اخبار اپل

آی مک ۲۰۲۱ با طراحی جدید و پردازنده Apple Silicon رونمایی شد

آی مک ۲۰۲۱ با طراحی جدید و پردازنده Apple Silicon رونمایی شد

آی مک 2021 اپل – Apple iMac 2021 با نمایشگر 24 اینچی و چیپست M1 رونمایی شد. شرکت اپل بعد از یک دهه آی مک را بازطراحی کرده است!

اپل رسماً از نخستین نسخه بازطراحی شده iMac بعد از گذشت یک دهه رونمایی کرد. آی مک 2021 اپل از یک طراحی کاملاً جدید با حاشیه‌های صفحه بسیار باریک، به علاوه چیپست Apple Silicon (پردازنده M1) زیر قاب خود بهره می‌برد. این کامپیوتر آل این وان جدید به یک نمایشگر 24 اینچی با فناوری True Tone مجهز است. علاوه بر این در رنگ‌بندی متنوعی قرار است وارد بازار شود.

بازطراحی آی مک بعد از یک دهه

آی مک 2021 اپل

آی مک 2021 اپل

دوربین فیس‌تایم جلوی آی مک جدید به رزولوشن 1080p ارتقاء پیدا کرده که دو برابر رزولوشن نسخه قبلی آی مک است. دوربین این کامپیوتر به لطف استفاده از موتور عصبی درون چیپست M1، باعث بهبود کیفیت ویدیوها می‌شود. در این جا میکروفون‌ هایی با کیفیت استودیویی نیز تعبیه شده است که کیفیت مکالمات شما را بالا می‌برد. علاوه بر این، کامپیوتر جدید اپل از صدای فضایی (Spatial Sound) نیز پشتیبانی می‌کند.

آی مک 2021 اپل

آی مک 2021 اپل

آی مک 24 اینچی 2021 به جای قاب پشتی، جک هدفون را روی فریم کناری خود ارائه می‌کند. دیگر پورت‌های تعبیه شده روی آن هم شامل 4 پورت USB-C (پشتیبانی از تاندربولت در 2 پورت) و یک ورودی پاور جدید که شامل اتصال اترنت در سمت دیگر خود است، می‌شود.

آی مک جدید با مجیک کیبورد و مجیک ترک پد و مجیک موس جدید

شما می‌توانید بین 3 کیبورد متفاوت که رنگ آن با آی مک انتخاب شده مطابقت دارد، یکی را انتخاب کنید. یکی از مجیک کیبوردها (Magic Keyboard) از طراحی جدید شامل تاچ آیدی بهره می‌برد. مجیک ماوس (Magic Mouse) نیز اکنون رنگی مطابق آی مک انتخابی به خود گرفته است؛ در حالی که مجیک ترک پد (Magic Trackpad) هم کمی بازطراحی شده است.

مجیک کیبورد جدید آی مک 2021 اپل

مجیک کیبورد جدید آی مک 2021 اپل

در مجموع آی مک 2021 اپل در 7 رنگ مختلف عرضه می‌شود که قیمت پایه آن 1299 دلار و قیمت بالارده‌ترین مدل آن 1499 دلار است. این کامپیوتر All-in-One در دو نسخه عرضه خواهد شد که مشخصات آن شامل موارد زیر می‌شود:

  • آی مک با پردازشگر گرافیکی 7 هسته‌ای با قیمت 1299 دلاری و رنگبندی سبز، صورتی، آبی و نقره‌ای. مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای، 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه SSD، دو پورت تاندربولت، مجیک ماوس و مجیک کیبورد.
  • آی مک با پردازشگر گرافیکی 8 هسته‌ای با قیمت 1499 دلاری و رنگ‌بندی سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای. مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای، 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه SSD، دو پورت تاندربولت، دو پورت اضافه‌تر USB 3، مجیک کیبورد همراه با تاچ آیدی، مجیک ماوس و اترنت.
آی مک 2021 اپل

آی مک 2021 اپل

مشاهده صفحه آی مک جدید در سایت اپل

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 3 =