اخبار اپل

آیفون SE 3 با تکنولوژی 5G وارد فاز تولید می‌شود!

آیفون SE 3 با تکنولوژی 5G وارد فاز تولید می‌شود!

طبق آخرین اخباری که منتشر شده، گفته می‌شود آیفون SE 3 با پشتیبانی از فناوری 5G به زودی عرضه می‌شود که در ادامه این مطلب از فراسیب، بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد…

اگر از طرفداران کمپانی اپل و محصولاتش باشید، حتما می‌دانید که iPhone SE برای اولین بار در سال 2016 تولید و ارائه شد و فروش بسیار خوبی را نیز به دنبال داشت.

تولید این آیفون پرفروش و محبوب در سال 2018 متوقف شد؛ اما به دلیل استقبال خوبی که از نسل اولیه این آیفون شد، اپل مجدد در سال 1399 تصمیم به تولید نسل جدیدی از آیفون SE گرفت و این طراحی و نسل جدید را آیفون SE 2 یا همان آیفون SE 2020 نام‌گذاری کرد.

از سال ۲۰۲۰ تا کنون، آیفون SE 2 که آیفونی اقتصادی نیز به شمار می‌رود، با حافظه‌ داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در بازار به فروش می‌رسد.

حال طبق آخرین اخبار بدست رسیده، گفته شده که نسل سوم این مدل آیفون، یعنی آیفون SE 2022، قرار است در ماه‌های اسفند و یا فروردین معرفی و عرضه شود.

آیفون SE 3 با تکنولوژی 5G

آیفون SE 2022 با تکنولوژی 5G

مشخصات آیفون SE 2

اگر بخواهیم از مشخصات احتمالی این آیفون صحبت کنیم، باید بیشتر به شایعاتی که وجود دارد تکیه کنیم؛ زیرا تا زمانی که این محصول بطور رسمی به بازار عرضه نشده، هیچ حدس دقیقی نمی‌توان در مورد ویژگی‌های آن زد. قبل از شروع بحث در مورد مشخصات احتمالی این آیفون جدید، مروری داریم بر مشخصات نسل دوم آیفون SE…

آیفون SE 2 از باتری کوچکی بهره می‌برد که متناسب با ابعاد این دستگاه طراحی شده، اما بازده قابل قبولی ندارد! همچنین این آیفون از صفحه نمایش ال سی دی رتینا بهره می‌برد و در ابعاد 4.7 اینچی در بازار موجود است.

از لحاظ دوربین نیز بر خلاف آیفون‌های دیگر که اکثرا چند دوربین دارند، تنها از دو دوربینی که یکی در پشت دستگاه است و دیگری دوربین سلفی و در جلوی دیوایس قرار دارد، برخوردار است و تاچ آیدی آن نیز مانند مدل‌های کلاسیک گذشته بر روی دکمه‌ی Home تعبیه شده است.

آیفون SE 2020 در کنار iPhone XR

آیفون SE 2020 در کنار iPhone XR

مشخصات احتمالی آیفون SE 3

حال با توجه به این که مشخصات نسل دوم آیفون SE را تا حدودی بیان کردیم، می‌توانیم از شایعاتی که در مورد آیفون SE 3 وجود دارد نیز سخن بگوییم.

گفته می‌شود این آیفون در طراحی تفاوت چندانی نسبت به نسل دوم خود ندارد و تنها قرار است که پشتیبانی از اینترنت 5G را ارائه دهد؛ پس احتمال این که از ال سی دی بعنوان صفحه نمایش خود استفاده کند و یا این که از تاچ آیدی موجود بر روی دکمه‌ی هوم بهره‌مند باشد زیاد است و همین موضوع نشانگر این است که همچنان از فیس آیدی خبری نیست!

از دیگر تغییراتی که ممکن است در آیفون SE 3 شاهد آن باشیم این است که دوربین عقب بهبود یافته و 12 مگاپیکسلی عرضه شود. یکی از بزرگترین تغییرات دیگری که شاهد آن خواهیم بود، بهره‌گیری از پردازنده A13 Bionic در ساخت این دستگاه است.

آیفون SE

آیفون SE

گفته شده که آیفون SE 2022 با رم 3 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که این آیفون می‌تواند تا ۲۵۰ میلیون دلار فروش و سودآوری به دنبال داشته باشد و میلیون‌ها کاربر قدیمی آیفون را وادار به خرید کند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید تا چه اندازه این شایعات مطرح شده به واقعیت تبدیل خواهند شد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا آیفون SE 3 نیز مانند دو نسل قبلی خود پرفروش خواهد بود؟

در مطلبی مرتبط، به مقایسه آیفون ۱۲ مینی با آیفون SE ۲۰۲۰ پرداختیم که در صورت تمایل می‌توانید مطالعه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =