اخبار اپل

هفت محصول که احتمالا در کنفرانس مارس 2021 اپل رونمایی شود

هفت محصول که احتمالا در کنفرانس مارس 2021 اپل رونمایی شود

تقریباً هرسال در ماه مارس اپل رویدادی با عنوان Apple Special Event یا رویداد خاص اپل، برگزار می‌کند. این کنفرانس برای خدمات مجازی یا محصولات اپل است که آخرین بار در اپل پارک و سالن همایش استیو جابز برگزار شد. در این مطلب با فراسیب همراه باشید تا با هفت محصول که در کنفرانس مارس 2021 ممکن است رونمایی شود، آشنا شوید.

هفت محصول که احتمالا در ماه آینده معرفی می‌شوند

7- آیپد مینی با صفحه نمایش LED

آیپد مینی LED

آیپد مینی LED

گزارشات زیادی حاکی از آن است که شرکت اپل آماده معرفی اولین آیپد مینی با صفحه نمایش LED است. این شرکت مدت زیادی است که بر روی صفحه نمایش‌های LED کار می‌کند. استفاده از LED های بسیار کوچک، منجر به کنتراست بهتر و دقت رنگ بالا می‌شود.

بنظر می‌آید که یک مدل مینی LED آماده ورود به بازار است و بهترین حدس‌ها، احتمال این اتفاق را در سه ماهه بهار می‌بینند. همچنین این محصول هیجان‌انگیز به اپل کمک می‌کند تا کنفرانس را حول محور این محصول جدید بچرخاند.

نکات منفی؟ مدل مینی LED احتمالاً بسیار گران خواهد بود؛ پس ممکن است این محصول گران قیمت‌ترین آیپدی باشد که اپل تا به حال معرفی کرده است مگر اینکه آن‌ها از دیگر هزینه‌ها بکاهند. بهرحال منتظر رونمایی از یک آیپد مینی LED باشید، مهم نیست به چه قیمتی!

6- آیپد پرو جدید

آیپد پرو 2021

آیپد پرو 2021

اپل با خط تولید آیپد بسیار سخت‌گیر بوده است و بررسی کنندگانی مثل آقای Ming-Chi Kuo پیش‌بینی می‌کنن20د که در رویداد ماه مارس، از یک آیپد پرو 12.9 اینچی رونمایی خواهد شد.

گزارشی که درباره آیپد مینی LED بود، می‌توانست انتخاب خوبی برای آیپد پرو باشد؛ چرا که قیمت زیاد (و کارایی آیپد پرو برای افراد حرفه‌ای) منجر به تعجب و شوکه شدن مردم نمی‌شد. همچنین به اپل اجازه می‌دهد چند قابلیت جدید مثل 5G را اضافه کند.

5- ایرتگ‌های اپل

ایرتگ AirTag

ایرتگ

ما درباره AirTag ها چندین سال است که خبر داریم. ردیاب‌های کوچکی که می‌توانید به هر چیزی متصل کنید تا محل آن را ردیابی کنید، حتی در واقعیت افزوده (AR)!

همچنین این سیستم به طور قطع با اپلیکیشن Find My اپل همگام خواهد بود. این اتفاق برای کاربران اپل که به دنبال ردیاب‌های قابل قبول هستند، یک گزینه بسیار مناسب است.

شایعات حاکی از آن است که به دلیل قرنطینه‌های اتفاق افتاده، افراد لوازم کمتری گم می‌کنند و این دلیل تاخیر در عرضه است. اما اگر دیگر وقتش رسیده باشد، ماه مارس و رویداد اپل بهترین موقعیت برای رونمایی از این محصول اپل است.

4- ایرپاد نسل 3

ایرپاد پرو 3

ایرپاد پرو 3

اگر اپل تاکنون بر روی نسل سوم ایرپادها کارکرده، بسیار محرمانه و به دور از چشم بوده است؛ اما رویداد بهار امسال، شاهد نسل سوم هدفون‌های اپل خواهیم بود. خط زمانی با زمان معرفی ایرپاد 2 همخوانی دارد. ضمناً اپل تکنولوژی‌های پیشرفته صوتی زیادی دارد که می‌تواند خط تولید اولین نسل ایرپاد را بروزرسانی کند.

3- اپل تی‌وی جدید

اپل تی وی Apple TV

اپل تی وی

مدت زیادی است که اپل TV بر روی نسخه 4K توقف کرده است، به همین علت شایعاتی مبنی بر برنامه‌ریزی اپل برای دیدگاهی جدید و یا یکسان‌سازی خط‌های تولید اپل تی‌وی، وجود دارد. آخرین گزارشات به بروزرسانی‌ای بزرگ برای این محصول با باز طراحی ریموت کنترل، پردازنده‌های بهتر و احتمالاً بهبود صدا و تجربه بازی اشاره می‌کند.

اگر این درست باشد، ما علاقه مندیم که در رویداد ماه مارس شاهد رونمایی این محصول باشیم (البته که بیشتر احتمال دارد در ماه سپتامبر و پیش از تعطیلات کریسمس عرضه شود).

2- آی‌مک جدید و البته باریکتر

آی مک 2021

آی مک 2021

یک شایعه جالب: احتمالاً اپل برنامه معرفی یک iMac جدید با تمرکز بر نقاط کاملاً متفاوت دارد. یک آی‌مک باریکتر با بروزرسانی به چیپ سیلیکونی اپل و بر پایه طراحی آیپد پرو! به آن با دید یک آیپد پرو بزرگ نگاه کنید که برای ثابت بودن بر روی میز طراحی شده است. شاید هم پایان انتظارها برای صفحه نمایش لمسی باشد و یا حداقل با قیمتی کمتر برای کسانی که توانایی تهیه مدل‌های دیگر آی‌مک را ندارند، عرضه شود. این آی‌مک به طور حتم رقیب Surface Studio شرکت مایکروسافت خواهد بود. بهرحال ما امیدواریم شاهد iMac جدید در ماه مارس امسال باشیم.

1- مک بوک پرو 14 اینچی به روز شده

مک بوک پرو 14 اینچی

مک بوک پرو 14 اینچی

قطع به یقین این مدل جایگزین مدل‌های 13 اینچی مک بوک پرو خواهد بود؛ با شاسی جدید یا حاشیه‌های کوچکتر. این مک بوک پرو جدید به اپل شانس استفاده از پردازنده‌های جدید M1X یا M2 را می‌دهد؛ چیزی که بدون شک یکی از بالاترین اولویت‌های این ابر غول صنعت تکنولوژی است.

جمع بندی

در هر صورت، بهار امسال و در کنفرانس Apple Special Event ما شاهد رونمایی از محصولات و خدمات جدید خواهیم بود. بنظر شما کدام یک از این موارد شانس بیشتری برای حضور در این رویداد مهم را دارد؟ 

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

1 دیدگاه در “هفت محصول که احتمالا در کنفرانس مارس 2021 اپل رونمایی شود

  1. محمدرضا گفت:

    کاش مک بوک پرو ۱۶ اینچ هم تو این رویداد معرفی می‌شد. احتمالا میره برا پاییز ۱۴۰۰.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =