتی را در آیفون بعدی شاهد باشید؟ نظرتان را با ما و همراهان و علاقمندان دنیای تکنولوژی به اشتراک بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =