نقد و بررسی

همه آنچه باید درباره اشتراک ShowTime بدانید

همه آنچه باید درباره اشتراک ShowTime بدانید

شبکه شوتایم (Showtime) یک شبکه تلویزیونی آمریکایی است که از سال 1976 با مالکیت شرکت سی بی اس (CBS) شروع به کار کرده است. در ابتدای فعالیت شوتایم، سرویس آن فقط به صورت تلویزیونی و در تلویزیون‌های آمریکا قابل ارائه بود. هم اکنون قابلیت ایجاد حساب‌های کاربری و خرید اشتراک می‌توان از خدمات آن استفاده کرد.

در این وبلاگ از فراسیب قصد داریم سرویس شوتایم را معرفی و نقد کنیم و امکان دسترسی آسان به آن را بسنجیم.

اشتراک شوتایم چیست؟

شبکه Showtime یک شبکه درجه یک آمریکایی است که از کانال‌های متعدد و یک سرویس پخش مستقل تشکیل شده است. شوتایم که در سال 1976 راه اندازی شد و متعلق به ViacomCBS بود، به سرعت خود را به عنوان یک کانال تلویزیونی پریمیوم 24 ساعته و رقیب اصلی HBO معرفی کرد. این شبکه همچنین کنسرت‌ها و رویدادهای زنده همراه با فیلم‌های هالیوود را برای مشترکین خود پخش کرد.

اکنون اشتراک شوتایم بخش بزرگی از محتوا را در کانال‌ها و پلتفرم‌ها به صورت آنلاین نیز ارائه می‌دهد. محتوای این سرویس با مسابقات بوکس زنده، مسابقات UFC و برنامه‌های ویژه کمدی تکمیل می‌شود.

اشتراک شوتایم

اشتراک شوتایم

شوتایم چگونه کار می کند؟

شوتایم ابتدا با سامانه‌ای تلویزیونی که سیگنال‌های خود را به وسیله فیبر نوری به فرستنده منتقل می‌کند، فعالیت می‌کرد. در حال حاضر Showtime بیش از 11 میلیون کاربر دارد و گزینه‌هایی برای ارائه سرویس به جمعیت زیادی به صورت آنلاین دارد. بخش استریم Showtime در راستای دو استریم زیر عمل می‌کند:

  1. Showtime On Demand، که به سادگی به عنوان Showtime شناخته می‌شود، یک سرویس اشتراک مستقل برای هر کسی است که به دنبال کانال‌های کابلی Showtime در آمریکا نیست. این امکان را به شما می‌دهد تا به تمام محتوای موجود در کانال کابلی دسترسی داشته باشید؛ هم به صورت درخواستی هم به صورت زنده! در این مقاله در مورد این استریم شوتایم صحبت می‌کنیم که قابل استفاده برای کاربران غیرآمریکایی است.
  2. Showtime Anytime برنامه پخش استریمی است که به کاربران امکان می‌دهد چه در کانال کابلی یا سرویس پخش درخواستی عضو شوند. در واقع بدون هزینه اضافی به Showtime Anytime دسترسی دارند و می‌توانند تمام محتوای Showtime را در دستگاه مورد نظر خود تماشا کنند.

چگونه در Showtime ثبت نام کنم؟

برای گزینه درخواستی شوتایم، لازم است به وب سایت Showtime بروید و ثبت نام کنید و بلافاصله شروع به تماشا کنید. همچنین می‌توانید برنامه Showtime Anytime را دانلود کنید و با استفاده از اطلاعات اشتراک و رمز عبور خود وارد سیستم شوید. از آن جایی که امکان خرید اشتراک برای کاربران ایرانی وجود ندارد، باید نسبت به خرید اکانت شوتایم روی یک ایمیل مطمئن یا ایمیل خودتان، اقدام کنید.

در فروشگاه فراسیب می‌توانید مشخصات اکانت و اشتراک شوتایم پریمیوم را مطالعه کنید و اشتراک مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید اشتراک شوتایم

خرید اشتراک شوتایم

اشتراک شوتایم از چه دستگاه هایی پشتیبانی می کند؟

شما می‌توانید از اشتراک خود تقریباً هر طور که می‌خواهید استفاده کنید. اگر تلفن همراه را ترجیح می‌دهید، یا دوست دارید همه چیز را روی کنسول‌های بازی خود قرار دهید، یا دوست دارید با لپ تاپ خود تماشا کنید، مشکلی وجود ندارد.

لیست کامل دستگاه‌های پشتیبانی شده از سمت سرویس شوتایم به شرح زیر است:

  • آمازون: Fire TV و Fire TV Stick
  • اندروید: LeEco TV، NVIDIA Shield TV، Sony Bravia، Hisense TV، Xiaomi MiBox و تلفن‌ها و تبلت‌هایی که اندروید 6.0 یا بالاتر دارند.
  • اپل: Apple TV (نسل سوم به بعد) و گوشی‌های iPhone 4S یا بالاتر، iPod Touch 5 یا بالاتر، iPad 2 یا بالاتر و iPad Mini که دارای iOS 11.0 یا بالاتر باشند.
  • تلویزیون‌های هوشمند: تلویزیون هوشمند ال جی (با webOS) و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ (با سیستم عامل تایزن)
  • روکو: دستگاه پخش استریم Roku (نسل دوم به بعد) و تلویزیون روکو
  • کنسول‌های بازی: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، Xbox Series X,S
  • کامپیوترها: ویندوز 10 یا بالاتر و Mac OSX 10.10 یا بالاتر

بهتر است بدانید که کمپانی پخش کننده، توصیه به داشتن اتصال Wi-Fi را برای بهترین کیفیت ویدیو و به حداقل رساندن مصرف داده کرده است. کمپانی سرویس Showtime همچنین پهنای باند حداقل 5 مگابایت در ثانیه یا بالاتر را برای تبلت‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه توصیه می‌کند. کیفیت پخش بر اساس پهنای باند شما تنظیم می‌شود؛ بنابراین کیفیت کلی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

سریال The Chi در شوتایم

سریال The Chi در شوتایم

آیا می توانم فیلم های Showtime را دانلود کنم؟

سرویس Showtime امکان دانلود محتوا را برای مشاهده آفلاین فراهم کرده است؛ اما طبق برخی قوانین، به دلایل مختلف، همه فیلم‌ها در دسترس نخواهند بود. به عنوان مثال، برخی از قراردادهای حقوقی دارای بندهایی هستند که تماشای آفلاین را محدود و ممنوع کرده است. محتوای قابل دانلود، در کنار عنوان خود، دارای نماد دانلود خواهد بود.

وقتی برای اولین بار روی نماد دانلود کلیک می‌کنید، از شما خواسته می‌شود کیفیت دانلود را انتخاب کنید. انتخاب شما به‌عنوان پیش‌فرض برای دانلودهای بعدی ذخیره می‌شود، اما در صورت تمایل، همیشه می‌توانید آن را در تنظیمات خود تغییر دهید. پس از تکمیل دانلود، می‌توانید آن را در زمانی که راحت هستید تماشا کنید.

آیا Showtime تبلیغات دارد؟

خیر. به عنوان یک سرویس ممتاز، Showtime تبلیغات ندارد. این برای همه سرویس‌های Showtime اعمال می‌شود، چه از حالت استریم رایگان در آمریکا استفاده کنید و چه از اشتراک‌های غیر رایگان و آنلاین استفاده کنید.

برنامه های تلویزیونی شوتایم

در این بخش سه دسته کلی از محتواهای Showtime وجود دارد که با اشتراک خود دریافت خواهید کرد: فیلم‌ها، سریال‌های انحصاری Showtime و برنامه‌های ورزشی.

فیلم ها

شوتایم سابقه ای طولانی در ارائه بخش وسیعی از فیلم‌های سینمایی هالیوود دارد. همانطور که پیشنهادات اصلی این شرکت گسترش یافته است، لیست فیلم‌های شوتایم نیز بیشتر شده است. Showtime مکانی عالی برای دریافت و تماشای فیلم‌های موفق امروزی است. برخی از عناوین در حال حاضر عبارتند از:

  • Midsommar
  • The Humans
  • Zola
  • After Yang
  • Becky
  • The Gentlemen
  • Mid90s
  • The Nest
  • Dark Waters
سریال Billions در شوتایم

سریال Billions در شوتایم

سریال های اختصاصی Showtime

همچنین به عنوان کاربر شوتایم، به کتابخانه‌ای از محتوای انحصاری آن دسترسی خواهید داشت. سریال‌های اصلی Showtime شامل عناوین زیادی در همه ژانرها می‌شود؛ مانند:

  • Yellowjackets
  • Billions
  • City on a Hill
  • Moonbase 8
  • Black Monday
  • Desus & Mero
  • The Good Lord Bird
  • Ziwe
  • Shameless
  • The Chi

شبکه Showtime همچنین سریال‌های کمدی مانند سریال The Comedy Store را تولید می‌کند که اخیرا مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

برنامه های ورزشی

طرفداران ورزش اگر بدانند Showtime مرکزی برای رویدادهای زنده، به ویژه مسابقات بوکس و UFC است، قطعا خوشحال می‌شوند. در واقع علاوه بر پادکست ورزشی پرطرفدار All the Smoke و بسیاری از برنامه‌های ورزشی، مشترکین می‌توانند رویدادهای زنده، از جمله بسیاری از مسابقات بین‌المللی را تماشا کنند.

آیا خرید اکانت شوتایم ارزش داره؟

با بازار شلوغی که سرویس‌های پخش بالا و همچنین دیزنی پلاس، اپل تی‌وی پلاس، موبی، شادر، بریت باکس و گزینه‌های دیگر به راه انداختند، انتخاب سخت‌تر شده است. سرویس Showtime برای مخاطبان انگلیسی و اسپانیایی زبان، یک شبکه پخش فیلم بزرگ و یک گزینه عالی است.

انتخاب نهایی شما احتمالاً با توجه به فیلم‌هایی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. اگر از طرفداران UFC هستید، علاقه‌مند به سینما هستید یا واقعاً به برنامه‌هایی خاص مانند VICE یا Billions علاقمند هستید، احتمالاً در Showtime ویژگی خاصی پیدا خواهید کرد.

شبکه Showtime فیلم‌های عالی و بهترین و پربازدیدترین برنامه‌های تلویزیونی اصلی را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید همه آن‌ها را با قیمت ماهانه پایین، به کمک فراسیب، دریافت کنید.

منبع محتوا: androidauthority.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا عموزاده

معمولا سمت کارای سخت و پرزحمت میرم؛ مثل درس خوندن تو امیرکبیر یا خوندن زبان آلمانی! اما محتوانویسی از اون کاراییه که هرچقدر هم پرچالش باشه، بازم واسم لذت‌بخشه... امیدوارم بتونم این حس خوب رو بهتون منتقل کنم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =