نقد و بررسی

مقایسه ایرپادز پرو نسل ۱ با ایرپادز پرو نسل ۲؛ آیا ارزش ارتقا دارد؟

مقایسه ایرپادز پرو نسل ۱ با ایرپادز پرو نسل ۲؛ آیا ارزش ارتقا دارد؟

تقریبا سه سال از عرضه نسل اول ایرپادز پرو می‌گذرد و اپل همزمان با خانواده آیفون ۱۴، از نسل دوم ایرپادز پرو با همان طراحی قبلی رونمایی کرد. اگرچه نسل دوم دقیقا شبیه نسل اول است، اما ویژگی‌هایی مثل حذف نویز فعال، تشخیص قرار گرفتن در گوش و عمر باتری ایرپادز پرو را بهبود بخشیده و در عین حال قابلیت‌های جدیدی هم به آن اضافه کرده است. در مقایسه ایرپادز پرو نسل ۱ با ایرپادز پرو نسل ۲ به جواب این سوال می‌رسیم که آیا مدل جدید ارزش خرید دارد یا نه.

شارژ وایرلس ایرپادز پرو ۲

شارژ وایرلس ایرپادز پرو ۲

تولید نسل اول ایرپادز پرو با معرفی نسل جدید متوقف شده و قیمت‌ها در فروشگاه‌ها در حال کاهش است (البته به جز ایران!). گاهی کاربران فکر می‌کنند با کاهش قیمت نسل اول محصولی، وقت خرید است. اما به نظر شما محصول جدید بهتر است یا محصولی که خط تولید آن متوقف شده است؟

در مقایسه ایرپادز پرو نسل ۱ با ایرپادز پرو نسل ۲ کاملا واضح است که ویژگی‌های مشترک فراوانی دارند و به نظر می‌رسد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، شاید بهتر باشد همان نسل اول را انتخاب کرد. در جدول زیر تمام تفاوت‌های این دو نسل از AirPods Pro را لیست کردیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

ایرپادز پرو نسل ۲

تفاوت های ایرپادز پرو نسل ۱ و ایرپادز پرو نسل ۲

مقایسه ایرپادز پرو نسل ۱ با ایرپادز پرو نسل

مقایسه ایرپادز پرو نسل ۱ با ایرپادز پرو نسل

جمع بندی؛ جوان‌تر، جدیدتر، بهتر

با توجه به مقایسه ایرپادز پرو نسل ۱ با ایرپادز پرو نسل ۲ به این نتیجه می‌رسیم که نسل جدید ارتقا نسبتا خوبی در مقایسه با نسل قدیم خود دارد که آن را به یک کالای ارزشمند تبدیل می‌کند. اما هنگام انتخاب برای خرید، چند ویژگی و نکته را باید در نظر بگیرید. کاربران زیادی هستند که ایرپاد یکی از اکسسورهای روزانه و پرمصرف آن‌هاست و هر پیشرفتی برای آن‌ها مفید و قابل توجه است، اما هر کس امکان خرید نسل جدید را ندارد.

بسیاری از کاربران به تازگی ایرپادز پرو نسل ۱ را خریداری کرده‌اند و در حال حاضر امکان ارتقا به نسل جدید را ندارند، مگر اینکه بخواهند ویژگی‌های جدیدی که برشمردیم را داشته باشند. کاربرانی که اواخر سال ۲۰۱۹ و اوایل سال ۲۰۲۰ ایرپادز پرو نسل ۱ را خریده باشند، دلیل بیشتر و منطقی‌تری برای خرید نسل ۲ دارند. همچنین در انتها پیشنهاد می‌کنیم جامع‌ترین مقایسه ایرپاد پرو نسل اول با ایرپاد سری ۳ و ۲ را مطالعه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.