اخبار تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن های اپ استور در سال ۲۰۲۲ از دیدگاه اپل!

بهترین اپلیکیشن های اپ استور در سال ۲۰۲۲ از دیدگاه اپل!

مراسم Design Awards اپل با معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها از نظر طراحی برگزار شد و برنده‌های این مسابقه به صورت رسمی از سوی این شرکت آمریکایی اعلام شد. در این مطلب از فراسیب قصد داریم تا با بهترین اپلیکیشن های اپ استور آشنا شویم؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید…

رویداد WWDC 22 با تمام حرف و حدیث‌ها و اتفاقات خوب و بد به پایان رسید، اما در کنار آن اپل میزبان رویداد Design Awards بود که در آن، بهترین اپلیکیشن‌ها از نظر طراحی از سوی اپل معرفی می‌شوند. البته این اپلیکیشن‌ها وابسته به سیستم عامل خاصی نبوده و تمامی پلتفرم‌ها در این دسته بندی قرار می‌گیرند و اپلیکیشن‌ها از نظر خلاقیت یا تأثیر آن‌ها روی شبکه‌های اجتماعی و دنیای کاربران مورد بررسی قرار می‌گیرند. به این ترتیب برنده‌های این مسابقه به صورت رسمی از سوی اپل معرفی می‌شوند.

رویداد Design Awards اپل

رویداد Design Awards اپل

همان طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، اپلیکیشن‌ها به ۶ دسته مختلف تقسیم بندی شده‌ و در هر دسته، دو اپلیکیشن به عنوان برنده انتخاب شده‌اند. در این مجموعه با ۱۲ اپلیکیشن مختلف روبرو هستیم که از میان ۳۶ فینالیست راه پیدا کرده به مرحله پایانی برگزیده شده‌اند. بیش از این شما را منتظر نگذاشته و با هم با بهترین اپلیکیشن ها که موفق به دریافت جایزه Apple Design Awards شده‌اند، آشنا می‌شویم.

بهترین اپلیکیشن ها اپ استور از نظر فراگیر بودن

برنامه Procreate

آیکون اپلیکیشن Procreate

آیکون اپلیکیشن Procreate

اگر به اپلیکیشن‌های فعال در حوزه طراحی و نقاشی علاقمند هستید، Procreate را می‌توان بهترین گزینه در این حوزه به حساب آورد. ابزار مختلف و پشتیبانی از روش‌های مختلف برای نمایش خلاقیت‌ها باعث شده تا هنرمندان زیادی از سراسر دنیا، حساب ویژه‌ای روی Procreate باز کرده و تصاویر خارق العاده‌ای به کمک آن ثبت و ضبط کنند.

بازی آیفون Wylde Flowers

آیکون Wylde Flowers

آیکون Wylde Flowers

در این بازی، شما به عنوان شخصیت اصلی بازی به نام Tara وارد یک جزیره می‌شوید و باید به مادربزرگ خود کمک کنید تا مزرعه‌اش را سر و سامان دهد. محیط فوق العاده جذاب و جادوهایی که به مرور در اختیار این شخصیت قرار می‌گیرد، در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا حس خوشایندی را هنگام انجام این بازی تجربه کنید.

بهترین اپلیکیشن های از نظر لذت و سرگرمی

اپلیکیشن آی او اس (Habits (Not Boring

اپلیکیشن Habits

اپلیکیشن Habits

خلق عادت از جمله نکات مثبت در زندگی انسان‌ها به حساب می‌آید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا عادت‌های خود را شناخته و آن‌ها را ایجاد کنید. به این ترتیب هر روز با پیمایش یک قدم موثر و مفید در این زمینه، این اپلیکیشن باعث می‌شود تا خیلی سریع بتوانید به یک شخص حرفه‌ای تبدیل شوید.

بازی Overboard نسخه iOS

بازی Overboard

بازی Overboard

در این بازی شما انواع کارهای مختلف مانند باج گیری، عاشقی، قتل، تقلب، دروغ، دوستی، خیانت، دلجویی، دزدی، اغوا کردن، قرض گرفتن، دعا کردن و استراق سمع را تجربه خواهید کرد. شما با تکیه بر نیروی حیله‌گری، اجبار و کاریزمای خود باید مراحل مختلف را پیش برده و مطمئن شوید آن شخصی که در نهایت سقوط می‌کند، شما نیستید و رقیب شماست!

بهترین اپلیکیشن ها از نظر اثر متقابل روی کاربران

اپلیکیشن Slopes برای آیفون

آیکون اپلیکیشن

آیکون اپلیکیشن

به کمک این اپلیکیشن، شما می‌توانید فعالیت‌های خود در حوزه اسکی را ثبت و ضبط کرده، با دوستان خود به این ورزش مفرح بروید و خاطرات‌تان را از این طریق در جایی ذخیره کنید و بعدا با دیدن این موارد، مطمئنا هیجان‌زده خواهید شد.

بازی A Musical Story برای آیفون

بازی A Musical Story

بازی A Musical Story

در این بازی شما وارد زندگی گابریل، شخصیت داستان می‌شوید و دنیا و خاطرات جذاب و موزیکال او در طول دوران زندگی‌اش را مرور خواهید کرد.

بهترین اپلیکیشن های اپ استور از نظر تأثیر اجتماعی

اپلیکیشن Rebel Girls

برنامه Rebel Girls

برنامه Rebel Girls

این اپلیکیشن که از روی پادکست Good Night Stories for Rebel Girls ساخته شده، به کودکان کمک می‌کند تا با گوش دادن به کتاب‌های صوتی و داستان‌های نقل شده، با زنان موفق در سر تا سر دنیا آشنا شوند.

بازی آیفون Gibbon: Beyond the Trees

بازی آیفون Gibbon: Beyond the Trees

بازی آیفون Gibbon: Beyond the Trees

این بازی که توسط سازنده عناوینی مانند Old Man’s Journey و ELOH ساخته شده، خانواده‌ای از گیبون‌ها را به تصویر می‌کشد که در یک دنیای خطرناک و در میان اتفاقات مختلف اسیر شده‌اند. شما با گذراندن مراحل مختلف، باید آن‌ها را از شر بلایا و مخاطراتی که در مسیر پدیدار می‌شود، نجات دهید.

بهترین اپلیکیشن ها از نظر بصری و گرافیک

برنامه آیفون Halide Mark II

اپ Halide Mark II

اپ Halide Mark II

رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده ساده است، اما امکانات و قابلیت‌هایی را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از این موارد، تصور می‌کنید که آیفون شما تبدیل به یک دوربین فوق حرفه‌ای شده است. این اپلیکیشن تا به حال جوایز زیادی را دریافت کرده و به نظر می‌رسد که کاملا لایق این عناوین بوده است.

بازی LEGO Star Wars: Castaways برای آی او اس

بازی LEGO Star Wars: Castaways

بازی LEGO Star Wars: Castaways

دنیای لگو ها به خودی خود فوق العاده جذاب است و زمانی که نام شخصیت‌های استار وارز به میان می‌آید، این هیجان و جذابیت دو چندان می‌شود. محیط‌های زیبا و آشنایی با دوستان مختلف در طول مسیر انجام بازی باعث می‌شود شخصی که وارد این دنیا می‌شود ارتباط خوبی با آن برقرار کند.

بهترین اپلیکیشن ها از نظر خلاقیت و نوآوری

اپلیکیشن Odio

برنامه Odio

برنامه Odio

این اپلیکیشن باعث می‌شود تا محیط شلوغ اطراف شما به یک صحنه با تکنولوژی واقعیت افزوده تبدیل شود. به این ترتیب شما می‌توانید روی کارهای خود تمرکز بیشتری داشته یا در انتهای شب، خواب بهتری را تجربه کنید.

صداها و موزیک‌های ارائه شده در این اپلیکیشن توسط هنرمندانی از سراسر دنیا طراحی و اجرا شده است. به کمک تکنولوژی صدای فضایی و امکان تشخیص حرکات سر، هنگام کار با این اپلیکیشن خود را در یک محیط سه بعدی و هیجان انگیز متصور خواهید شد.

بازی MARVEL Future Revolution

بازی MARVEL Future Revolution

بازی MARVEL Future Revolution

در این بازی، شما می‌توانید از میان ۱۰ شخصیت ابر قهرمان مارول یکی را انتخاب کرده و بازی را استارت بزنید. به عنوان مثال شما در قالب Scarlet Witch، اسپایدر من یا Iron Man می‌توانید وارد دنیای جذاب و هیجان انگیزی شده و سپس به دنبال تقدیر خود در این بازی حرکت کنید.

استفاده از موتور Unreal Engine و افکت‌های بصری فوق العاده باعث شده تا هنگام انجام این بازی، لذت فوق العاده جالبی را تجربه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =