اخبار اپل

برای شارژ کردن اپل پنسل ۱ در آیپد نسل ۱۰ باید دانگل بخرید!

برای شارژ کردن اپل پنسل ۱ در آیپد نسل ۱۰ باید دانگل بخرید!

بعد از اینکه اپل در سکوت کامل خبری آیپد پرو جدید با تراشه M2، اپل تی وی 4K و آیپد استاندارد نسل ۱۰ را معرفی کرد، مشخص شد آیپد نسل ۱۰ به جای پورت لایتنینگ، یک پورت USB-C دارد و همچنین فقط با اپل پنسل نسل اول سازگار است. بنابراین اگر در فکر خرید آیپد جدید هستید، باید بدانید برای شارژ کردن اپل پنسل ۱ در آیپد نسل ۱۰ باید دانگل بخرید!

آیپد نسل ۱۰

آیپد نسل ۱۰

آیپد نسل ۱۰ هنوز از اپل پنسل ۱ پشتیبانی می کند

این دانگل یا آداپتور ۹ دلاری در فروشگاه‌های اپل و سایر فروشگاه‌های معتبر در دسترس قرار گرفته و یک طرف کانکتور لایتنینگ و در طرف دیگر USB-C است. اکثر آیپد هایی که فقط از قلم اپل نسل یک پشتیبانی می‌کنند، آداپتور لازم ندارند، چرا که این دستگاه‌ها درگاه لایتنینگ دارند و می‌توان اپل پنسل را به طور مستقیم با آیپد شارژ کرد یا از آداپتور لایتنینگ به لایتنینگ استفاده کرد و این کابل در جعبه آیپد‌های قدیمی‌تر وجود دارد.

حالا اگر یک آیپد جدید می‌خرید، برای شارژ کردن اپل پنسل ۱ در آیپد نسل ۱۰ باید دانگل بخرید! در جعبه اپل پنسل نسل اول دو آداپتور مختلف وجود دارد، هم دو سر لایتنینگ و هم USB-C به لایتنینگ؛ بنابراین می‌توانید قلم اپل خود را با هر کابلی که دارید شارژ کنید.

آیپد نسل ۱۰ هنوز از اپل پنسل ۱ پشتیبانی می کند

آیپد نسل ۱۰ هنوز از اپل پنسل ۱ پشتیبانی می کند

به نظر می‌رسد تغییر به نسل دوم Apple Pencil حرکت هوشمندانه‌ای خواهد بود، چرا که اپل از رابط لایتنینگ فاصله خواهد گرفت. iPad 10.9 ظاهری مشابه آیپد مینی سال گذشته دارد که از قلم اپل نسل دوم پیشتیبانی می‌کند و افسوس که امسال و با مدل جدید باید به فکر آداپتور برای نسل اول اپل پنسل و پس‌رفت باشیم!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *