آموزش و ترفند iOS

آموزش ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی Google Voice

آموزش ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی Google Voice

تلگرام به دلیل رویکرد و تمرکزش روی امنیت حریم خصوصی، آن را به یک پیام‌رسان قدرتمند تبدیل کرده است. برای ثبت نام در تلگرام باید شماره تلفن همراه داشته باشید و این گزینه‌ای است که شاید خیلی‌ها نخواهند از آن استفاده کنند و نمی‌خواهند شماره تماس شخصی‌شان برای ثبت نام در تلگرام استفاده شود.

اما هر مشکلی راه‌حلی دارد. یکی از این راه‌حل‌ها ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی گوگل ویس است که در فراسیب با هم مرور خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید…

معرفی گوگل ویس

شماره مجازی گوگل ویس

اگر نمی‌خواهید با شماره تماس شخصی در تلگرام ثبت نام کنید، یکی از بهترین راه‌ها استفاده از شماره‌های مجازی معتبر مثل گوگل ویس است که پیشنهاد می‌کنیم از شماره مجازی گوگل ویس آمریکا استفاده کنید.

پس از خرید و مرور آموزش جامع استفاده از شماره مجازی گوگل ویس، باید با شماره موجود ثبت نام و آن را وریفای کنید.

مراحل ثبت نام در Telegram با شماره مجازی گوگل ویس

برای ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی گوگل ویس به شماره آمریکا نیاز دارید. در واقع این شماره‌ها مجازی هستند و شماره‌های واقعی نیستند. البته امن‌ترین گزینه نیست، ولی فرآیند انجام آن بسیار راحت است. مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. اپلیکیشن Google Voice را از اپ استور دانلود و نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن Google Voice

۲. مراحل گفته شده در آموزش استفاده از گوگل ویس در فراسیب را دنبال کنید تا همه‌چیز برای ثبت‌نام مهیا باشد.

۳. اگر در تلگرام حساب کاربری دارید، تنظیمات را باز کنید و روی گزینه Edit ضربه بزنید. با این کار، علاوه بر حساب کاربری خودتان، می‌توانید با ثبت نام در تلگرام با شماره گوگل ویس یک حساب کاربری خارجی هم داشته باشید؛ در غیر این صورت به گام ۵ بروید.

ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی گوگل ویس

ویرایش حساب کاربری

۴. روی گزینه Add Another Account ضربه بزنید.

اضافه کردن یک حساب کاربری جدید و ثبت نام در تلگرام

۵. در قسمت کشور، United States را انتخاب و شماره اختصاصی دریافتی از فراسیب را وارد کنید. بعد از پیام تأیید شماره، گزینه Continue را انتخاب کنید.

وارد کردن شماره مجازی گوگل ویس

۶. کد ارسالی به اپلیکیشن گوگل ویس را وارد کرده و تمام!

بعد از این مرحله می‌توانید مشخصات حساب کاربری خود را وارد کنید، برای پروفایل خود عکس انتخاب کنید و از حساب کاربری تلگرام با شماره آمریکا استفاده کنید.

نکات مهم پیش از ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی

پیش از ثبت نام، نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. این موارد عبارتند از:

  • برای ثبت نام و استفاده از تلگرام با شماره آمریکا، حتما باید به یکسان بودن کشور و آی پی دستگاه توجه داشته باشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از یک ابزار تغییر آیپی امن و پایدار است که از آی پی آمریکا هم پشتیبانی کند.
  • اگر آی پی ثبت نام با IP بعد از آن تفاوت داشته باشد، ممکن است تلگرام به حساب کاربری شما مشکوک شود و در نهایت اکانت شما را مسدود یا به اصطلاح بَن کند!
  • هنگام ثبت نام حتما از یک ابزار تغییر آی پی استفاده و GPS گوشی را غیرفعال کنید.
  • برای ثبت نام تلگرام به هیچ عنوان از پروکسی‌های موجود استفاده نکنید.
  • دقت داشته باشید تلگرام جدیدترین و به‌روزترین نسخه باشد.
  • طی هفته اول بعد از ثبت نام حتما از آیپی آمریکا استفاده کنید.

اگر تمام موارد بالا را درست و دقیق انجام دهید، مشکل عمده‌ای نخواهید داشت. فقط ممکن است حدود یک الی دو هفته بعد از ثبت نام در تلگرام محدودیت عملکرد پیدا کنید و بعد از مدتی این مشکل رفع می‌شود و لازم نیست اقدامی انجام دهید. محدود شدن با اسپم فرق دارد و تکرار می‌کنیم، نیازی نیست کاری انجام دهید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم که برای دسترسی به امکانات بیشتر پیامرسان تلگرام، نسبت به خرید تلگرام پرمیوم از فراسیب اقدام فرمایید.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =