نقد و بررسی

سرویس گوگل ویس چیست و چه کاربردی دارد؟

گوگل ویس چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر دوستان و بستگانی در خارج از کشور دارید و در تماس‌های تلفنی خود با آن‌ها به مدت طولانی صحبت می‌کنید، مطئناً در ازای این تماس‌های تلفنی، باید مبلغ زیادی به عنوان هزینه صحبت کردن و یا حتی ارسال پیامک بپردازید. اگر قصد دارید این هزینه‌ها را کاهش دهید و یا گاهی به صفر برسانید، سرویس گوگل ویس به شما کمک خواهد کرد؛ در این مطلب از فراسیب با کاربردهای این سرویس آشنا می‌شوید…

معرفی کامل و جامع سرویس گوگل ویس

معرفی گوگل ویس

معرفی گوگل ویس

گوگل ویس، یک سرویس تلفنی و پیامکی رایگان بر پایه اینترنت است که بر روی تلفن همراه و رایانه قابل استفاده است و با استفاده از آن و با ادغام تمامی خدمات مربوط به تلفن همراه خود می‌توانید تماس‌ها را به طور همزمان به چند دستگاه فوروارد کنید.

لازم به ذکر است که سرویس Google Voice با دسترسی به فضای ابری و قابلیت sync شدن در تمامی دستگاه‌های کاربر، محدودیت مکانی را در پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و ارسال پیامک و حتی ایمیل صوتی، از میان برداشته است.

مزایای استفاده از شماره مجازی Google Voice

  • امکان ادغام چندین شماره تلفن در قالب یک شماره و برقراری تماس و ارسال پیامک با استفاده از آن شماره واحد.
  • قابلیت تنظیم یک اکانت Google Voice در رایانه و تلفن همراه و استفاده از آن جهت برقراری تماس‌های داخلی و یا خارجی و ارسال پیامک.

نکته: شماره مجازی مورد نظر باید به یک شماره موجود لینک داده شود، بدین معنی که خود این سرویس به تنهایی ارائه دهنده خدمات تلفن نیست. با وجود این که ساخت یک اکانت گوگل ویس و برقراری تماس‌های داخلی در کشور آمریکا رایگان است اما برای تماس‌های بین‌المللی به ازای هر دقیقه صحبت، هزینه‌ای اندک باید پرداخت شود.

کاربرد شماره مجازی گوگل ویس آمریکا چیست؟

کاربردها و ویژگی‌های Google Voice

کاربردها و ویژگی‌های Google Voice

این سرویس برای افرادی مناسب است که دائماً در حال مسافرت هستند و از یک کشور به کشوری دیگر تغییر مکان می‌دهند؛ این افراد به دلیل جابجایی‌های مکانی خود، به ناچار باید هزینه زیادی برای برقراری تماس‌های بین‌المللی بپردازند. شماره مجازی Google Voice به آن‌ها کمک می‌کند و از هزینه آن‌ها می‌کاهد.

در صورت برخورداری از چندین خط تلفن متعلق به منزل و یا محل کار و همچنین شماره موبایل، می‌توانید یک Google Voice Account تهیه کنید و بدین ترتیب، تمامی نوتیفیکیشن‌های ارسال شده مربوط به این سه شماره را در قالب یک شماره مجازی واحد در اختیار داشته باشید و مدام بین سه خط تلفن رفت و آمد نکنید.

علاوه بر این، می‌توان شماره گوگل ویس را بر روی یک کامپیوتر داشت و از طریق رایانه به برقراری و دریافت تماس پرداخت. اما برای این که بتوانید از این خدمات استفاده کنید، در قدم اول به یک جیمیل و یک شماره تلفن همراه یا ثابت مستقر در ایالات متحده آمریکا نیاز دارید که البته کاربران ایرانی برای دسترسی به شماره مجازی گوگل ویس باید از یک سایت مطمئن و معتبر مانند فراسیب استفاده کنند؛ چرا که دسترسی به شماره آمریکا قبل از تهیه این سرویس برای ما مقدور نیست.

پس از مطالعه ویژگی‌های این سرویس و تهیه آن، اگر قصد دارید نکات بیشتری در مورد استفاده از شماره مجازی گوگل ویس بدانید، به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =