آموزش و ترفند تکنولوژی

آموزش متصل کردن ایرپاد اپل به گوشی های اندرویدی

آموزش متصل کردن ایرپاد اپل به گوشی های اندرویدی

خوشبختانه به لطف چیپ W1 یا H1 اپل، ایرپاد به راحتی و بصورت خودکار به آیفون و اپل واچ و آیپد متصل می‌شود. اما در این مطلب می‌خواهیم چگونگی اتصال ایرپاد را به دستگاه‌های اندرویدی آموزش دهیم. با فراسیب همراه باشید.

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی یک اندرویدی

قطعاً اتصال کردن ایرپاد به دستگاه اندرویدی، به راحتی آیفون و با باز کردن کیس ایرپاد نیست! وصل کردن ایرپاد، مثل دیگر لوازم بلوتوثی صورت می‌گیرد. باید به تنظیمات گوشی یا دستگاه اندرویدی خود رفته و به ایرپاد متصل شوید:

  1. کیس ایرپاد را باز کرده و دکمه فیزیکی پشت کیس را فشار داده و نگه دارید تا چراغ سفید روشن شود. (اگر ایرپاد مکس دارید، آن را از کیس خود درآورده و دکمه Noise Control را نگه دارید.)
  2. به تنظیمات بلوتوث گوشی اندرویدی خود رفته و بلوتوث خود را روشن کنید.
  3. از لیست نمایش داده شده، AirPods را انتخاب کنید و اتصال را تایید کنید.

به همین راحتی!

اتصال ایرپاد اپل به گوشی اندرویدی

اتصال ایرپاد اپل به گوشی اندرویدی

امکانات ایرپاد در گوشی های اندرویدی

حالا که متوجه شدیم ایرپاد به دستگاه اندرویدی هم متصل می‌شود، سوال مهم این است که آیا قابلیت‌هایی مثل Noise Cancelation هم پشتیبانی می‌کند؟

طبیعتاً چون که ایرپاد به یک دستگاه اپل متصل نشده، برخی از امکاناتش غیرقابل استفاده است. نگران نباشید، هنوز می‌توانید با نگه داشتن دکمه لمسی ایرپاد، قابلیت Noise Cancelation را فعال کنید.

حتی اپلیکیشن‌های اندرویدی مثل AirBattery، میزان شارژ ایرپاد را به شما نشان می‌دهد. اما قابلیتی مثل توقف خودکار در زمان خارج کردن ایرپاد از گوش، غیرفعال است. البته در نسخه غیررایگان اپلیکیشن AirBattery این قابلیت هم وجود دارد.

از قابلیت‌هایی که غیرفعال است، امکان ارتباط با دستیار صوتی گوشی شماست. مسلماً ایرپادهای اپل برای ارتباط با سیری درست شده‌اند نه ارتباط با رقبای آن!

استفاده از ایرپاد در دستگاه اندرویدی

استفاده از ایرپاد در دستگاه اندرویدی

جمع بندی

اگر از آیفون به اندروید مهاجرت کردید یا ایرپادی هدیه گرفته‌اید اما آیفون ندارید، در این مطلب تمام چیزهایی که برای استفاده از آن ایرپاد نیاز دارید، گفته شده است. اگر ایرپادی که دارید کار نمی‌کند و یا حتی به آیفون متصل نمی‌شد، نحوه رفع مشکل عدم اتصال ایرپادها را مطالعه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفت =