اپلیکیشن های iOS, اپلیکیشن های MacOS

بهترین ابزار ها و اپلیکیشن های جانبی توییتر برای آیفون ، آیپد و مک

بهترین ابزار ها و اپلیکیشن های جانبی توییتر برای آیفون ، آیپد و مک

اگر از کاربران دستگاه‌های اپل هستید و همچنین به دنبال اپلیکیشن جانبی توییتر هستید، در این مطلب از فراسیب با ما همراه باشید تا بهترین ابزارهای توییتر را به شما معرفی کنیم…

در مورد توییتر نظرات مثبت و منفی زیادی وجود دارد، اما در هر صورت نمی‌توان از این موضوع غافل شد که توییتر سریعترین راه ممکن برای دریافت اخبار مختلف است. بسته به این که چگونه لیست فالووینگ خود را تنظیم می‌کنید، این برنامه می‌تواند یکی از موارد جذاب و کوچکی باشد که در جستجوی آن هستید.

علیرغم تمام تلاش‌هایی که Twitter کرده است تا برنامه‌های جانبی از آن پیشی نگیرند اما باز هم برخی از برنامه‌های موجود از طرفداران بیشتری برخوردارند. در ادامه با تعدادی از این برنامه‌های جانبی آشنا می‌شوید.

ابزار های کاربردی توییتر برای آیفون ، آیپد یا مک

در اینجا به چند اپلیکیشن جانبی توییتر می‌پردازیم که به تجربه دلنشین‌تر شما از محیط Twitter بسیار کمک می‌کنند.

برنامه Tweetbot

ابزار Tweetbot برای آیپد و آیفون و مک

ابزار Tweetbot برای آیپد و آیفون و مک

این برنامه بیشتر در آیفون کاربرد داشته است. توسعه دهندگان آپدیت اساسی را ارائه کردند که در آن، صفحه پروفایل با طراحی جدید به همراه بسیاری از موارد دیگر تعبیه شده است. دو تم جدید در این آپدیت اضافه شده است؛ یک مورد که قابلیت تغییر آیکون‌ها را به یک آیکون دارد و به شکل یک جغد است و دیگری این که برنامه Tweetbot، از قابلیت ایجاد یک نظرسنجی بدون تغییر برنامه، پشتیبانی می‌کند.

برنامه Aviary برای توییتر

برنامه Aviary در دستگاه‌های اپل

برنامه Aviary در دستگاه‌های اپل

این برنامه نیز همانند Tweetbot یکی از برنامه‌های جانبی توییتر است که در حال حاضر در اکثر دستگاه‌های اپلی موجود مانند آیفون، آیپد، مک و حتی اپل واچ در دسترس است. در Aviary در زمان نمایش محتوای موجود در تایم لاین با موانعی همچون تبلیغات مواجه نخواهید شد و همچنین اگر قصد دارید حرکات متنوعی را به همراه برخی از تم‌ها و اپ آیکون‌ها شخصی‌سازی کنید، گزینه‌های مختلف زیادی در اختیار خواهید داشت.

اپلیکیشن جانبی توییتر به نام Twitteriffic

Twitteriffic اپلیکیشن جانبی توییتر

Twitteriffic اپلیکیشن جانبی توییتر

این برنامه یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های توییتر در اپ استور است. Twitteriffic موقعیت مطالعه را به طور اتوماتیک در دستگاه‌های متعلق به شما Sync می‌کند و بدین ترتیب می‌توانید برنامه را به وسیله محتوای مورد علاقه خود موضوع بندی و شخصی‌سازی کنید. در این برنامه جانبی قابلیت پشتیبانی از Rich Media (رسانه غنی) وجود دارد که در حین جستجو در تایم لاین به طور خودکار پخش می‌شود؛ علاوه بر این می‌توان لیست را با ویرایش و حذف مستقیم توییت‌ها از داخل برنامه، مدیریت کرد.

اپلیکیشن اصلی Twitter

توییتر در اپ استور

توییتر در اپ استور

این مورد به عنوان بخش اصلی برنامه از قابلیت‌های مثبتی برخوردار است. اگر به دسترسی سریع به نوتیفیکیشن‌ها احتیاج دارید این برنامه عالی عمل می‌کند. علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های پایه توییتر، با استفاده از این برنامه می‌توان به ویژگی‌هایی نظیر رأی دادن در نظرسنجی‌ها و یا خلق و شرکت در فضاهای مختلف دسترسی داشت. مهم‌ترین ویژگی Twitter رایگان بودن آن است که باعث می‌شود در حین جستجو در برنامه با تبلیغات بسیار زیادی روبرو شوید و این موضوع کمی چالش برانگیز است.

اپلیکیشن جانبی توییتر TweetDeck

یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های جانبی توییتر

یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های جانبی توییتر

TweetDeck از قدیمی‌ترین برنامه‌های جانبی موجود است که در لیست اختصاصی توییتر برای مک‌ها قرار گرفته است اما همچنان از محبوب‌ترین برنامه‌های موجود است. دلیل محبوبیت این برنامه، قابلیت شخصی سازی طرح TweetDeck است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به کلیک کردن بر روی بخش‌های مختلف، تایم لاین، فهرست‌ها، پیام‌ها، سلایق و بسیاری از موارد دیگر را زیر نظر داشته باشند. این برنامه کاملاً انعطاف پذیر است و برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است.

برنامه Spring for Twitter

برنامه Spring for Twitter

برنامه Spring for Twitter

این برنامه یکی از جدیدترین ابزارهای Twitter است که به اپ استور راه یافته و در آیپد، آیفون و مک در دسترس است. در برنامه جانبی Spring for Twitter یک تب بار در پایین صفحه وجود دارد که می‌تواند مطابق با نیازهای کاربران سفارشی و تنظیم شود. می‌توان از میان ده رنگ متنوع موجود، یکی را برای افزودن جذابیت بیشتر انتخاب کرد که با ادیتور تم‌ داخلی کار می‌کند. در واقع با استفاده از این برنامه امکان مشاهده، طراحی و ساخت تم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ناچار به استفاده از تم‌های موجود در برنامه نخواهند بود.

اپلیکیشن جانبی TweetShot

TweetShot اپلیکیشن جانبی توییتر

TweetShot اپلیکیشن جانبی توییتر

TweetShot آخرین گزینه موجود در لیست اپلیکیشن های جانبی توییتر است اما یکی از کاربردی‌ترین آپشن‌ها به شمار می‌رود. اگر قصد دارید به جای این که افکار خود را در Twitter به اشتراک بگذارید، به اسکرول کردن و جستجو بپردازید، این برنامه مناسب حال شما است. به جای استفاده از یک برنامه مستقل توییتر که با ابزارهای شخصی سازی بسیار زیاد همراه است، در TweetShot می‌توانید بدون توجه به افکار خود به جستجو ادامه دهید.

در پایان

توییتر به عنوان تاثیرگذارترین پلتفرم مجازی بر روی تفکر عموم جامعه شناخته می‌شود. این موضوع اهمیت Twitter را نشان می‌دهد. اگر شما هم از کاربران قدیمی این پلتفرم هستید یا صرفا می‌خواهید تجربه بهتر و شخصی‌سازی شده‌تری در این شبکه اجتماعی داشته باشید، می‌توانید از برنامه‌های جانبی ذکر شده استفاده کنید.

اکنون که بهترین ابزارهای توییتر برای آیفون را در اپ استور شناختید، می‌توانید پر دانلود ترین برنامه های اپ استور را در مطلب لینک شده بشناسید.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =