نقد و بررسی

گیفت کارت Apple Music چیست و چه فرقی با اشتراک فمیلی دارد؟

تفاوت گیفت کارت و اشتراک فمیلی اپل موزیک

اپل موزیک یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی است که به دلیل آرشیو بی‌نظیر و قابلیت‌های منحصربه‌فردش طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. کاربران دیوایس‌های اپل و اندروید می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. سرویس اپل موزیک مانند اشتراک اسپاتیفای و تمام سرویس‌های موسیقی دیگر اشتراک ماهانه دارد و یک راه برای خرید اشتراک آن، استفاده از گیفت کارت اپل موزیک است.

شرکت اپل، پلن های مختلف اپل موزیک که شامل فردی (Individual)، فمیلی یا خانواده (Family) و دانش‌آموزی (Student) است را ارائه میدهد و امروز در فراسیب درباره گیفت کارت اپل موزیک چیست و تفاوت آن با اشتراک فمیلی صحبت می‌کنیم.

اشتراک اپل موزیک

اشتراک اپل موزیک

گیفت کارت اپل موزیک چیست؟

گیفت کارت Apple Music در واقع یک کارت اعتباری مجازی است که به کاربران امکان می‌دهد اشتراک ماهانه اپل را خریداری و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده این سرویس بهره‌مند شوند. در واقع با استفاده از گیفت کارت اپل موزیک می‌توان به آرشیوی با بیش از ۹۰ میلیون آهنگ و ده‌ها ویژگی دیگر دسترسی پیدا کرد.

با توجه به اینکه خرید اشتراک اپل موزیک در ایران با توجه به ارز رایج و محدودیت‌های حساب‌های دلاری ممکن است برای کاربران عادی پیچیده باشد، فراسیب علاوه بر گیفت کارت اپل موزیک، اشتراک فمیلی این سرویس را هم در اختیار کاربران قرار داده است.

پلتفرم موسیقی Apple Music

پلتفرم موسیقی Apple Music

در ادامه، ابتدا به معرفی گیفت کارت این سرویس می‌پردازیم و ویژگی‌های آن را بیان می‌کنیم و سپس گیفت کارت اپل موزیک و فرق آن با اشتراک فمیلی را مرور می‌کنیم. با خرید گیفت کارت اپل موزیک و خرید اشتراک ماهانه می‌توانید به موارد زیر دسترسی پیدا کنید:

  • دسترسی کامل و نامحدود به آرشیوی با بیش از ۹۰ میلیون آهنگ
  • دسترسی کامل و نامحدود به بیش از ۳۰هزار پلی‌لیست جذاب
  • دسترسی به ۱۷ ایستگاه رادیویی اختصاصی
  • امکان ساخت ایستگاه رادیویی شخصی و به اشتراک‌گذاری آن با دیگران
  • دسترسی به متن ترانه‌ها
  • پخش نامحدود آهنگ به صورت آنلاین
  • امکان دانلود آهنگ‌ها و پخش آفلاین
  • پشتیبانی از دستیار صوتی Siri برای پخش، مکث و رد کردن موسیقی
گیفت کارت اپل موزیک و تفاوت آن با اشتراک فمیلی

گیفت کارت Apple Music چیست

کاربران و طرفداران اپل و محصولات آن ممکن است خرید گیفت کارت و خرید یا تمدید اشتراک فردی را ترجیح بدهند یا بخواهند از گیفت کارت Apple Music برای هدیه به دوستان و اعضای خانواده استفاده کنند، اما با نگاهی دقیق‌تر به اینکه گیفت کارت Apple Music چیست و تفاوت آن با اشتراک فمیلی متوجه می‌شوید خرید اشتراک فمیلی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر و فرآیند راه‌اندازی بسیار ساده‌تر است.

از جمله مواردی که هنگام خرید گیفت کارت باید به آن توجه کنید، معایبی است که یک محصول دارد. در هنگام خرید گیفت کارت اپل میوزیک نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • گیفت کارت اپل موزیک فقط برای پلن Individual کاربرد دارد و نمی‌توانید پلن‌های دیگر را با آن خریداری کنید.
  • قیمت گیفت کارت در مقایسه با خرید اشتراک فمیلی اپل موزیک گران‌تر خواهد بود.
  • خرید گیفت کارت در ایران پیچیدگی‌هایی دارد که ممکن است افراد عادی نتوانند فرآیند را با موفقیت پشت سر بگذارند.
  • برای خرید گیفت کارت احتمالا اطلاعاتی مانند آدرس، کدپستی و اطلاعات فرعی دیگر نیاز خواهد بود که برای کاربران ایرانی سخت و پیچیده است؛ اما در صورت نیاز میتوانید به مطلب فیک آدرس کشور های خارجی مراجعه کنید.
اشتراک اپل میوزیک

اشتراک اپل میوزیک

اشتراک فمیلی اپل موزیک

بسیاری از کاربران که محصولات مجازی اپل را بهتر می‌شناسند این را خوب می‌دانند که اشتراک فمیلی اپل موزیک برای اعضای خانواده، دوستان یا کسانی که می‌خواهند هزینه اشتراک ماهانه کمتری پرداخت کنند، بهترین گزینه است. با استفاده از اشتراک فمیلی می‌توانید خانواده‌ای شش نفره داشته باشید و در حال حاضر یکی از بهترین پلن‌های ارائه شده توسط سرویس استریم اپل میوزیک است که برای بسیاری از کاربران جذاب است.

یکی از جذابیت‌های پلن فمیلی اپل موزیک این است که با پرداخت مبلغی منطقی و معقول، می‌توانید به صورت همزمان با شش نفر از اعضای خانواده یا دوستان خود از این سرویس استفاده کنید. هر کدام از اعضای فمیلی هم می‌توانند روی هر تعداد دستگاهی که دارند از Apple Music استفاده کنند. اینجاست که گیفت کارت اپل موزیک و تفاوت آن با اشتراک فمیلی بهتر درک می‌شود.

اپلیکیشن اپل موزیک روی آیفون

اپلیکیشن اپل موزیک روی آیفون

جمع بندی

بنابراین با توجه به نکاتی که گفته شد و متوجه شدید که گیفت کارت اپل موزیک چیست و مقایسه‌ای که صورت گرفت، به کاربرانی که موسیقی یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی آن‌هاست پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید گیفت کارت Apple Music، اشتراک فمیلی اپل موزیک را تهیه کنند و از شنیدن ترانه‌ها و موسیقی‌های مورد علاقه‌شان لذت ببرند.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =