اخبار اپل

احتمالا بزرگترین نمایشگر تاریخ آیفون را آیفون ۱۶ پرو مکس داشته باشد!

احتمالا بزرگترین نمایشگر تاریخ آیفون را آیفون ۱۶ پرو مکس داشته باشد!

طبق گزارش‌های منتشر شده، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد و به ترتیب نمایشگرهای ۶.۳ و ۶.۹ اینچی خواهند داشت. به این ترتیب بزرگ ترین نمایشگر تاریخ آیفون در آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود.

ابعاد نمایشگر آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس

«راس یانگ»، تحلیل‌گر شرکت Display Supply Chain Consultants (مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر)، در گزارشی اعلام کرد ابعاد صفحه‌نمایش ۶.۳ و ۶.۹ اینچی برای آیفون‌های سری ۱۶ در نظر گرفته شده است. «یانگ» اعلام کرده در کنفرانس Display Week که به زودی برگزار می‌شود، ابعاد دقیق این دو نمایشگر را تا دو رقم اعشار اعلام خواهد کرد. «یانگ»‌ اعلام نکرد آیفون‌های ۱۶ و ۱۶ پلاس هم نمایشگرهای بزرگ‌تری خواهند داشت یا نه.

بزرگ‌ترین نمایشگر تاریخ آیفون در آیفون ۱۶ پرو مکس

بزرگ‌ترین نمایشگر تاریخ آیفون در آیفون ۱۶ پرو مکس

این دو نمایشگر بزرگ ترین نمایشگرهای تاریخ آیفون تا امروز خواهند بود و به نظر می‌رسد اپل هم مجبور شده به نیاز مشتری پاسخ دهد و iPhone بزرگ‌تری تولید کند. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به ترتیب نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی دارند و انتظار نمی‌رود این ابعاد در آیفون‌های ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس که امسال معرفی می‌شوند، تغییر کنند.

در آخر

«یانگ» سابقه خوبی در زمینه اطلاعات مربوط به نمایشگرهای محصولات آتی اپل دارد و در گذشته هم به درستی اعلام کرده بود فناوری ProMotion به نمایشگر خانواده ۱۳ پرو خواهد آمد و مک بوک پرو های ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه خواهد شد. پیش‌بینی او درباره آیپد مینی نسل ۶ و نمایشگری با ابعاد ۸.۳ هم درست بود و بسیاری موارد دیگر که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد و می‌توان امیدوار بود پیش‌بینی او درباره آیفون‌های نسل ۱۶ هم درست باشد و با بزرگ ترین نمایشگر تاریخ آیفون در آیفون ۱۶ پرو مکس مواجه باشیم.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفده =