اخبار اپل

تغییرات احتمالی و شایعات پیرامون iPadOS 17

تغییرات احتمالی و شایعات پیرامون iPadOS 17

ظاهرا قرار است iPadOS 17 تغییرات زیادی داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که این آپدیت، Stage Manager، پشتیبانی از ویجت‌های لاک اسکرین و شخصی‌سازی و موارد دیگر را به آیپد خواهد آورد و باید دید چقدر از شایعات و احتمالات درباره آیپد او اس ۱۷ درست است.

منبع پخش این اطلاعات یکی از صفحات فعال توییتری است که سابقه‌ای چندان طولانی در درز اطلاعات iOS ندارد. با این حال، پیش از معرفی آیفون ۱۴، اطلاعات درستی درباره داینامیک آیلند داده بود. تا زمانی که این شایعات و احتمالات به طور گسترده تأیید شوند، درباره صحت آن‌ها تردید خواهیم داشت.

آیپد او اس ۱۷ و تمرکز بر روی استیج منجر

به گفته این افشاگر، یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که اپل در آیپد او اس ۱۷ روی آن تمرکز خواهد کرد، Stage Manager خواهد بود. اپل این قابلیت را به عنوان یک رابط چندوظیفه‌ای جدید و به عنوان بخشی از آیپد او اس ۱۶ معرفی کرد، اما کاربران حرفه‌ای آیپد بازخوردهای متفاوتی درباره این قابلیت داشتند. طبق گزارش‌ها، اپل به‌روزرسانی‌های متعددی برای استیج منیجر خواهد داشت، اگر چه به نظر می‌رسد اساس عملکرد یکسان خواهد ماند.

  • پشتیبانی از وب‌کم اکسترنال
  • تنظیمات منبع خروجی صدا
  • استریم چند منبع صوتی و تصویری به صورت همزمان با فعال کردن Stage Manager
  • داک با قابلیت تغییر اندازه (قابل استفاده در تنظیمات صفحه‌نمایش اکسترنال)
  • حالت Sleep برای صفحه‌نمایش؛ فعال بودن صفحه‌نمایش اکسترنال
شایعات و احتمالات درباره آیپد او اس ۱۷

شایعات و احتمالات درباره آیپد او اس ۱۷

این افشاگر هم‌چنین درباره این مسئله صحبت کرده که اپل در حال توسعه نسخه ویژه‌ای از iPadOS 17 برای آیپدهای بزرگ‌تر است که شایعه شده در دست ساخت هستند. افراد سرشناس دیگری مثل «راس یانگ» و خبرگزاری بلومبرگ گفته‌اند اپل در حال کار روی یک آیپد ۱۴.۱ اینچی است که ممکن است در سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود. حتی شایعه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد یک مدل ۱۶ اینچی در حال تحقیق و توسعه است.

طبق گزارش‌ها، این «نسخه ویژه از آیپد او اس ۱۷» از اتصال دو نمایشگر خارجی با وضوح 6K با فرکانس ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه منبع مورد بحث، اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره آنچه ممکن است در این به‌روزرسانی ارائه شود، نگفته است.

در آخر

موردی که در آخر باید به آن اشاره کرد این است که ظاهرا اپل همه ویژگی‌های سفارشی‌سازی لاک‌اسکرین آیفون را به عنوان بخشی از آپدیت آیپد او اس ۱۷ عرضه خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، برای اولین بار می‌توان محل قرارگیری ساعت را روی لاک اسکرین آیپد تغییر داد.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =