نقد و بررسی

سرویس آمازون پرایم گیمینگ چیست و دقیقا چه کاربردی دارد؟

آمازون پرایم گیمینگ چیست

آمازون پرایم گیمینگ (Amazon Prime Gaming) نام سرویس محبوب کمپانی آمازون است. این سرویس در کنار آمازون پرایم و پرایم ویدیو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا خدمات آمازون به اعضای ویژه خود را از هر زمان دیگری تکمیل و جذاب‌تر کند.

در این نوشته از فراسیب قصد داریم به بررسی Amazon Prime Gaming چیست بپردازیم و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و ارزش خرید آن را ارزیابی کنیم؛ اگر به دنیای بازی‌های ویدیویی علاقه‌مندید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سرویس آمازون پرایم گیمینگ چیست؟

بازهای محبوب آمازون پرایم

بازهای محبوب آمازون پرایم

آمازون پرایم گیمینگ همانطور که از نامش پیداست، سرویسی مربوط به حوزه گیم یا همان بازی‌های ویدیویی است. علاوه بر قابلیت‎‌های اختصاصی Amazon Prime Gaming، اشتراک ماهانه توییچ پرایم نیز برای اعضای این سرویس فعال می‌شود که قابلیت‌های جذابی را در اختیار استریمرها و علاقه‌مندان به تماشای استریم قرار می‌دهد.

سرویس Amazon Prime Gaming طیف وسیعی از بازی‌های ویدیویی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ از بازی‌های نوستالژی گرفته تا عناوین اکشن، فکری، ماجراجویی، استراتژیک، چندنفره و غیره.

بازی‌های پرایم گیمینگ آمازون

فرقی نمی‌کند دختر باشید یا پسر؛ کودک باشید یا نوجوان یا حتی بزرگسال؛ سرویس پرایم گیمینگ آمازون با طیف وسیع بازی‌های خود برای همه سنین و سلایق، گزینه‌هایی روی میز دارد.

بازی‌های وبسایت اکانت آمازون پرایم گیمینگ به سرعت آپدیت می‌شوند تا بروزترین نسخه از هر بازی در دسترس کاربران قرار بگیرد. از سوی دیگر، تعداد بازی‌های سرویس نیز روز به روز در حال افزایش است و آمازون تلاش می‌کند Prime Gaming خود را به بزرگترین سرویس گیم جهان تبدیل کنید.

بازی های اشتراک آمازون پرایم گیمینگ

سرویس آمازون پرایم گیمینگ چیست

علاوه بر اینکه شماری از بازی‌های آمازون پرایم گیمینگ به صورت انحصاری عرضه می‌شوند؛ اسکین و لوت‌های ویژه‌ی بازی‌های غیرانحصاری که در اختیار کاربران این سرویس قرار می‌گیرد، کاراکتر و قابلیت‌های یک گیمر عضو آمازون را نسبت به سایر پلیرها خاص و انحصاری می‌کند.

آمازون پرایم گیمینگ؛ رایگان یا پولی؟

اکانت آمازون پرایم گیمینگ یک سرویس غیررایگان است و استفاده از آن با خرید اشتراک میسر می‌شود؛ البته، شمار اندکی از بازی‌های این پلتفرم امکان بازی رایگان را نیز دارند. همانطور که گفتیم آمازون، سرویس گیمینگ خود را برای مشترکین آمازون پرایم به صورت رایگان فعال می‌کند؛ اگرچه خرید اشتراک آمازون پرایم گیمینگ به صورت جداگانه نیز از فروشگاه فراسیب امکان پذیر است.

مزایای جذاب Amazon Prime Gaming برای گیمرها

Amazon Prime برای گیمر ها

Amazon Prime برای گیمرها

با تهیه اشتراک پرایم گیمینگ آمازون به دنیایی از بازی‌ها دسترسی خواهید داشت؛ می‌توانید گیم مورد علاقه خود را آنلاین بازی کنید و یا آن را دانلود نمایید. علاوه بر دسترسی به بازی‌های مختلف، قابلیت‌های in-game جذابی نیز برای شما فعال خواهد شد.

اعضای سرویس گیمینگ آمازون از اسکین‌ها و لوت‌های انحصاری بهره‌مند می‌شوند (اسکین به ویژگی‌های ظاهری ابزار یا کاراکترهای بازی گفته می‌شود). علاقه‌مندان به دنیای گیم به خوبی از اهمیت اسکین‌های خاص و انحصاری در بازی آگاهی دارند؛ برخوردار بودن از چنین اسکین‌هایی باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکن و هیجان بازی می‌شود (بین خودمان بماند؛ در بازی‌های اکشن بر روحیه دشمن تاثیر منفی دارد).

افزون بر قابلیت‌های بصری، لوت‌های ویژه‌ای در اختیار اعضای Amazon Prime Gaming قرار می‌گیرد که باعث افزایش امکانات گیمر در محیط بازی شده و حتی ممکن است قدرت کاراکترهای او را افزایش دهد.

مطلب پیشنهادی فراسیب: معرفی بهترین بازی های انحصاری آیفون

دریافت اشتراک رایگان توییچ پرایم

توییچ پرایم

توییچ پرایم

یکی از هدایای جذاب آمازون برای اعضای سرویس گیمینگ، اشتراک یک ماهه توییچ پرایم است. توییچ (Twitch) بزرگ‌ترین پلتفرم استریم گیم در جهان است که روزانه هزاران گیمر از سراسر دنیا در آن تجربه بازی خود را به صورت آنلاین با علاقه‌مندان به اشتراک می‌گذارند. توییچ پرایم سرویس اختصاصی این پلتفرم است که قابلیت‌های جذابی در اختیار استریمرها و تماشاکنندگان استریم قرار می‌دهد. برخی از قابلیت‌های این سرویس عبارتند از:

  • دسترسی به امکانات انحصاری: توییچ پرایم کلیه معایب نسخه رایگان نظیر تبلیغات استریم را حذف می‌کند و تمامی قابلیت‌های برنامه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • شکلک‌های جذاب: شکلک‌ها یا ایموت‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تماشای استریم هستند که می‌توانند احساسات شما با سایر تماشاگران به اشتراک بگذارند. در نسخه رایگان توییچ دسترسی به تعداد اندکی از ایموت‌ها فعال است؛ در حالی که اعضای توییچ پرایم می‌توانند از همه شکلک‌های جذاب و انحصاری این پلتفرم استفاده کنند.
  • امکان شخصی‌سازی چت باکس: اعضای سرویس پرایم توییچ می‌توانند رنگ چت باکس خود را تغییر دهند و آن را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.
  • نشان ویژه: هنگامی که کاربران توییچ پرایم در چت باکس پیامی ارسال می‌کنند، علامت یک تاج در کنار آن نمایش داده می‌شود و اعضای سرویس را از بقیه بازدیدکنندگان متمایز می‌کند.

توجه داشته باشید سرویس Amazon Prime Gaming، اشتراک یک ماهه توییچ پرایم را برای شما فعال می‌کند. پس از اتمام مهلت اشتراک می‌توانید برای خرید اشتراک توییچ پرایم اقدام کنید.

نمی‌دانید چطور اکانت آمازون گیمینگ پرایم را به توییچ متصل کنید؟! سری به مقاله روش اتصال پرایم گیمینگ به توییچ بزنید.

آمازون پرایم گیمینگ

آمازون Prime Gaming

مشکل دسترسی به آمازون پرایم در ایران

پرایم گیمینگ آمازون در حال حاضر برای کاربران بیش از 200 کشور دنیا از قبیل آمریکا، انگلستان، آلمان، عربستان، ژاپن و … در دسترس است؛ اما متاسفانه ایران در لیست تحریم این سرویس قرار دارد؛ البته جای نگرانی نیست.

امروزه با توجه به در دسترس بودن برنامه‌های رفع تحریم، می‌توانید به راحتی به آمازون پرایم گیمینگ دسترسی داشته باشید؛ برای خرید اشتراک نیز مشکلی نخواهید داشت، امکان تهیه اشتراک آمازون گیمینگ پرایم از فراسیب فراهم است.

آمازون گیمینگ پرایم بخرم یا نه؟

اشتراک آمازون پرایم گیمینگ

اشتراک آمازون پرایم گیمینگ

به طور کلی انتخاب یک سرویس گیمینگ به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. امروزه سرویس‌های گیمینگ مختلفی در دنیا فعالیت دارند که همگی دارای مزایا و معایب خاصی هستند. سرویس گیمینگ آمازون یکی از معروف‌ترین سرویس‌های بازی در دنیاست که از جدیدترین نسخه بازی‌هایی پرطرفداری نظیر BattleField و GTA پیشتیبانی می‌کند؛ از سویی اختصاص اکانت ویژه توییچ به کاربران این سرویس، خرید آن را برای استریمرها بسیار جذاب می‌کند.

سخن پایانی

آمازون گیمینگ پرایم یک سرویس محبوب و بسیار پرکاربرد برای گیمرها و استریمرها است. اگر قصد دارید به دنیایی از بازی دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت جدیدترین نسخه بازی‌های روز دنیا را به صورت آنلاین بازی کنید، بی شک آمازون گیمینگ پرایم یکی از برترین سرویس‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره غزل لالوند

و در آغاز کلمه بود و کلمه... سالهاست می‌نویسم؛ کلمات را بهم می‌چسبانم تا جمله‌ای شکل بگیرد، که خوشایند و راهگشای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =