نقد و بررسی

معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال

معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال

در حال حاضر در دنیای استریم تلویزیونی غرق شده‌ایم. می‌توانیم با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنیم، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف را با تبلیغات یا بدون آن تماشا کنیم. انتخاب و پخش فیلم یا مجموعه تلویزیونی مورد علاقه‌مان در سرویس‌هایی مثل نتفلیکس، دیزنی پلاس یا HBO Max یا سرویس‌های استریم خاص برای کودکان و برای طرفداران انیمه، فیلم‌های ترسناک یا رئالیتی‌شوها بسیار آسان شده است. امروز در فراسیب به معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ می‌پردازیم و ده سرویس برتر استریم را مرور می‌کنیم؛ با ما همراه باشید…

لوگوی نتفلیکس

لوگوی نتفلیکس

در دنیای امروز دایره انتخاب‌های ما از همیشه بیشتر شده و مدام در حال تغییر است. برای مثال، دیزنی به تازگی از سرویس جدید «دیزنی پلاس با تبلیغات» رونمایی کرده و قیمت آن در مقایسه با نسخه بدون تبلیغ بسیار کمتر است و برای عده بیشتری قابل استفاده است. در همین حین، نتفلیکس هم قرار است به زودی نسخه استریم با تبلیغات خود را عرضه کند.

با توجه به نیاز و اولویت‌ها و بسته به اینکه کدام سرویس استریم را انتخاب کنید، هزینه اشتراکی که پرداخت می‌کنید هم مدام در حال تغییر است. برای انتخاب بهترین سرویس‌های استریم سوالاتی در ذهن کاربران شکل می‌گیرد که تعدادی از آن‌ها عبارتند از:

  • آرشیو فیلم و سریال‌های این سرویس چقدر کامل است؟
  • آرشیو این سرویس فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی را هم دارد یا نه؟
  • آیا محتوای این سرویس برای بچه‌ها، خانواده، هم‌اتاقی، طرفداران ورزش یا سبک‌های دیگر مناسب است؟
  • برای اشتراک ماهانه و سالانه، مثلا اشتراک نتفلیکس هزینه بیشتری دریافت می‌شود یا اشتراک HBO Max؟
  • و سوالاتی مشابه موارد بالا…
معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲

سرویس های استریم فیلم و سریال

بعضی از سرویس‌های استریم گزینه‌های ارزان‌تری هستند و برخی دیگر به صورت باندل‌هایی عرضه می‌شوند که قیمت بالاتری دارند. با توجه به افزایش قیمت اخیر اشتراک ماهانه و سالانه بعضی سرویس‌ها، گزینه‌های ارزان‌تر هم مورد توجه قرار گرفته‌اند. برای اینکه بدانید بهترین انتخاب برای شما کدام است، باید معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ را بخوانید تا بتوانید بهتر و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

معرفی بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال در سال ۲۰۲۲

ما ده سرویس برتر استریم فیلم و سریال در سال ۲۰۲۲ را بررسی کردیم و بر اساس محتوا، رابط کاربری، ویژگی‌ها و ارزش کلی، رتبه‌ای به آن‌ها اختصاص دادیم. البته بعضی ترجیحات شخصی در مورد ترتیب قرارگیری این سرویس‌ها دخیل بوده است، بنابراین برای انتخاب به نیاز، بودجه و اولویت‌های خود توجه داشته باشید و اگر به سبک خاصی از فیلم یا نمایش علاقه دارید، ممکن است انتخاب ما برای شما مناسب نباشید.

با در نظر گرفتن پاراگراف بالا، فهرستی که در ادامه خواهید دید، از بالاترین امتیاز مرتب شده است.

نتفلیکس؛ بهترین سرویس استریم فیلم و سریال از همه لحاظ

اشتراک پریمیوم نتفلیکس

سرویس استریم Netflix

شاید با خودتان فکر کنید اگر نتفلیکس اولین گزینه در معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال سال ۲۰۲۲ است، چرا به طور خلاصه به معرفی آن پرداخته شده است. برای اینکه مطلب بیش از حد طولانی نشود و بتوانیم به موارد مهم‌تر بپردازیم، این قسمت را کوتاه نگه داشتیم. برای انتخاب بهترین سرویس استریم باید آن‌ها را کامل بشناسید و با تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا باشید، در این مورد خواندن صفر تا صد سرویس نتفلیکس و نقد و بررسی آن می‌تواند برای هر آنچه که درباره این سرویس باید بدانید به شما کمک کند.

نتفلیکس یک برند کارکشته و قدیمی است که به محبوب‌ترین سرویس استریم فیلم و سریال تبدیل شده است. البته در حالی که نتفلیکس چند عنوان انحصاری و قدیمی را در آرشیو خود از دست داده و آن‌ها را به پلتفرم‌های دیگر واگذار کرده، اما کاربران هنوز به طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی و جدید دسترسی دارند که می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

وبسایت نتفلیکس

وبسایت نتفلیکس

فیلم‌ها و سریال‌های جدید هر هفته به آرشیو اضافه می‌شوند و فقط در سال ۲۰۲۱ حدود ۷۰ فیلم جدید به پلتفرم نتفلیکس اضافه شدند. به زبان ساده‌تر، خرید اشتراک نتفلیکس یعنی دسترسی به هزاران فیلم و سریال و امکان استفاده از امکانات و ترفند های مخفی نتفلیکس ثابت کرده با اضافه کردن انیمیشن‌ها، انیمه‌ها و فیلم‌ها و سریال‌هایی با زبان‌های خارجی، تمایل دارد کودکان را هم به بازار هدفش اضافه کند.

نتفلیکس پلن‌های مختلفی دارد که برای اشتراک ماهانه آن‌ها باید مبالغ متفاوتی پرداخت کنید. هم‌چنین اخیرا برنامه‌هایی را برای کسانی که می‌خواهند مبلغ کمتر پرداخت کنند در نظر گرفته و قرار است نسخه پخش فیلم و سریال با تبلیغات را هم به زودی روانه بازار کند.

مزایا:

  • رابط کاربری ساده و راحت
  • هوش مصنوعی قوی با پیشنهادات جذاب
  • آرشیو بزرگ فیلم، سریال و نسخه‌های انحصاری

معایب:

  • هزینه اشتراک نسبتا بالا

دیزنی پلاس؛ بهترین سرویس استریم برای خانواده ها

معرفی اجمالی بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال ۲۰۲۲

سرویس استریم Disney Plus

رتبه دوم فهرست معرفی اجمالی بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال ۲۰۲۲ به دیزنی پلاس تعلق می‌گیرد. دیزنی پلاس یکی از نزدیک‌ترین و جدی‌ترین رقبای نتفلیکس است و همیشه بحث و مقایسه نتفلیکس و دیزنی پلاس بین طرفداران این دو سرویس داغ است. دیزنی پلاس تنها جایی است که می‌توانید اکثر آرشیو تولیدات دیزنی و پیکسار به همراه شاهکارهایی مثل جنگ ستارگان، فیلم‌های مارول، مجموعه‌های تلویزیونی مثل نشنال جئوگرافیک و تمام فصل‌های سیمپسون‌ها را تماشا کنید.

در حال حاضر هزینه اشتراک دیزنی پلاس یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها بین سرویس‌های استریم بدون تبلیغات است و ارزش خرید بالایی دارد. اگر بچه یا خواهر و برادر کوچک دارید و یا از طرفداران فیلم‌های کودکان هستید، دیزنی پلاس یک گزینه عالی است.

دیزنی پلاس چیست و چگونه ویدیو های آنرا بصورت آفلاین تماشا کنیم

دیزنی پلاس

از دسامبر ۲۰۲۲ قیمت اشتراک دیزنی پلاس بدون تبلیغات افزایش پیدا می‌کند و در کنار آن نسخه استریم با تبلیغات هم عرضه می‌شود. هم‌چنین به طور همزمان باندل‌هایی هم عرضه می‌شود که با قیمت مناسب می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. یکی از این باندل‌ها ترکیب دیزنی پلاس و هولو است که البته با تبلیغات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مزایا:

  • آرشیو عظیم فیلم و سریال
  • هزینه اشتراک ماهانه مناسب
  • سیستم رتبه‌بندی محتوا با قابلیت تنظیم

معایب:

  • زمان طولانی اضافه شدن عناوین جدید

هولو (Hulu)؛ انتخابی مقرون‌به‌صرفه با تنوع بالا

معرفی اجمالی بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال ۲۰۲۲

اشتراک Hulu

هولو یکی از بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال و نقطه مقابل نتفلیکس است. آرشیو گسترده هولو شامل طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های آشنا از شبکه‌هایی مثل Fox ، ABC و CBS است که بلافاصله بعد از پخش (برخلاف نتفلیکس) می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. هولو کاتالوگ در حال توسعه‌‌ای از تولیدات انحصاری دارد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است؛ مجموعه‌هایی مثل «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) و «فقط قتل‌های داخل ساختمان» (Only Murders in the Building).

در حال حاضر کاربران می‌توانند اشتراک هولو پریمیوم (بدون تبلیغات) و هولو با تبلیغات را خریداری کنند و با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه به آرشیو جذابی از فیلم‌ها و سریال‌های دسترسی داشته باشند.

لوگوی هولو

لوگوی هولو

مزایا:

  • هزینه اشتراک پایین
  • دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های انحصاری
  • به‌روزرسانی سریع آرشیو
  • گزینه‌ای برای دریافت باندل دیزنی

معایب:

  • آرشیو کوچک‌تر نسخه‌های انحصاری نسبت به رقبا
  • رابط کاربری پیچیده‌تر نسبت به رقبا

اچ بی او مکس (HBO Max)؛ آرشیوی کامل با محتوای ممتاز

اچ بی او مکس (HBO Max)

اچ بی او مکس یکی دیگر از گزینه‌های قابل قبول در معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ است. این سرویس پر از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های محبوب است و تمام آرشیو تولیدات HBO، تولیدات دنیای مارول و سریال‌های پرطرفداری مثل Friends، ریک اند مورتی، فیلم‌های Sesame Street، ارباب حلقه‌ها و تقریبا تمام فیلم‌های Studio Ghibli را دارد. سرویس استریم فیلم و سریال HBO Max مقصد انحصاری فیلم‌های بلند تولید کمپانی برادران وانر است. این سرویس مثل دیزنی پلاس نیست، اما یک مجموعه استریم قوی برای کودکان دارد و سیستم رتبه‌بندی محتوا در این سرویس بسیار بهتر از سرویس‌های دیگر است.

هزینه اشتراک ماهانه سرویس HBO Max تقریبا نزدیک به نتفلیکس است و هر دو جزو سرویس‌های گران‌قیمت به حساب می‌آیند. در کل اچ بی او مکس در حال گسترش آرشیو و اضافه کردن نسخه‌های انحصاری جدید به این آرشیو است و انتظار می‌رود این روند با گذشت زمان افزایش پیدا کند. اگرچه امتیاز کلی اچ‌بی‌او مکس مثل آمازون پرایم ویدیو عدد ۸ از ۱۰ است، اما سرعت اضافه کردن نسخه‌های جدید بعد از اکران در این سرویس بسیار بالاتر است و آرشیو عظیمی دارد که با رابط کاربری و ویژگی‌های کاربرپسند فراوانش تکمیل می‌شود.

سرویس HBO Max

سرویس HBO Max

شما می‌توانید با خرید اشتراک اچ بی او مکس به این سرویس استریم فیلم و سریال، دسترسی داشته باشید.

مزایا

  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند
  • آرشیو کاملی از محتوا مناسب برای تمام سنین
  • کنترل والدین قابل تنظیم و قابل اعتماد

معایب

  • هزینه اشتراک بالا (حتی در نسخه دارای تبلیغات)

آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video)؛ بهترین باندل با اشتراک آمازون

آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video)

یکی دیگر از نام‌های مطرح و آشنا در فهرست معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲، اشتراک آمازون پرایم ویدیو است که تعداد زیادی فیلم و تولیدات انحصاری را بدون تبلیغات و با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد و هم‌چنین آرشیو کاملی از فیلم‌های قدیمی محبوب و حتی فیلم‌های درجه ب که شاید هرگز نامشان را هم نشنیده باشید دارد.

آرشیو پرایم ویدیو به پای نتفلیکس، هولو و پلتفرم استریم دیزنی نمی‌رسد و بسیاری عناوین را ندارد و رابط کاربری و منوها ممکن است برای عده‌ای گیج‌کننده باشد، چرا که عناوین رایگان و پولی تفکیک نشده‌اند. طراحی مجدد Prime Video احتمالا با هدف کاهش یا رفع این سردرگمی خواهد بود و نسخه جدید به زودی در دسترس تمام کاربران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. پرایم ویدیو در حال حاضر برای میلیون مشترک سرویس Prime رایگان است و هزینه اضافی از آن‌ها دریافت نمی‌شود. اگر به تماشای نسخه‌های انحصاری مثل «حلقه‌های قدرت» (The Rings of Power) علاقمند هستید، شاید بد نباشد به این سرویس هم سر بزنید.

محیط داخلی آمازون پرایم ویدیو

مزایا

  • گزینه همراه اشتراک Prime بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه
  • آرشیو بزرگی از فیلم‌های و سریال‌های تلویزیونی
  • امکان دانلود و تماشای آفلاین

معایب

  • رابط کاربری گیج‌کننده
  • عدم تفکیک محتوای رایگان و پولی

استارز (Starz)؛ فیلم های پرفروش و دسترسی سریع به نسخه های انحصاری

معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲

استارز (Starz)

استارز رتبه ششم را در فهرست معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ به خود اختصاص داده است. هزینه اشتراک آن کمتر از نتفلیکس است و با این حال آرشیو منحصربه‌فرد و در حال گسترشی از فیلم‌ها و سریال‌ها ارائه می‌دهد. این سرویس استریم با بیش از ۸۰۰ عنوان فیلم، از نسخه‌های کلاسیک دهه ۸۰ گرفته تا فیلم‌های وسترن و جدیدترین نسخه‌های تولید کمپانی سونی، آرشیو جذابی دارد که همه سبک‌های سینمایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما استارز راه خود را برای ورود به عرصه رقابت با سرویس‌های استریم مطرح جهان باز کرده و به نظر می‌رسد در این مسیر موفق خواهد بود.

این سرویس استریم بیشتر به خاطر وجود عناوین خاصی مثل سریال آمریکایی «غریبه» (Outlander) و «ملکه سفید» (The White Queen) شناخته شده است. وجود تنوع و بازنمایی‌ها در تولیدات انحصاری استارز و منعکس کردن صدای زنان و رنگین‌پوستان، آن را از سایر سرویس‌های استریم متمایز کرده است. یکی دیگی از مزایای این سرویس، پخش عناوین همزمان با اکران آن‌هاست که به لطف امضای قرارداد با کمپانی یونیورسال ممکن شده است.

اشتراک استارز

اشتراک استارز

با خرید اشتراک استارز، می‌توانید به دانلود نامحدود، قسمت‌های جدید سریال‌ها و فیلم‌ها دسترسی زودهنگام داشته باشید و به طور همزمان روی چهار دستگاه استریم کنید. فرقی نمی‌کند بخواهید فیلم‌های پرفروش تماشا کنید، به مستند و سریال‌های انحصاری علاقه داشته باشید یا بخواهید چیزی برای کودکان پخش کنید، استارز هر چه بخواهید دارد.

مزایا

  • آرشیوی با فیلم‌ها و سریال‌های باکیفیت و پرفروش
  • اضافه شدن زودهنگام فیلم‌ها و سریال‌ها
  • دانلود نامحدود

معایب

  • مشکلات پخش در برخی گوشی‌های هوشمند

ای اس پی ان پلاس (ESPN Plus)؛ برای علاقمندان به ورزش

ای اس پی ان پلاس (ESPN Plus)

اگر در فهرست معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ یک گزینه عالی برای طرفداران ورزش باشد، بدون شک ESPN Plus است. این سرویس استریم به همه علاقمندان ورزش ثابت شده است و به ویژه برای کسانی مناسب است که لیگ ملی هاکی (NHL)، لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) و هنرهای رزمی ترکیبی (UFC) را دنبال می‌کنند. سرویس ESPN Plus تمام بازی‌های قدیمی لیگ ملی هاکی، تمام مسابقات فوتبال آمریکا و مسابقات منحصر‌به‌فرد UFC را دارد.

البته پیش از خرید اشتراک این نکته را در نظر داشته باشید که ESPN Plus بازی‌های لیگ برتر فوتبال آمریکا یا بازی‌های ملی بسکتبال را به صورت زنده پخش نمی‌کند و با وجود اینکه آرشیو کامل و جامع آن بسیار چشم‌گیر است، اما پیمایش و گشت‌وگذار در آن دشوار است. هزینه اشتراک ماهانه این سرویس برای طرفداران سرسخت ورزش مناسب است، اما طرفداران معمولی بیشتر سراغ باندل‌های دیزنی می‌روند که اشتراک ESPN Plus را هم در کنار Hulu و Disney Plus دریافت کنند.

اشتراک ای اس پی ان پلاس

اشتراک ای اس پی ان پلاس

مزایا

  • محتوای انحصاری ESPN
  • آرشیو کامل برای طرفداران ورزش

معایب

  • عدم پخش زنده مسابقات لیگ برتر فوتبال آمریکا و NBA

سرویس Peacock؛ بهترین گزینه برای استریم رایگان

معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲

سرویس Peacock

سرویس پخش NBCUniversal با نام Peacock یکی از گزینه‌های باارزش در فهرست معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ است که مزیتی بزرگ نسبت به همتایان خود دارد و آن، آرشیوی رایگان (با تبلیغات) با حدود ۱۳هزار ساعت نمایش، فیلم، اخبار و مسابقات زنده ورزشی است. می‌توانید از همین آرشیو استفاده کنید یا با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه، به تمام محتوای این سرویس دسترسی داشته باشید. مسابقات زنده فوتبال لیگ برتر و رویدادهای WWE از جمله مواردی هستند که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

از آنجایی که پاییز ۲۰۲۲ قرارداد Hulu با NBC به پایان رسید، قسمت‌های جدید سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به طور انحصاری از Peacock پخش می‌شود و سایر فیلم‌ها و سریال‌ها، ۴۵ روز بعد از اکران در سینماها به پلتفرم Peacock اضافه می‌شوند.

سرویس استریم Peacock

سرویس استریم Peacock

قرار گرفتن این سرویس در انتهای فهرست به این دلیل است که در اپلیکیشن موبایل امکان دانلود در لایه غیرپریمیوم وجود ندارد و قابلیت استریم با کیفیت 4K HDR هم ندارد، در حالی که بسیاری از رقبا این امکانات را عرضه می‌کنند.

مزایا

  • آرشیو رایگان
  • پخش برنامه‌های پرطرفدار، مسابقات ورزشی زنده و تولیدات انحصاری
  • آرشیو مناسبی از فیلم‌ها

معایب

  • عدم وجود دانلود آفلاین در نسخه موبایل
  • الزام خرید اشتراک برای دسترسی به تمام فصل‌های سریال‌ها
  • تبلیغات در نسخه پریمیوم Peacock

پارامونت پلاس (Paramount Plus)؛ خانه پیشتازان فضا و بسیاری دیگر

پارامونت پلاس (Paramount Plus)

پارامونت پلاس یکی از گزینه‌های جذاب در فهرست معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ است و می‌توان اخبار و مسابقات ورزشی زنده را با نمایش فیلم‌ها و سریال‌ها یک‌جا داشت. پارامونت پلاس با حمایت شرکت مادر یعنی ViacomCBS، برندها و کانال‌های پخش زیادی از جمله Nickelodeon، Comedy Central، BET، MTV، CBS و Paramount Network را در خود دارد و تولیدات استودیوی فیلم‌سازی پارامونت پیکچرز را هم می‌توان به این آرشیو اضافه کرد.

این سرویس آرشیو بی‌نظیری از فیلم‌ها و سریال‌ها دارد؛ چیزی در حدود ۳۰هزار اپیزود از سریال‌ها و ۲۵۰۰ فیلم به علاوه ده‌ها سریال انحصاری تولید پارامونت که امسال وارد بازار می‌شوند. دو مورد از بزرگ‌ترین مزیت‌های این سرویس، دسترسی دائمی به آرشیو «پیشتازان فضا» و نسخه‌های جدید فیلم‌هاست که ۴۵ روز بعد از اکران به پلتفرم اضافه می‌شوند.

اکانت پارامونت پلاس

اکانت پارامونت پلاس

در حال حاضر ارزش اصلی این پلتفرم در نوستالژی است؛ می‌توانید تمام تولیدات و برنامه‌های قدیمی نیکلودئون، استندآپ‌های ویژه کمدی سنترال و سریال‌های محبوب مثل باب اسفنجی را ببینید. علاوه بر این، پارامونت پلاس قابلیت کانال‌های لایو را هم راه‌اندازی کرده و به مشترکین این امکان را می‌دهد محتواهای انتخاب شده را در دسته‌بندی‌های مختلف ببینند. در حال حاضر مشترکین جدید می‌توانند از نسخه آزمایشی ۷ روزه استفاده کنند.

مزایا

  • آرشیو وسیعی از رئالیتی‌شوها، محتوای مناسب کودکان و دسترسی به انواع سبک‌ها و فیلم‌ها
  • اضافه شدن سریع عناوین جدید بلافاصله بعد از اکران
  • هزینه اشتراک مناسب

معایب

  • کامل نبودن آرشیو تولیدات انحصاری
  • کم بودن محتوای 4K HDR

اپل تی وی پلاس (Apple TV Plus)؛ پیشتاز محتوای انحصاری و باکیفیت

معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲

اپل تی وی پلاس (Apple TV Plus)

در حال حاضر اشتراک اپل تی وی پلاس ارزان‌ترین گزینه در فهرست معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ با اشتراک پریمیوم و بدون تبلیغات است و از ویژگی‌های باارزشی مثل پخش 4K، HDR و دانلود موبایلی بهره‌مند است. با این حال، تنها سرویس این لیست است که فقط محتوای انحصاری دارد و آرشیو دیگری ندارد. با اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ عنوان فیلم و سریال انحصاری با بودجه کلان در این سرویس قرار گرفته، اما تعداد کمی از آن‌ها توجه گسترده کاربران را به خودشان جلب کرده است. برای مثال مجموعه‌هایی مثل Ted Lasso و Severance طرفداران زیادی پیدا کردند و CODA جایزه بهترین فیلم اسکار را از آن خود کرد.

نمایی از سرویس اپل تی وی پلاس

نمایی از سرویس اپل تی وی پلاس

اگرچه این سرویس با پخش مسابقات زنده بیسبال در حال جذب مخاطب و گسترش است، در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود در لیست، کوچک‌ترین آرشیو را دارد. اپلیکیشن اپل تی‌وی پلاس کمی گیج‌کننده است، چرا که جزئی از برنامه بزرگ‌تر اپل تی‌وی است و محتواهای دیگر هم دارد. برای آشنایی بیشتر با این سرویس می‌توانید مطلب اشتراک اپل تی وی پلاس چیست را مطالعه کنید.

مزایا

  • آرشیو کامل تولیدات انحصاری اپل
  • بدون تبلیغ
  • پخش تمام محتواهای انحصاری با کیفیت 4K، فناوری HDR، صدای Dolby Vision و Dolby Atmos
  • هزینه اشتراک ماهانه ارزان

معایب

  • آرشیو محدود
  • عدم پشتیبانی از اندروید
اکانت اپل تی وی پلاس

اکانت اپل تی وی پلاس

جمع بندی

احتمالا با نام بعضی یا شاید همه گزینه‌ها که در معرفی اجمالی بهترین سرویس های فیلم و سریال ۲۰۲۲ عنوان شد آشنا بوده باشید، اما مطمئنا اطلاعات فعلی‌تان خیلی بیشتر از قبل است. راه‌های زیادی برای پخش فیلم و سریال وجود دارد و صدها و هزاران عنوان فیلم و سریال عرضه شده‌اند. اما اگر به دنبال پخش حرفه‌ای و بهترین گزینه‌ها هستید، این مقاله را به خاطر داشته باشید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =