نقد و بررسی

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس

امروز در فراسیب به نقد و بررسی نتفلیکس به صورت کامل و جامع خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید…

نتفلیکس در مقایسه با گذشته رقیب‌های جدی و سرسختی دارد، ولی هنوز پادشاه مسلم استریم فیلم و سریال در جهان است. شرکتی که بیش از ۲۰ سال پیش فعالیت خود را به عنوان یک شرکت اجاره‌دهنده DVD با پست سفارشی آغاز کرد و بعد از آن برای هماهنگی با دنیای همیشه در حال تغییر فناوری، مدل کسب‌وکار خود را تغییر داد و به بزرگ‌ترین و موفق‌ترین سرویس استریم فیلم و سریال بدل شد.

نتفلیکس در حال حاضر بیش از ۲۲۰ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد و با نتفلیکس اورجینال (Netflix Original) جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران رسانه در سطح جهان تثبیت کرده است. اگر تا به حال با نتفلیکس کار نکردید یا فقط می‌خواهید با طرز کار این سرویس بیشتر آشنا شوید، جای درستی آمدید. امروز قرار است در فراسیب به بررسی نتفلیکس بپردازیم و هر آنچه لازم است درباره این پلتفرم گفته شود، پوشش دهیم. شروع کنیم!

لوگوی نتفلیکس

لوگوی نتفلیکس

اشتراک نتفلیکس چیست؟

در جواب به این سوال که نتفلیکس چیست باید گفت، نتفلیکس پیشروترین پلتفرم پخش رسانه‌های برتر در جهان است که تقریبا در تمام کشورهای جهان فعالیت می‌کند. نتفلیکس یکی از اولین‌های صنعت استریم بود که در سال ۲۰۰۷ تغییر کاربری داد و با صدها میلیون مشترک در سراسر جهان به نتیجه رسید.

سرویس استریم نتفلیکس ابتدا با پخش محصولات و محتواهایی که از توزیع‌کنندگان آن‌ها مجوز گرفته بود شروع به کار کرد. در سال ۲۰۱۳ تأمین مالی برنامه‌های اصلی خود را آغاز کرد و اولین سریال تلویزیونی که به طور رسمی از «نتفلیکس اورجینال» پخش شد، «خانه پوشالی» یا House of Cards بود که جریان جدیدی از استریمینگ و پخش رسانه را به راه انداخت.

از آن زمان به بعد، نتفلیکس تولید محتواهای اورجینال و انحصاری خود را گسترش داد و روابط خود را با سایر ناشران محدود کرد. سرویس‌های استریمینگ دیگر مثل آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video)، اشتراک هولو (Hulu) و دیزنی پلاس (Disney Plus) هم به رقبای جدی نتفلیکس تبدیل شدند.

با این حال نتفلیکس همچنان بزرگ‌ترین ماهی این برکه است و برای بسیاری از مردم، این برند مترادف استریمینگ فیلم و سریال است. محبوبیت این برند تا حدی است که میم‌ها و شعارهای پرکاربردی در تمام اینترنت پخش شده و دست به دست و دهان به دهان می‌چرخد.

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس

نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس چگونه کار می‌کند؟

نتفلیکس نه تنها یکی از کامل‌ترین آرشیوهای پخش را در بین پلتفرم‌های استریم دارد، بلکه یکی از ساده‌ترین و کاربرپسندترین پلتفرم‌ها هم هست. کافی است یک بار ثبت نام کنید و وارد شوید؛ رابط کاربری جذاب و ساده آن دلتان را می‌برد و می‌توانید به راحتی فیلم و سریال‌های محبوبتان را تماشا کنید. تمام محتوای نتفلیکس بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف فهرست شدند و برای پیدا کردن گزینه مورد نظرتان گیج نمی‌شوید و همه‌چیز همانجاست که باید باشد!

در این قسمت ازنقد و بررسی نتفلیکس درباره طرز کار این پلتفرم صحبت می‌کنیم. تمام فایل‌های ویدیویی روی یک سرور ریموت (راه دور) ذخیره شده و انتخاب یکی از آن‌ها جریان یا همان استریم را آغاز می‌کند. ممکن است چند لحظه طول بکشد تا پخش فیلم آغاز شود، اما تا وقتی اتصال اینترنت پرسرعت و پایدار داشته باشید، Netflix چند ثانیه زمان لازم دارد تا محتوا را بارگذاری کند و بعد از آن می‌توانید بدون هیچ مشکلی از تماشا لذت ببرید.

استریم فیلم و سریال

استریم فیلم و سریال

با گذشت زمان و تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها، نتفلیکس گزینه‌هایی را پیشنهاد می‌کند که با توجه به سابقه و علایق شماست. موارد پیشنهاد شده می‌توانند کاملا باب میلتان باشند یا اصلا آن‌ها را دوست نداشته باشید؛ در کل پیشنهاد می‌شود از این توصیه‌ها استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید روی دکمه «چیزی پخش کن» (Play Something» که در اپلیکیشن تلفن همراه و تلویزیون تعبیه شده کلیک کنید و Netflix بر اساس سابقه مشاهدات قبلی و لیست علاقمندی‌های شما به طور تصادفی شروع به پخش می‌کند.

اینترنت مورد نیاز برای نتفلیکس

بسیاری از مشترکین نتفلیکس و مصرف‌کنندگان در سراسر جهان هنوز محدودیت‌های داده و پهنای باند کم دارند، بنابراین استفاده از داده‌ها در نتفلیکس می‌تواند یک نگرانی و چالش مهم باشد. فرقی نمی‌کند از گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ یا تلویزیون هوشمند استفاده کنید، اینترنت با پهنای باند کم می‌تواند لذت تماشای روان و بدون قطعی را از شما بگیرد. در مطلبی جداگانه به بررسی میزان مصرف اینترنت توسط سرویس های استریم ویدیو و موسیقی پرداختیم.

نتفلیکس حداقل و کمترین پهنای باند ممکن با سرعت ۰.۵ مگابیت بر ثانیه را مشخص کرده است، اما سرعت توصیه‌شده نتفلیکس برای یک تجربه لذت‌بخش، ۱.۵ مگابیت بر ثانیه است. در ادامه نقد و بررسی سرویس نتفلیکس می‌توانید فهرست کاملی از پهنای باند توصیه شده برای نتفلیکس را مشاهده کنید.

  • ۰.۵ مگابیت بر ثانیه – حداقل سرعت مورد نیاز
  • ۱.۵ مگابیت بر ثانیه – سرعت توصیه شده
  • ۳.۰ مگابیت بر ثانیه – سرعت توصیه شده برای استریم SD
  • ۵.۰ مگابیت بر ثانیه – سرعت توصیه شده برای استریم HD
  • ۲۵ مگابیت بر ثانیه – سرعت توصیه شده برای استریم UHD (4K)

مصرف دیتا (حجم/ترافیک) اینترنت هم یکی دیگر از مسائل مهم برای بسیاری از کاربران است. با تست‌های انجام شده مشخص شد نتفلیکس چقدر دیتا مصرف می‌کند. جدول زیر نتایج این تست‌ها را نشان می‌دهد.

وضوح

میزان مصرف اینترنت

 (480p) پایین

۳۰۰ مگابیت در ساعت

(720p) متوسط

۷۰۰ مگابیت در ساعت

(1080p) بالا

۳ گیگابایت در ساعت

1440p

نامشخص

 4K (با یا بدون فناوری HDR)

۷ گیگابایت در ساعت

آیا اکانت نتفلیکس ارزش هزینه کردن دارد؟

نتفلیکس بهترین سرویس استریم با آرشیوی عظیم از فیلم و سریال و یکی از پلتفرم‌های گران‌قیمت است. حالا سوال این است که با وجود بسیاری از رقبای بزرگ، نتفلیکس ارزش این را دارد که برای خرید اشتراک آن هزینه کنیم؟

پاسخ اکثریت قریب به اتفاق کاربران «بله» است. پلن ابتدایی با قیمتی نسبتا مناسب، با وجود اینکه به تعریف استاندارد محدود می‌شود، اما حجم بسیار متفاوتی از محتوا را در اختیار کاربران معمولی قرار می‌دهد.

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس - ۲

آیا نتفلیکس ارزش خرید دارد؟

اگر بخواهید با کیفیت 4K استریم کنید، پاسخ به سوال بالا کمی پیچیده می‌شود. مگر اینکه بخواهید پلن اشتراکی بخرید و با دوستان یا خانواده در هزینه‌ها شریک باشید. با پلن پریمیوم می‌توانید از چهار دستگاه به طور همزمان استفاده کنید.

در حال حاضر رقیب اصلی نتفلیکس، سرویس‌های استریمی هستند که کیفیت 4K را با قیمتی بسیار پایین‌تر ارائه می‌دهند. دیزنی پلاس، پرایم ویدیو و اپل تی وی، کیفیت 4K را به عنوان بخشی از پلن‌های اصلی و ابتدای خود ارائه می‌دهند که بسیار ارزان‌تر از نتفلیکس است.

نتفلیکس در کدام کشورها در دسترس است؟

در این قسمت از مقاله  نقد و بررسی نتفلیکس درباره دسترسی مردم جهان به نتفلیکس صحبت می‌کنیم. برای پاسخ به این سوال بهتر است بپرسیم نتفلیکس در کدام کشورها در دسترس نیست؟ نتفلیکس تقریبا در تمام کشورهای جهان قابل استفاده است و البته هزینه اشتراک در هر منطقه متفاوت است.

از سال ۲۰۲۲، نتفلیکس در بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان در دسترس است و فقط در پنج کشور در دسترس نیست. در ادامه کشورهایی که نمی‌توانند به نتفلیکس دسترسی داشته باشند آمده است:

  • چین
  • جمهوری خودمختار کریمه
  • کره شمالی
  • سوریه
  • روسیه

وضعیت جمهوری خودمختار کریمه، کره شمالی و سوریه مشخص است، چرا که نتفلیکس یک شرکت آمریکایی است و روابط بین ایالات متحده آمریکا و این کشورها در وضعیت خوبی قرار ندارد. ایران هم یکی از کشورهایی است که به دلیل تحریم‌های آمریکا از نتفلیکس و بسیاری سرویس‌های دیگر محروم است، اما مفتخریم در نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس این خبر خوش را به کاربران بدهیم که می‌توانند نسبت به خرید اکانت نتفلیکس در فراسیب اقدام کنند.

چین ممکن است به زودی به لیست کشورهای تحت حمایت نتفلیکس اضافه شود. دلیل این ادعا هم اضافه شدن زبان چینی به این سرویس و فرایند در حال تکمیل آن است و اینکه نتفلیکس در حال حاضر در هنگ کنگ در دسترس است.

در سال ۲۰۲۲ و به دنبال حمله روسیه به اوکراین، نتفلیکس خدمات خود را به این کشور متوقف کرد تا در اعتراض به تهاجم فعلی این کشور به اوکراین قدمی برداشته باشد. تا امروز خبری مبنی بر اینکه این محدودیت چه زمانی ممکن است تغییر کند، وجود ندارد.

پلن‌های مختلف نتفلیکس

پلن

ویژگی

پلن موبایل

یک استریم روی یک گوشی یا یک تبلت با کیفیت SD

پلن پایه

یک استریم با کیفیت SD

پلن استاندارد

دو استریم با کیفیت HD

پلن پریمیوم

چهار استریم با کیفیت HD یا UHD (در صورت موجود بودن)

پلن‌های DVD-Blu-ray

اجاره یک یا دو DVD یا Blu-ray به طور همزمان بدون هزینه دیرکرد

نحوه دانلود و استفاده از نتفلیکس

ثبت‌نام در نتفلیکس بسیار آسان است و می‌تواند از هر مرورگر، تلفن همراه، تلویزیون هوشمند یا ستاپ باکس سازگار انجام می‌شود. ثبت‌نام با یک کامپیوتر ساده‌ترین راه است و در ادامه، مراحل ثبت‌نام و ساخت اکانت در نتفلیکس را به شما می‌گوییم.

۱. وارد netflix.com شوید. (از تغییر دهنده IP معتبر استفاده کنید)

۲. در باکس روی صفحه، ایمیل خود را وارد کنید.

ثبت نام در نتفلیکس

ثبت نام در نتفلیکس

 

۳. روی گزینه Next کلیک و مراحل ثبت‌نام را آغاز کنید.

ایجاد حساب کاربری در نتفلیکس

 

۴. برای حساب کاربری خود یک رمز عبور تعریف کنید یا از رمز عبور پیشنهادی استفاده کنید.

تعریف رمز عبور در نتفلیکس

 

۵. پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر کارت اعتباری دارید، هزینه را پرداخت کنید. اگر به کارت اعتباری دسترسی ندارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت فراسیب، آن را در کمترین زمان خریداری کنید.

دستگاه‌های سازگار با نتفلیکس

در این قسمت از نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس درباره دستگاه‌هایی صحبت می‌کنیم که با این سرویس سازگار هستند. تقریبا تمام دستگاه‌هایی که از Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند با نتفلیکس سازگار باشند؛ یعنی تمام کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ها، اکثر تلویزیون‌های هوشمند، ستاپ‌باکس‌ها، دستگاه‌های Amazon Fire TV، پخش‌کننده‌های بلوری و کنسول‌های بازی. نتفلیکس یکی از در دسترس‌ترین پلتفرم‌های استریم در جهان است که بیش از یک دهه است کراس پلتفرم یا ادغام پلتفرم‌ها را اجرا کرده است.

اپلیکیشن نتفلیکس با دستگاه‌های iOS، اندروید و ویندوزفون‌ها هم سازگار است. جدیدترین نسخه اپلیکیشن Netflix برای دستگاه‌های اپل به iOS 14 به بعد سازگار است. نتفلیکس با دستگاه‌هایی که از فناوری Chromecast در تلویزیون‌های قدیمی پشتیبانی می‌کنند هم قابل استفاده است، اما دیگر از AirPlay پشتیبانی نمی‌کند.

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس - ۳

دستگاه‌های سازگار با نتفلیکس

یکی از قابل توجه‌ترین دستگاه‌هایی که نتفلیکس از آن پشتیبانی نمی‌کند، نینتندو سوییچ است. با توجه به اینکه هولو و یوتیوب در حال حاضر در نینتندو سوییچ در دسترس هستند، امیدواریم نتفلیکس هم به زودی پشتیبانی رسمی خود را اعلام کند.

محتوای تصویری اختصاصی نتفلیکس

بهترین چیز درباره نتفلیکس آرشیو باورنکردنی فیلم و نمایش آن است؛ هزاران نسخه محتوای انحصاری نتفلیکس که در هیچ پلتفرم دیگری در دسترس نیست. نتفلیکس اورجینال از زمان عرضه «خانه پوشالی» (House of Cards) در سال ۲۰۱۳، با مجموعه‌های دیگری مثل The Queen’s Gambit، The Crown، The Witcher، Stranger Things، Squid Game مسیری طولانی را طی کرده و موفقیت‌های بی‌نظیری کسب کرده است. با حمایت مالی شرکت و تولید محصولات بیشتر، این روند هم‌چنان رو به رشد است و قرار نیست متوقف شود.

بهترین سریال‌های نتفلیکس

در حالی که سریال‌های Netflix دائما در حال تغییر و محتوا در هر منطقه متفاوت است، تعداد زیاد این سریال‌ها تضمین می‌کند که همیشه چیزی برای تماشا داشته باشید. در ادامه فهرستی از بهترین سریال‌های نتفلیکس را با هم مرور می‌کنیم.

برای کسانی که در مورد این پلتفرم صحبت می‌کنند و در فضای مجازی فعال هستند، چند سریال بیشتر از بقیه مطرح شده‌اند و جزو بهترین سریال‌های نتفلیکس شناخته می‌شوند. این سریال‌ها باید بدون در نظر گرفتن محل زندگی برای همه مردم جهان در دسترس باشد.

بهترین سریال های نتفلیکس

کربن تغییریافته (The Altered Carbon)

  • کربن تغییریافته (Altered Carbon)

یک سریال سایبرپانک اکشن و هیجانی است که تقریبا در ۴۰۰ سال آینده اتفاق می‌افتد، جایی که انسان‌ها می‌توانند آگاهی‌های خود را به بدن جدیدی منتقل کنند تا از مرگ در امان باشند. البته برای استفاده از این قابلیت باید بتوانند توان پرداخت هزینه‌ها را داشته باشند.

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس - بهترین سریال‌های نتفلیکس

آینه سیاه (Black Mirror)

  • آینه سیاه (Black Mirror)

مجموعه‌ای علمی تخیلی و دیستوپیایی (پادآرمان‌شهر) که بعد از پخش دو فصل در کانال ۴ بریتانیا توسط نتفلیکس انتخاب و خریداری شد. هر قسمت با توجه به مجموعه‌های مشابه قبل مثل The Twilight Zone، داستانی مستقل را روایت می‌کند.

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس - بهترین سریال‌های نتفلیکس ۲

تاج (The Crown)

  • تاج (The Crown)

درامی تاریخی درباره زندگی ملکه الیزابت دوم. با بالا رفتن سن شخصیت‌ها، بازیگران هر فصل تغییر می‌کنند و این مجموعه جوایز متعددی برای بازیگری، کارگردانی، فیلمبرداری و غیره دریافت کرده است.

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس - بهترین سریال‌های نتفلیکس ۳

تاریک (Dark)

  • تاریک (Dark)

یک سریال علمی تخیلی آلمانی که با دیدن آن مغزتان منفجر می‌شود. داستان از یک شهر کوچک آغاز می‌شود و با سفر شخصیت‌ها به ۳۳ و ۶۶ سال قبل ادامه پیدا می‌کند.

بهترین سریال‌های نتفلیکس ۴

گلو (GLOW)

  • گلو (GLOW)

درام کمدی درباره گروهی از زنان کشتی‌گیر حرفه‌ای و مشتاق در دهه ۱۹۸۰ است که آلیسون بری (Alison Brie) و مارک مارون (Marc Maron) از جمله بازیگران آن هستند.

بهترین سریال‌های نتفلیکس ۵

خانه پوشالی (The House of Cards)

  • خانه پوشالی (House of Cards)

مجموعه سیاسی و تریلر که نتفلیکس اورجینال در سال ۲۰۱۳ پخش آن را آغاز کرد. کوین اسپیسی پیشتاز این سریال بود تا اینکه بعد از اتهامات سوء رفتار جنسی از سریال حذف شد.

نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس

نارکوها (Narcos)

  • نارکوها (Narcos)

درام جنایی درباره زندگی سلطان مواد مخدر کلمبیایی، پابلو اسکوبار (Pablo Escobar) و امپراتوری کوکائین او که تا امروز و به طور پیوسته یکی از بهترین سریال‌های نتفلیکس در تمام دوران شناخته شده است.

بهترین سریال‌های نتفلیکس - ۱

نارنجی مد جدید است (Orange is the New Black)

  • نارنجی مد جدید است (Orange is the New Black)

درام کمدی درباره زندگی زنان در یک زندان فدرال زنانه با حداقل میزان امنیت. این سریال شش جایزه گلدن گلوب و چند جایزه دیگر برنده شده است.

نقد و بررسی نتفلیکس

عروسک روسی (Russian Doll)

  • عروسک روسی (Russian Doll)

درام کمدی که ساخته «ناتاشا لیون» (Natasha Lyonne) است و خودش هم به ایفای نقش در آن پرداخته است. شخصیت اصلی این سریال هر بار که می‌میرد به جشن تولد خود بازمی‌گردد و حلقه زمانی شبیه «روز گراندهاگ» دارد.

نقد و بررسی نتفلیکس ۲

چیزهای عجیب (Stranger Things)

  • چیزهای عجیب (Stranger Things)

سریال ترسناک علمی تخیلی و بسیار موفق درباره گروهی از دوستان عجیب و غریب و غیرعادی و دختری با قدرت‌های باورنکردنی است که در شهر هاوکینز (Hawkins) زندگی می‌کنند؛ جایی که پورتال و درگاهی به بعد دیگر باعث اتفاقات و رویدادهای ماوراءالطبیعی می‌شود.

کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر (Unbreakable Kimmy Schmidt)

  • کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر (Unbreakable Kimmy Schmidt)

سریال کمدی در مورد زنی است که در سن ۲۹ سالگی از فرقه آخرالزمان‌گرایی که به مدت ۱۵ سال در آن اسیر بوده فرار می‌کند و با نگرش شادی‌آور و مثبت‌اندیشی که دارد، خودش را با دنیای جدید اطرافش وفق می‌دهد.

نتفلیکس

ویچر (The Witcher)

  • ویچر (The Witcher)

دارم فانتزی که بر اساس آثار نویسنده لهستانی «آندژی ساپکوفسکی» (Andrzej Sapkowsky) ساخته شده است. در این فیلم «هنری کویل» (Henry Cavill) در نقش «گرالت» از «ریویا» بازی می‌کند که شکارچی افسانه‌ای و قدرتمند هیولاست که به عنوان ویچر شناخته می‌شود.

گامبی وزیر بهترین سریال نتفلیکس

گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)

  • گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)

سریالی کوتاه که درباره زندگی یک زن جوان و موفقیت چشم‌گیر او در مسابقات شطرنج رقابتی در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ است.

بهترین سریال های نتفلیکس

هالستون (Halston)

  • هالستون (Halston)

مینی سریال پنج قسمتی درباره زندگی طراح فقید مد «هالستون» که «ایوان مک‌گرگور» در آن ایفای نقش کرده است.

بهترین سریال نتفلیکس ۲۰۲۱

بازی مرکب (Squid Game)

  • بازی مرکب (Squid Game)

یک سریال فوق محبوب ساخت کره جنوبی که تمام جهان را درگیر کرد. در این سریال صدها نفر به مکانی دورافتاده دعوت می‌شوند تا برای بازی‌های کودکانه جایزه‌ای بزرگ دریافت کنند. اما به نظر می‌رسد قوانین این بازی‌ها با نسخه اصلی آن‌ها تفاوت‌های زیادی دارد.

بهترین فیلم‌های نتفلیکس

در نقد و بررسی کامل و جامع سرویس نتفلیکس بهترین سریال‌ها و فیلم‌های این پلتفرم را معرفی می‌کنیم که بعد از خرید اشتراک و آغاز استفاده از آن، اول سراغ این فیلم‌ها و سریال‌ها بروید. در این قسمت بهترین فیلم‌های نتفلیکس را به طور تیتروار با هم مرور می‌کنیم.

در حالی که فیلم‌های نتفلیکس به اندازه سریال‌های آن مورد توجه قرار نگرفته‌اند، اما از فیلم‌های بی‌نظیری حمایت مالی و آن‌ها را تولید کرده است. فیلم‌های دیگر هم در این پلتفرم وجود دارند، اما فهرستی که در ادامه مشاهده می‌کنید، بهترین فیلم‌های این سرویس به انتخاب مردم آمریکاست.

  • ۱۹۲۲ (1922)
  • تصنیف باستر اسکراگز (The Ballad of Buster Scruggs)
  • انولا هولمز (Enola Holmes)
  • استخراج (Extraction)
  • مرد ایرلندی (The Irishman)
  • داستان‌های مایروویتز (The Meyerowitz Stories)
  • گل‌گرفته (Mudbound)
  • نگهابانانی از دیرباز (The Old Guard)
  • اوکجا (Okja)
  • پلتفرم/سکو (The Platform)
  • رما (Roma)
  • دو پاپ (The Two Popes)
  • تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم (To All the Boys I’ve Loved Before)
  • ماشین جنگ (War Machine)
  • ارتش مردگان (Army of the Dead)
  • قدرت سگ (The Power of the Dog)

جمع‌بندی؛ نتفلیکس ارزش خرید دارد یا نه؟

در پایان این مطلب در رابطه با بررسی نتفلیکس باید به این سوال پاسخ داد که آیا نتفلیکس ارزش خرید دارد یا نه؟ ممکن است نتفلیکس در ساخت امپراتوری استریم خود شروعی طوفانی داشته، اما در حال حاضر شرکت‌های زیادی هستند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا سهم بزرگ‌تری از بازار استریم فیلم و سریال را در اختیار بگیرند و به همین دلیل خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا گوی رقابت را از نتفلیکس بربایند و جایگاه بالاتری کسب کنند.

دیزنی، آمازون، اپل و شرکت‌های دیگر می‌توانند رقبایی جدی برای نتفلیکس باشند. با این حال هنوز نتفلیکس محبوب‌ترین سرویس استریم فیلم و سریال در جهان است و باید دید آینده چه تقدیری برای این برند رقم می‌زند.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =