اخبار اپل

اپل پنسل پرو با امکانات چشمگیر معرفی شد! همه آنچه باید درباره اپل پنسل جدید بدانید

اپل پنسل پرو با امکانات چشمگیر معرفی شد! همه آنچه باید درباره اپل پنسل جدید بدانید

در کنار معرفی آیپد پرو جدید با تراشه M4 و آیپد ایر جدید در دو اندازه متفاوت، اپل از اپل پنسل پرو رونمایی کرد. جدیدترین نسخه اپل پنسل با ویژگی‌های جذاب، سنسور جدید و طراحی شبیه به اپل پنسل ۲ روانه بازار خواهد شد.

نگاهی سریع به گذشته اپل پنسل

اولین اپل پنسل در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. در آن زمان هم، اپل پنسل‌ها با نسل‌های متفاوتی از آیپد سازگار بود؛ از نسل ۶ تا آیپد ایر ۳ و نسل ۵ آیپد مینی. همچنین تمامی آیپد پرو ها نیز از اپل پنسل نسل اول پشتیبانی می‌کند.

اپل پنسل پرو جدید

اپل پنسل پرو جدید

با گذشت چند سال و در سال ۲۰۱۸، ما شاهد معرفی اپل پنسل ۲ بودیم. تغییرات این نسل جدید قلم هوشمند اپل بسیار مشهود بود. قابلیت شارژ وایرلس با اتصال به بدنه آیپد، ویژگی هاور در اپل پنسل ۲ و همچنین قابلیت دوبار ضربه زدن برای تغییر ابزار بر روی صفحه نمایش.

اما در سال گذشته، همه‌چیز کمی تغییر کرد و یک محصول بسیار عجیب در خط تولید Apple Pencil را دیدیم. اپل پنسل ۱ اما با پورت شارژ USB-C و قابلیت هاور؛ اما بدون ویژگی شارژ وایرلس و تشخیص فشار. اما قیمت این محصول بسیار مقرون به‌صرفه بود؛ ۷۹ دلار در برابر ۱۲۹ دلار اپل پنسل ۲.

اپل پنسل پرو معرفی شد

اپل امروز از نسل جدید Apple Pencil خود با نام Apple Pencil Pro رونمایی کرد. قلم هوشمند جدید در نگاه اول تفاوتی با اپل پنسل ۲ ندارد؛ اما این همه ماجرا نیست!

اپل پنسل پرو

اپل پنسل پرو

سنسور جدید Apple Pencil به شما اجازه می‌دهد تا با فشار روی قسمت نزدیک به نوک قلم، کارهایی را مثل جابجایی بین ابزار و قلم‌های متفاوت انجام دهید. این سنسور با یک ویبره هپتیک همگام است.

اپل پنسل پرو همچنین از شبکه Find My پشتیبانی می‌کند تا اگر قلم هوشمند خود را گم کردید بتوانید به راحتی پیدا کنید.

در حال حاضر خط تولید اپل پنسل به این شکل است:

  • اپل پنسل یو اس بی سی: ۷۹ دلار
  • نسل ۱: ۹۹ دلار
  • نسل ۲ (ریفربیشد): ۱۰۹ دلار
  • نسل ۲: ۱۲۹ دلار
  • اپل پنسل پرو: ۱۲۹ دلار

در انتها

قلم‌های هوشمند اپل با نام Apple Pencil بسیار پرطرفدار است. اکثر افرادی که از آیپد برای شغل خود استفاده می‌کنند یا حتی دانشجویان مختلف نیز، ترکیب آیپد با Apple Pencil را بسیار دوست دارند. در این بین نیز اپلیکیشن Procreate نیز به عنوان بهترین و محبوب‌ترین اپ طراحی در آیپد، همکاری بسیار خوبی با اپل دارد تا از تمامی ویژگی‌های اپل پنسل بتوانید به خوبی استفاده کنید.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *