برنامه های مدیریت دستگاه

معرفی و دانلود نرم افزار مدیریت آیفون iTools – آیتولز

معرفی و دانلود نرم افزار مدیریت آیفون iTools - آیتولز

اکثر کاربران در سیستم عامل مک و ویندوز از نرم افزار آیتونز برای مدیریت آیفون خود استفاده می‌کنند، اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از نرم‌افزارهای کامل تری نظیر نرم افزار iTools – آیتولز بهره ببرند که در این مطلب می‌خواهیم قابلیت های آی تولز را به طور کامل معرفی کنیم و البته لینک دانلود مستقیم این نرم افزار مدیریت آیفون، آیپاد و آیپد را نیز دریافت خواهید کرد.

معرفی برنامه آی تولز – iTools برای آیفون

نرم افزار iTunes، راهکار رسمی اپل برای مدیریت تصاویر و محتواهای ذخیره شده درون آیفون است و با وجود این که آیتونز تقریبا تمام نیازهای کاربران را برطرف می‌کند، اما به دلایلی نظیر محدودیت و کند بودن آن هنگام اجرا و کپی کردن فایل‌های سنگین، برخی کاربران ترجیح می‌دهند به نرم‌افزارهایی که توسط شرکت‌های دیگر توسعه یافته است، مراجعه کنند. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت آیفون نرم افزار iTools است که توسط شرکت چینی thinkskysoft ساخته شده و قابلیت‌هایی بسیار فراتر از کپی کردن تصاویر و فیلم‌ها بر روی آی او اس را به کاربر ارائه می‌دهد.

با استفاده از این نرم افزار رایگان شما می‌توانید انواع محتوا شامل فایل‌های صوتی، اسناد متنی، ویدیوها، پادکست‌ها، فایل‌های پی دی اف و تصاویر را به راحتی و بدون محدودیت بین کامپیوتر و دیوایس خود جابجا کنید. اما این تنها یکی از امکانات پرشمار آی تولز است و انواع قابلیت‌ها برای مدیریت آیفون، آیپاد و آیپد در تمام بخش‌ها درون آن تعبیه شده است.

دانلود نرم افزار iTools و نصب نرم افزار بر روی ویندوز و مک

نرم افزار iTools - آیتولز

نرم افزار iTools – آیتولز

نرم افزار iTools به طور رایگان برای سیستم‌های عامل مختلف نظیر مک و ویندوز قابل دریافت است؛ با مراجعه به این صفحه در سایت سازنده، علاوه بر لینک دانلود مستقیم، می‌توانید لیست تمام سیستم‌های عامل و دیوایس‌های پشتیبانی شده در نسخه مک و ویندوز آیتولز را مشاهده کنید. شما بعد از دریافت رایگان آی تولز، می‌توانید به راحتی این نرم افزار سبک را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. نکته مهم برای درست کار کردن این برنامه این است که نرم افزار آیتونز باید بر روی کامپیوتر شما نصب شده باشد، زیرا آیتولز از برخی کتابخانه‌های آیتونز استفاده می‌کند.

سپس بعد از نصب شدن، آیتولز اجرا و دیوایس خود را از طریق کابل یو اس بی به کامپیوتر متصل کنید. شما می‌توانید چندین آی دیوایس را از طریق آیتولز در یک کامپیوتر مدیریت کنید و برای جابجا شدن بین آنها کافی است در منوی سمت چپ و در پنل بالایی، بر روی نام دیوایس مورد نظر خود کلیک کنید. رابط کاربری iTools یکی از مهمترین برتری های این نرم افزار محسوب می‌شود و توسعه‌دهندگان ابزارهای آن را در پنل‌های مختلف تقسیم کرده‌اند.

نرم افزار iTools - آیتولز

نرم افزار iTools – آیتولز

در قسمت Smartphone که اولین پنجره باز شده برای کاربر است، شما اطلاعات کلی درباره دیوار متصل شده نظیر مدل، نسخه آی او اس، شماره سریال و این که آن دستگاه جیلبریک شده یا خیر را مشاهده خواهید کرد. در تب Information کاربر می‌تواند از قابلیت‌هایی نظیر فایل منیجر، بکاپ گرفتن و بازگردانی فایل‌های بک آپ، ساخت رینگتون جدید، ثبت اسکرین شات، خاموش کردن و ریستارت کردن و انتقال محتوا به یک آی دیوایس استفاده کند.

نصب و حذف نرم افزار از روی آیفون با استفاده از آیتولز

در منوی سمت راست یک تب ویژه به نام Software and utility وجود دارد که شما در آن می‌توانید اطلاعاتی درباره تمام اپلیکیشن‌های نصب شده روی آیفون به همراه آپدیت‌های ارائه شده برای آن‌ها را مشاهده کنید. در این قسمت می‌توانید به نصب اپلیکیشن‌های جدید، انتقال اطلاعات از حافظه محلی آیفون به کامپیوتر و حذف اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید.

نرم افزار iTools - آیتولز

نرم افزار iTools – آیتولز

از تب‌های Videos ،Photos ،Books و Music نیز برای انتقال اطلاعات از کامپیوتر به دیوایس و بالعکس به شکل سریع و آسان استفاده می‌شود. شما در هر قسمت می‌توانید به قابلیت‌های مربوط به آن محتوا دسترسی داشته باشید و به طور مثال در تب موزیک می‌توانید به ساخت رینگتون‌ها با فرمت m4r. بپردازید و یا لیست‌های پخش خود را مدیریت کنید.

نرم افزار iTools - آیتولز

نرم افزار iTools – آیتولز

در تب Information شما می‌توانید به جستجوی مخاطبان ذخیره شده بر روی دستگاه، ویرایش و حذف آنها به صورت تکی یا دسته‌جمعی دسترسی داشته باشید و مدیریت رویدادهای ایجاد شده در تقویم از دیگر قابلیت‌های این بخش است.

تفاوت بین برنامه های آی تولز و آیتونز چیست؟

تفاوت اصلی به روش برخورد آنها با محتوا برمی‌گردد و تفاوتی در اصل سیستم وجود ندارد. در واقع شما هرگز نباید آیتولز را به عنوان یک جایگزین کامل برای نرم افزار رسمی اپل محسوب کنید و iTunes همواره باید بر روی سیستم شما نصب باشد. اما نرم افزارهایی مانند آیتولز و چندین نرم افزار دیگر که در آینده آنها را در فراسیب معرفی خواهیم کرد، مدیریت محتوا بر روی آیفون و انتقال اطلاعات را آسان‌تر می‌کنند.

نرم افزار iTools - آیتولز

نرم افزار iTools – آیتولز

بنابراین با نصب نرم افزار iTools می‌توانید به امکانات منحصر‌به‌فردی نظیر انتقال مخاطبان، جابجا کردن و مدیریت یادداشت‌ها، مدیریت فایل‌ها و انتقال محتوای چند رسانه‌ای، حذف اپلیکیشن‌های بدون کاربرد و مدیریت حافظه داخلی آیفون بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشید. 

نرم افزار iTools - آیتولز

نرم افزار iTools – آیتولز

البته باید توجه داشته باشید که نرم افزار آی تولز نیز دارای نقاط ضعف است و طور مثال یکی از مواردی که خود سازنده هم آن را تایید کرده، کند بودن آیتولز در برخی سیستم‌های کامپیوتری است؛ بنابراین همواره آخرین نسخه نرم افزار را دانلود کنید و هنگام انتقال اطلاعات از طریق آیتولز، دیگر نرم افزارهای سنگین را به طور کامل ببندید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =