اخبار اپل

بند های اپل واچ اولترا با سایر اپل واچ ها سازگاری کامل دارد

بند های اپل واچ اولترا با سایر اپل واچ ها سازگاری و مطابقت کامل دارد

اپل واچ اولترا را می‌توان پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند اپل دانست که شب گذشته در رویداد Far Out به صورت رسمی معرفی شد. این محصول با بندهای جدیدی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که ظاهرا بند های اپل واچ اولترا با تمامی مدل‌های دیگر به صورت کامل سازگار است. در این مطلب از فراسیب اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب خواهیم کرد؛ در ادامه با ما همراه باشید…

اگر از جمله طرفداران Apple Watch Ultra هستید، بد نیست بدانید که بندهای این محصول با سایز بزرگ مدل‌های دیگر به صورت کامل سازگار است. به این ترتیب اگر پیش از این از اپل واچ سری ۷ یا سایر مدل‌هایی که با سایز ۴۵ یا ۴۴ میلیمتری همراه بوده استفاده می‌کردید، می‌توانید بندهای آن‌ها را برای این محصول جدید نزد خود نگه دارید.

بند Alpine Loop بر روی Apple Watch Ultra

بند Alpine Loop بر روی Apple Watch Ultra

آیا بند سایر اپل واچ ها با اپل واچ اولترا سازگاری دارد؟

زمانی که قصد خرید بند های اپل واچ اولترا را داشته باشید، با متن زیر از سوی اپل روبرو خواهید شد:

اگر قصد خرید بندهای Trail Loop، Alpine Loop و Ocean Band را دارید، بد نیست بدانید که این بندها به صورت کامل با کیس ۴۹ میلیمتری Apple Watch Ultra سازگار است. اما در کنار آن، از این بندها می‌‌توانید روی نسخه‌های ۴۵ یا ۴۴ میلیمتری اپل واچ نیز استفاده کنید.

در این متن اشاره‌ای به سایز ۴۲ میلیمتری اپل واچ‌ها نشده، اما بد نیست بدانید که بندهای مناسب با سایز ۴۵ یا ۴۴ میلیمتری، به صورت کامل با اپل واچ‌های ۴۲ میلیمتری نیز سازگار است.

بندهای جدید اپل واچ اولترا

بندهای جدید اپل واچ اولترا

همچنین از سوی دیگر اگر قصد تهیه سایر بندها را داشته باشید، با پیام زیر از سوی اپل روبرو می‌شوید:

بندهای ۴۵ میلیمتری با اپل واچ‌های ۴۲، ۴۴ و ۴۹ میلیمتری سازگار خواهد بود.

این بدان معناست که بندهای اپل واچ اولترا با سایر مدل‌های سایز بزرگ اپل واچ، یعنی ۴۵، ۴۴ و ۴۲ میلیمتری مطابقت خواهد داشت. اما دارندگان اپل واچ در سایزهای ۴۱، ۴۰ یا ۳۸ میلیمتری امکان استفاده از این بندها روی دیوایس خود را ندارند.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =