بازی های iOS, بازی های iPadOS, بازی های MacOS

معرفی و لینک دانلود برترین بازی های Apple Arcade برای آیفون و آیپد

معرفی و لینک دانلود برترین بازی های Apple Arcade برای آیفون و آیپد
عناوین مطلب در یک نگاه بستن لیست
2 عناوین محبوب و بازی‌های اکشن Apple Arcade

اگر به سرویس اپل آرکید علاقمند هستید و قصد دارید با بهترین بازی‌های آن آشنا شوید، با ما در این مطلب از فراسیب همراه باشید تا از جزئیات و لینک دانلود برترین بازی های اپل آرکید مطلع شوید…

اشتراک اپل آرکید یک سرویس مبتنی بر بازی‌های انحصاری است که برای تمام رده‌های سنی مناسب است. این سرویس در حال حاضر از بیش از ۲۰۰ بازی تشکیل شده است و عناوینی را در بر می‌گیرد که گیمرها را متعجب کرده است. پیش‌تر به معرفی اپل آرکید و چندین بازی آن پرداخته بودیم.

به دلیل تنوع بسیار زیاد بازی های اپل آرکید، انتخاب بهترین عناوین کاری دشوار است. ما در این مطلب به ۲۹ بازی برتر این سرویس اشاره کرده‌ایم.

معرفی جدیدترین بازی های اپل آرکید

  1. Fantasian قسمت دوم

بازی Fantasian

بازی Fantasian

هیجان انگیزترین بازی اپل آرکید، بازی Fantasian2 می‌باشد که به قسمت اصلی بازی اضافه شده است. این یک بازی RPG فوق‌العاده در برابر پس زمینه‌ای مملو از تصاویر متحرک دست ساز است.

در هر بخشی از این بازی باشید (خواه در یک کشتی تفریحی مجلل و یا بیابان پر از شن)، با محیطی سرشار از شخصیت‌های سه بعدی و فیزیکی روبرو هستید که تماماً دست ساز هستند.

گیمر در این بازی در نقش قهرمان داستان یعنی لئو بازی می‌کند. او بعد از یک انفجار عظیم، در سرزمینی عجیب و تنها از خواب بیدار می‌شود. او فقط یک خاطره در ذهن خود دارد. گیمر در طی این بازی که نوشته شخصی به نام هیرونوبو ساکاگوچی است، سعی دارد به کمک سفرهای عرفانی، تمامی خاطرات خود را به یاد آورد.

موسیقی متن این بازی توسط آهنگساز معروف یعنی Nobuo Uematsu نواخته شده است. مواردی مانند آهنگ بازی، داستان حماسی و شکلی واقع گرایانه در این بازی، گیمرها را به خود جذب می‌کند.

  1. بازی جذاب Alto’s Odyssey – The Lost City 

بازی اودیسه آلتو- شهر گمشده

بازی اودیسه آلتو- شهر گمشده

مطمئناً تاکنون اسم بازی‌های Alto’s Odyssey را در میان بازی های اپل آرکید شنیده‌اید. این بازی‌ها به دلیل وجود جلوه‌های بصری زیبا، گیم پلی آرامش بخش و سکانس‌های اکشن و جالب طرفداران زیادی دارند. شهر گمشده آخرین قسمت این بازی است.

گیمر برای یافتن شهر گمشده به همراه آلتو و دوستانش، می‌تواند به یک سفر Sand Board دیگر برود. سر خوردن مداوم، بالا رفتن از صخره‌ها و پریدن از روی تاک‌ها باعث شده است که Alto’s Odyssey – The Lost City پر از هیجان و تحرک باشد.

ترکیبی از گیم پلی همه‌جانبه و محیطی آرامش بخش از ویژگی‌های برجسته این بازی می‌باشد.

  1. نوستالژی با Angry Birds Reloaded

بازی انگری بردز

بازی انگری بردز

این یک بازی کلاسیک است که همیشه تازگی دارد؛ انگری بردز یک بازی مبتنی بر فیزیک است که با ظاهری مدرن ترکیب شده است. هیجان تیراندازی، گیمرها را به خود جذب می‌کند.

این بازی در دستگاه‌های قدیم و جدید به خوبی اجرا می‌شود. خوک پادشاه و عقاب‌هایش، تخم پرندگان را دزدیده‌اند و گیمر باید آن‌ها را پس بگیرد. حالت پویای گیم پلی و پیشرفت‌های بصری نقاط قوت این بازی به شمار می‌رود.

ویژگی اجتماعی Angry Birds Reloaded به گیمر کمک می‎‌کند تا با اعضای خانواده و دوستان خود، یک بازی گروهی را تجربه کند.

این یک بازی به سبک اکشن سرگرم کننده برای کاهش استرس طراحی شده است.

  1. گرافیک جالب با Doodle God Universe در اپل آرکید

Doodle God Universe در اپل آرکید

Doodle God Universe در اپل آرکید

یک بازی پازلی برای ساخت جهان است. گیمر در Doodle God Universe باید هوا، آب، آتش و زمین را ترکیب کند و سیاره خود را با استفاده از انیمیشن‌های زیبا بسازد. به ازای هر آیتم جدید که درست ساخته می‌شود، از طرف فیلسوفان و کمدین‌های معروف به آن گیمر جایزه تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است که روند انجام این بازی خیلی ساده نیست. اگر برخی موارد را به اشتباه بسازید و باعث شیوع طاعون زامبی و یا فوران آتشفشان شوید، با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

استفاده از رنگ روشن و تجربه ساخت خلاقانه جهان از ویژگی‌های برتر این بازی است.

  1. برنده دو جایزه اپل؛ Leo’s Fortune

بازی Leo’s Fortune

بازی Leo’s Fortune

این یک بازی ماجراجویانه در میان بازی‌های اپل آرکید است که جایزه طراحی WWDC 2014 اپل و برترین بازی اپ استور در سال ۲۰۱۴ را به خود اختصاص داده است. در Leo’s Fortune به همراه لئو به سفرهای چذاب دریایی، در فضای سبز و بیابان و شهر و کوه بپردازید.

باید به دنبال راهنمای طلایی بروید تا حقیقت ثروت دزدیده شده لئو را درک کنید. او را از تله‌های باطل نجات دهید و پازل‌ها را در ۲۴ سطح حل کنید. در زمان اتمام بازی، حالت سخت یا همان hard-core را باز می‌کند و اگر در این مرحله توانایی خود را اثبات کنید، یک جایزه ویژه دریافت خواهید کرد.

طراحی زیبا و به چالش کشیدن کودک درون گیمر از جذابیت‌های این بازی است.

عناوین محبوب و بازی‌های اکشن Apple Arcade

  1. دنیای ژاپنی اپل آرکید در ™World of Demons

بازی اکشن World of Demons

بازی اکشن World of Demons

این بازی اکشن و رزمی با زمینه تاریک و هیجان انگیز که توسط تولید کننده ژاپنی PlatinumGames ساخته شده، برنده جایزه شده است. داستان بازی بدین گونه است که گیمر با تعداد زیادی از یوکای (هیولا و ارواح ماورا الطبیعی موجود در فرهنگ فولکور ژاپنی) در یک سرزمین ناشناخته است. گیمر در نقش یک سامورایی بازی می‌کند که باید رهبری یوکای را به عهده بگیرد تا بر شیاطین پیروز شود.

الهام از سبک‌های هنری سنتی کشور ژاپن در World of Demons به وفور یافت می‌شود. مأموریت گیمر به صورت مداوم افزایش می‌یابد و در آخر زمان مبارزه با ارباب ترسناک فرا می‌رسد. این ارباب، شوتن دوجی نام دارد.

این بازی با برخورداری از امکانات زیادی از جمله ترکیب، تطبیق، اختلاط و غیره، استراتژی عمیقی دارد. این یکی از جنبه‌هایی است که به طرفداران بازی افزوده است.

ترکیب هنر و فرهنگ ژاپنی با اقدامات رزمی، به این بازی هیجان می‌بخشد.

  1. بازی اکشن LEGO® Brawls
بازی LEGO® Brawls در اپل آرکید

بازی LEGO® Brawls در اپل آرکید

این یک بازی اکشن و سبک است که در آن می‌توانید شخصیت قهرمانانه خود را با قابلیت‌های جنگی متفاوت بسازید. ساده‌ترین بازی از بازی‌های اپل آرکید است که برای شروع نزاع در محیط اطراف طراحی شده است. گیمر در LEGO Brawls به جستجو در آجرهای مختلف می‌پردازد و کنترل تیمی سطوح را در دست می‌گیرد.

با جمع آوری مینی فیگ‌ها و پاور آپ‌ها در طول مسیر، هشت میدان رقابت متفاوت را طی کنید. ویژگی بارز آن، گرافیک عالی و گذر از مراحل متفاوت نبرد و نمایش شخصیت قهرمانانه خود می‌باشد.

  1. بازی Hot Lava در Apple Arcade
بازی Hot Lava

بازی Hot Lava

این یک بازی دیجیتالی برگرفته از نمونه بازی فیزیکی آن در ایام قدیم است. در این بازی باید از گدازه‌های داغ دوری کنید و بپرید، بدوید، بالا بروید و یا حتی موج سواری کنید. این بازی را می‌توانید به صورت تک نفره و یا با دوستان خود انجام هید.

اگر از بازی‌های نوستالژی خود لذت می‌برید Hot Lava یک گزینه عالی است.

  1. عنوان محبوب استراتژیک و اکشن Survival Z
بازی Survival Z

بازی Survival Z

در این بازی باید به مبارزه با زامبی‌ها بپردازید و انواع آن‌ها را با تله‌ها و موانع متنوع شکست دهید تا بتوانید زنده بمانید.

بیشتر از ۱۵ شخصیت و ۵۰ مرحله برای بازی وجود دارد. در طول مسیر می‌توانید تجهیزاتی را جمع‌آوری کنید تا بتوانید قوی‌تر شوید. ویژگی مثبت Survival Z این است که همیشه تازه و جدید است و تکراری نخواهد شد.

  1. گرافیک نوستالژیک در Crossy Road Castle
Crossy Road Castle در اپل آرکید

Crossy Road Castle در اپل آرکید

یک بازی اکشن پر از تحرک که گیمر از برج‌ها بالا می‌رود. این بازی را به صورت تک نفره و گروهی و در حالت آفلاین و آنلاین، می‌توان بازی کرد. در این بازی مرتباً، برج‌ها و مسیرها تازه می‌شوند و به همین دلیل شما را خسته نمی‌کند. در Crossy Road Castle باید از تمامی مراحل عبور کنید تا به عقاب خشمگین برسید. برای خرید اشتراک اپل آرکید نیز می‌توانید به فروشگاه فراسیب مراجعه کنید.

بازی‌های معروف ماجراجویی در اپل آرکید

  1. بازی معروف BADLAND نسخه پلاس
بازی بدلند در اپل آرکید

بازی بدلند در اپل آرکید

Badland از بازی‌های برنده جایزه است که به بازی‌های اپل آرکید اضافه شده است. این بازی پر از تله و موانع مختلف است و این به هیجان بازی می‌افزاید.

در +Badland با ایجاد گیم پلی فوق‌العاده مبتنی بر صدا و تصاویر فراگیر، به شخصیت‌ها و موجودات داخل بازی نقش برجسته‌ای می‌دهد. همچنین تجربه‌ای در دنیای اسکرولرهای جانبی را در اختیار گیمرها می‌گذارد.

امکان پشت سر گذاشتن سطوح بازی به صورت تک نفره و همچنین به صورت گروهی در حالت‌های Versus و Cooperative وجود دارد. گیمر در حالت versus به بازی در برابر و بر خلاف دوستان می‌پردازد و در حالت Cooperative با همکاری دوستان خود با موانع می‌جنگد.

به کارگیری کنترلرهای تک لمسی بصری اجرای بازی را ساده می‌کند و همچنین از کنترلرها پشتیبانی می‌کند. در ضمن با استفاده از فضای آیکلود، می‌توان پیشرفت در هر مرحله از بازی را به تمام دستگاه‌های آی او اس Sync شده با آن اپل آیدی واحد منتقل کرد و بازی را ادامه داد.

تجربه بازی اکشن به همراه تجربه‌ای از صدا و تصویر فراگیر و با کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی فوق‌العاده است.

  1. گیم پلی جذاب با گرافیک کلاسیک در The Oregon Trail
The Oregon Trail در اپل آرکید

The Oregon Trail در اپل آرکید

این یک بازی کلاسیک است که به سال ۱۹۷۱ بر می‌گردد و اکنون اپل آرکید با افزودن جلوه‌های بصری به این بازی، نحوه نمایش مردم بومی آمریکا را در بازی بهتر می‌کند.

گیمر با اجرای این بازی، در نقش مردم بومی آمریکایی با فرهنگ آن‌ها بهتر آشنا می‌شود. تاریخ شناسان از تجربه این بازی بسیار خرسند خواهند شد زیرا بهترین راه برای کشف رمز و راز زندگی مردم محلی و اصیل آمریکا است.

داستان بازی به این شکل است که گیمر باید ۱۲ سفر مهمانی خود را ترتیب دهد و در این سفرها با انواع و اقسام مشکلات مانند مارگزیدگی، کولاک، بیماری و غیره روبرو می‌شود که باید با آن‌ها مقابله کند و خود را نجات دهد.

این بازی با سطوح مختلفی که دارد بر سفر و مهمانی گیمر تأثیر می‌گذارد و با آزمایش کردن مهارت‌های گیمر او را با چالش‌هایی روبرو می‌کند.

گیمر به دلیل داستان پر از هیجان و چالش این بازی، به The Oregon Trail علاقمند می‌شود و به اجرای آن روی می‌آورد.

  1. عنوانی شگفت انگیز در اپل آرکید به نام Mutazione
بازی Mutazione در Apple Arcade

بازی Mutazione در Apple Arcade

این یک بازی مبتنی بر داستان است. گیمر در نقش یک نوجوان ۱۵ ساله بازی می‌کند که باید برای کمک به پدربزرگ خود «نونو» به جامعه مرموز موتازیونه سفر کند.

گیمر در Mutazione در طول مسیر خود به ایجاد و خلق باغ‌های موزیکال می‌پردازد، از قایق‌ و باربیکیو موجود در طول راه لذت می‌برد و همچنین یک سفر معنوی را آغاز می‌کند تا بتواند همه را از تاریکی عجیب نجات دهد.

وجود داستان زیبا و گرافیک دستی فوق‌العاده و شخصیت‌های موجود، بر زیبایی داستان افزوده است.

رویارویی با عناصر ماوراء‌الطبیعی و افزایش حس ششم از جنبه‌های مثبت این بازی است. لازم به ذکر است که این بازی در ابتدا روندی بسیار کند و آهسته دارد اما اگر صبور باشید به قسمت‌های قشنگ آن می‌رسید.

  1. بازی جالب INMOST در اپل آرکید
بازی INMOST

بازی INMOST

گیمر در این بازی به تجربه یک مأموریت ترسناک با صدایی دلهره آور و شبح‌وار می‌پردازد. کاوش در دنیای مرموز و پر از خطر از مشخصات اصلی این بازی است.

در INMOST سه شخصیت متفاوت به چشم می‌خورد. یک شوالیه معتقد به تاریکی، یک موجودی که از درد تغذیه می‌کند و یک دختر جوان تنها. این سه شخصیت در یک داستان پر از احساسات و رویدادهای متفاوت با یکدیگر گره خورده‌اند. گیمر در طول مدت ۳ ساعت بازی هیجان انگیز، به کاوش و جستجو در این دنیای مرموز می‌پردازد.

در میان بازی های اپل آرکید، این بازی به ۱۵ زبان زنده دنیا ارائه شده است و برای تجربه یک ماجراجویی ترسناک، نمونه بسیار خوبی به شمار می‌رود.

  1. ساعت ها بازی هیجان انگیز با Oceanhorn 2

Oceanhorn 2 در آی او اس

Oceanhorn 2 در آی او اس

یک شوالیه جوان برای مبارزه و شکست Warlock Mesmeroth، در یک گیم RPG (بازی شخصیت محور) که مسیری مملو از خطر و موانع و ماموریت‌های متنوع است قدم می‌گذارد.

گرافیک باورنکردنی به همراه سیاه چاله مرموز، پازل فکری، مأموریت‌های متنوع و بسیاری از چیزهای دیگر، گیمر را به Oceanhorn 2 هیجان انگیز جذب می‌کند. این یک بازی با بیشتر از ۲۰ ساعت گیم پلی در خدمت گیمرها می‌باشد.

  1. تنها شلوار مکعبی اپل آرکید ؛ SpongeBob

بازی باب اسفنجی

بازی باب اسفنجی

غوطه‌ور شدن در نقش باب اسفنجی و تجربه دنیای این موجود کارتونی، بسیار زیبا است. رفتن به Bikini Bottom، Glove World و Chum Bucket و ماجراجویی در آن مانند دوری از چترهای نیش‌دار، پریدن روی ترامپولین و تجربه‌هایی از این دست‌ بسیار هیجان انگیز است.

برای تجربه یک بازی ساده به همراه گرافیک زیبا، به بازی SpongeBob بپیوندید. در این بازی باید با شکست افراد بد، دوستان خود را نجات دهید. این دشمنان شامل پلانکتون، دنیای چتری عروس دریایی و غیره می‌باشد.

بهترین بازی‌های تصادفی در Apple Arcade

  1. بازی خنده دار What the golf

بازی What the golf? در اپل آرکید

بازی What the golf? در اپل آرکید

اگر تا به حال به گلف فکر نکرده‌اید و تصوری از آن نداشته‌اید، اکنون با اجرای این بازی جالب و هیجان انگیز، به گلف علاقمند خواهید شد. در این بازی به جای توپ گلف باید گربه‌ها، ماشین‌ها، بشکه‌های در حال انفجار و غیره را پرتاب کنید.

گرافیک این بازی، گیمر را به خود جذب می‌کند. بسته به مرحله بازی که در آن قرار دارید، جهت گیری عمودی و افقی را تجربه خواهید کرد. فیزیک این بازی مبتنی بر تمرکز نقطه‌ای است.

اگر به کسب تجربه‌ای زیبا و منحصر به فرد از بازی گلف علاقمند هستید، اجرای What the Golf در بازی های اپل آرکید به شما پیشنهاد می‌شود.

  1. عنوان محبوب و آرامش بخش SP!NG در اپل آرکید
SP!NG در سرویس اپل آرکید

SP!NG در سرویس اپل آرکید

یکی از بهترین بازی‌های اپل آرکید که بسیار آرامش بخش است. در این بازی تنها با کنترل لمسی بسیار ساده می‌توان مراحل مختلف بازی را اجرا کرد و پشت سر گذاشت.

بیشتر از ۱۸۰ سطح برای این بازی طراحی شده است و وجود 5 تم و ۴۰ شخصیت بر جذابیت آن افزوده است. سطوح زیبای ساخته دست در این بازی به گیمر آرامش می‌دهد و این ویژگی است که SP!NG را از دیگر بازی‌ها متمایز می‌سازد. این بازی برای ایجاد حس آرامش شناخته شده است.

  1. بازی پیشاهنگی Cozy Grove
Cozy Grove در سرویس اپل

Cozy Grove در سرویس اپل

زندگی تخیلی در یک جزیره خالی از سکنه، تجربه‌ای جدید از یک بازی است که در این بازی ارائه شده است. گیمر در نقش یک پیشاهنگ روح بازی می‌کند و هر روز باید به جنگل‌های جزیره برود و ارواح متعلق به آنجا را آرام کند. در عین حال، اسرار جدیدی را کشف خواهد کرد.

هر کدام از این ارواح، زندگی و خصوصیات جالبی دارد که داستان بازی را جالب می‌کند. گیمر باید در این بازی، شادی را به جزیره برگرداند. وجود ده‌ها روح با شخصیت‌های متفاوت و همچنین مناظر دست ساز در یک گیمینگ طولانی مدت، از زیبایی‌های Cozy Grove است.

بازی های محبوب و معروف پازلی اپل آرکید

  1. سودوکو ساده

سودوکو در اپل آرکید

سودوکو در اپل آرکید

جداول سودوکو قبل از این که به یک بازی بر روی موبایل تبدیل شوند نیز بسیار جذاب بوده‌اند و ذهن گیمر را به چالش می‌کشیدند. اکنون وجود این بازی در میان بازی‌های اپل آرکید، به گزینه‌ای مثبت برای این سرویس تبدیل شده است.

استفاده از رنگ برای کنترل مغز بر پازل، این بازی را ساده ساخته است. سطح ساده و ابتدایی بازی را شروع کنید و به تدریج بر بازی مسلط شوید. تفاوت این بازی با نوع کلاسیک آن، استفاده از رنگ است. بازی قدیمی سودوکو به صورت سیاه و سفید بود و چشم را خسته می‌کرد اما این بازی با کمک رنگ از خستگی چشم گیمر می‌کاهد.

علاوه بر این، در این بازی می‌توان از مربع‌های کوچکتر از ۹×۹ شروع کرد و به مرور به مربع‌های بزرگ‌تر و سخت‌تر رسید. اگر به یک بازی برای به چالش کشیدن ذهن خود نیاز دارید، Sudoku بهترین است.

اگر نیاز به تمدید اشتراک یا تهیه اشتراک فیمیلی اپل آرکید دارید می‌توانید از لینک مربوطه اقدام نمایید.

  1. پازل چینی با Patterned

Patterned در اپل آرکید

Patterned در اپل آرکید

در Patterned، هر الگو به عنوان یک طرح شروع می‌شود و باید از نشانه‌های بصری متنوع برای ساخت قطعات و سر هم کردن آن‌ها استفاده کرد. در این پازل با ادامه دادن الگو، رنگ و ساختار طرح نهایی شکل می‌گیرد و در نهایت با قرار دادن قطعه نهایی، الگوی صفحه به صورت تمام رنگی تکمیل می‌شود. در سیستم عامل آی او اس می‌توان با دانلود قطعه نهایی، از آن به عنوان تصویر پس زمینه استفاده کرد.

  1. خلاقیت بی انتها در Lumen

بازی فکری لومن در اپل آرکید

بازی فکری لومن در اپل آرکید

در Lumen برای حل مشکلات و بازسازی داستان‌های سرگرم کننده، باید از چراغ‌ها، لنزها و آینه‌ها استفاده کرد. این بازی ساخته اولیویا مک لومن، مخترع بزرگی است که بیش از صد سال پیش در اسکاتلند زندگی می کرد و اکنون به صورت بازی دیجیتالی بر روی موبایل در دسترس است.

به کارگیری قدرت مکانیک منحصر بفرد در حل این پازل به زیبایی آن افزوده است. گیم پلی بسیار آسان و قابلیت ذخیره متناسب عملکرد بازی بسیار شگفت انگیز است.

  1. عنوان سرگرم کننده Grindstone

بازی سنگ تراش اپل آرکید

بازی سنگ تراش اپل آرکید

سازندگان بازی معروف Superbrothers، اقدام به ساخت و تولید بازی جنگی و پازلی سنگ تراش کرده‌اند. گیمر در طول داستان Grindstone به کوه سنگی هدایت می‌شود که از خزش‌های وحشیانه پوشیده شده است. گیمر باید به کمک پازل تیز و تیغه تیزتر از آن، از قله کوه و موانع موجود در راه خود عبور کند. این بازی بیشتر از ۲۰۰ سطح متنوع دارد و برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است.

  1. پازل Spire Blast در اپل آرکید
پازل Spire Blast

پازل Spire Blast

در این بازی، گیمر باید برج‌های مرموزی که در قلمرو پادشاهی او به وجود آمده‌اند را از بین ببرد. این بازی، سرعت و مهارت مشاهده و همچنین عکس‌العمل گیمر را آزمایش می‌کند. در این بازی چالش‌های زیادی وجود دارد که وجود اژدهایان بسیار جذاب برای کمک به گیمر، بر لذت اجرای بازی افزوده است.

در آرشیو بزرگ بازی‌های اپل آرکید تنها در Spire Blast است که سرعت تطبیق بسیار مهم است و در پیروزی گیمر نقش بسزایی دارد.

عنوان برتر نقش آفرینی در اشتراک بازی اپل

  1. Star Trek: Legends

بازی نقش آفرینی StarTrek

بازی نقش آفرینی StarTrek

هر فضانوردی علاقه دارد تا در نقش‌های مختلفی که در این بازی گرد هم آورده می‌شوند، بازی کند. گیمر نیز با ظاهر شدن در نقش تبهکاران و یا قهرمانان دلخواه خود در Star Trek: Legends، قادر به کنترل سرنوشت بازی می‌باشد.

این یک داستان حماسی سرشار از جوک و موضوعات مربوط به پیشتازان فضا (Star Trek) است. گیمر در این بازی باید تیم کوچکی از شخصیت‌های متنوع را هدایت و رهبری کند تا بتوانند در بخش‌های جنگی، صحنه‌های کوتاه و لحظات تصمیم‌گیری سریع، به درستی عمل کنند.

هر کدام از شخصیت‌ها و افسانه‌ها به مهارت و ماموریت و تجهیزات متناسب با خود نیاز دارد که برای موفقیت در بازی، گیمر باید به درستی آن‌ها را انتخاب کند.

فضا و انیمیشن سه بعدی زیبا در این بازی، تجربه‌ای شبیه به کنسول بازی را در اختیار کاربر می‌گذارد که بسیار ستودنی است. علاوه بر این گیمر می‌تواند انیمیشن‌ها را در این بازی افزایش دهد تا سریع‌تر از بازی عبور کند.

اگر به رویارویی با Star Trek علاقمند هستید، این بازی مناسب شما است.

بازی های محبوب ورزشی اپل آرکید

  1. بسکتبال حرفه ای NBA 2K21 Arcade Edition

بسکتبال در اپل آرکید

بسکتبال در اپل آرکید

اگر به بازی بسکتبال علاقه دارید، در این بازی می‌توانید با ستاره‌های NBA مانند دیمین لیلارد، کوین دورانت، استف کری، آنتونی دیویس و زیون ویلیامسون به بازی بپردازید. در NBA 2K21 Arcade Edition از یک موتور گرافیکی جدید برای خلق فضایی با وضوح بالا کمک گرفته شده است.

با انتخاب یکی از مسابقات سریع پنج به پنج می‌توانید حالت پارک Blacktop برای بازی پیک آپ، چند نفره آنلاین و یا حتی حالت حرفه‌ای را تجربه کنید. در این بازی به گیمر این امکان داده می‌شود تا بتواند یک بازیکن بسازد و به این روش یک NBA پر از هیجان را تجربه کند.

این بازی با گرافیکی فوق‌العاده و در 13 زبان زنده دنیا در دسترس علاقمندان به بسکتبال است. لازم به ذکر است که می‌توان از کنترلر Xbox یا PS DualShock خود برای بازی مذکور استفاده کرد.

  1. اسکیت جذاب با Skate City

بازی اسکیت در Apple Arcade

بازی اسکیت در Apple Arcade

تجربه اسکیت سواری در خیابان‌های لس‌آنجلس، اسلو، بارسلونا و میامی بسیار هیجان انگیز است که این بازی آن را شبیه سازی کرده است و در اختیار گیمر می‌گذارد.

قرارگیری در محیط پویا و در هر دو حالت شب و روز و موقعیت‌های مختلف جوی، تجربه‌‌ای بسیار شیرین است که گیمر در Skate City بدست می‌آورد. گیمر قادر است تا به صورت سرگرمی و یا در یک مسابقه، به اسکیت سواری مشغول شود و یا حتی هر از گاهی استراحت کند.

لازم به ذکر است که در این بازی یک فروشگاه مجازی برای تجهیزات اسکیت وجود دارد که بازیکن می‌تواند از آن خرید کند و مهارت اسکیت خود را گسترش دهد. هیجان و شادی اسکیت خیابانی را در این بازی از آرشیو بازی‌های اپل آرکید می‌توان احساس کرد.

بازی‌های استراتژیک محبوب Apple Arcade

  1. گرافیک خیره کننده Mini Motorways

بازی Mini Motorways

بازی Mini Motorways

تصحیح ترافیک خیابانی و ترسیم جاده‌ها و خلق یک شبکه پیچیده در کلان شهر شلوغ، از اهداف Mini Motorways چالش برانگیز است. گیمر باید با برنامه ریزی دقیق، ترافیک شهر را حل و روان کند. وجود موسیقی متن آرامش بخشی که در حین بازی شنیده می‌شود فضا را برای فکر کردن مهیا می‌کند.

اگر به دنبال یک بازی استراتژیک و پر از چالش هستید این بازی مناسب شما است.

  1. تجربه رهبری با Outlanders در اپل آرکید

Outlanders در اپل آرکید

Outlanders در اپل آرکید

در Outlanders، افراد مختلف با اهداف و انگیزه‌های متنوعی گرد هم جمع شده‌اند که گیمر باید رهبری آنان را به عهده بگیرد و آنان را به سمت هدف اصلی که ساخت یک شهر مناسب است هدایت کند.

وجود چالش‌های متنوع در بازی و امکان شخصی سازی شهر ساخته شده از ویژگی‌های این گیم پلی سمعی و بصری است که گیمرها را به خود جذب می‌کند.

حالا که با معروف‌ترین بازی های اپل آرکید آشنا شدید، ممکن است بخواهید اشتراک Apple Arcade را تهیه نمایید که برای این منظور، لازم است بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =