اخبار, اخبار اپل

نسل سوم ایرپاد و اشتراک اپل موزیک HiFi بزودی رونمایی می‌شوند

نسل سوم ایرپاد و اشتراک اپل موزیک HiFi بزودی رونمایی می‌شوند

بر اساس گزارش‌های جدید، ایرپاد نسل ۳ و اشتراک اپل موزیک HiFi طی هفته‌های پیش رو معرفی خواهند شد. جزئیات بیشتری از این سرویس‌ها فاش شده است.

شایعات جدیدی در مورد احتمال رونمایی از سرویس استریم صوتی HiFi برای سرویس اپل موزیک طی هفته‌های آینده به همراه رونمایی از نسل سوم ایرباد بی‌سیم AirPods 3 شنیده می‌شود. وب‌سایت HITS DailyDouble می‌گوید برای استفاده از سرویس HiFi به اشتراک گران‌تری نیاز نیست.

شایعاتی از ایرپاد نسل ۳

پیش‌بینی می‌شود این رونمایی همزمان با عرضه نسل سوم ایرپاد انجام شود. اینکه آیا ایرپادز بعدی با این استاندارد صوتی جدید سازگار است یا خیر، مشخص نیست. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد این حرکت اپل در جهت ارائه یک سرویس گران‌تر و با قیمتی بالاتر، بعد از اعلام خبر افزایش قیمت‌های سرویس‌های اسپاتیفای است.

اشتراک سرویس Amazon Music HD از سال ۲۰۱۹ و با قیمت ماهانه ۱۴.۹۹ دلار فروخته می‌شود. سرویس Hi-Fi اسپاتیفای نیز احتمالاً قیمتی در همین حدود خواهد داشت.

مدت‌هاست که شایعاتی در خصوص ایرپادز ۳ هم شنیده می‌شود. تحلیلگران اکنون معتقدند که اپل آن‌ها را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد.

تصویر فاش شده از نسل سوم ایرپاد اپل

تصویر فاش شده از نسل سوم ایرپاد اپل

اپل در حال حاضر ایرپادز پرو را با قیمت ۲۴۹ دلاری و ایرپادز ۲ را با قیمت ۱۹۹ دلاری به همراه کیس شارژ بی‌سیم یا ۱۵۹ دلار با کیس شارژ سیمی عرضه می‌کند.

ایرپادهای اپل در راه هستند

دیگر شایعات و گمانه‌زنی‌ها خبر از احتمال معرفی شدن ایرپاد نسل ۳ همزمان با معرفی خانواده آیفون ۱۳ می‌دهند. ایرپاد جدید احتمالا از دنباله کوچک‌تر و طراحی‌ای شبیه به ایرپاد پرو معرفی و عرضه شود. همچنین انتظار داریم شارژدهی، کیفیت صدا و میزان باس صدا بهبودهایی داشته باشد.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =