آموزش جیلبریک

آموزش جیلبریک iOS 11.0 تا iOS 12.4.1

آموزش جیلبریک iOS 11.0 تا iOS 12.4.1

در این مطلب با آموزش جیلبریک iOS 11.0 تا iOS 12.4.1 توسط برنامه iOS Ninja در فراسیب همراه شما هستیم. اگر خواهان و طرفدار جیلبریک هستید احتمالا برای آپدیت ورژن iOS خودتون عجله نکردید و البته درستش هم همینه! اما اگر درباره جیلبریک اطلاعاتی ندارید میتونید مطلب جیلبریک چیست رو مطالعه کنید. روشی که در این مطلب به آموزش آن میپردازیم یک روش پایدار یا Tether هست و با ابزار Pwn20wnd unc0ver صورت میگیرد. لازم به ذکر است این روش روی آیفون و آیپد با حداکثر پردازنده A12 – A12X قابل اجراست. در ادامه با فراسیب همراه باشید…

 

مرحله ۱: نصب unc0ver توسط برنامه iOS Ninja

ابتدا به وبسایت iOS Ninja مراجعه کنید و از قسمت منوی وبسایت Mobile App را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده روی دکمه INSTALL NOW بزنید و پیغام باز شده را Allow کنید.

سپس به تنظیمات (Settings) دیوایس مراجعه کنید و در قسمت Profile Downloaded صفحه اصلی Settings یا در بخش General > Profiles & Device Management ، پروفایل ایجاد شده برای iOS Ninja را Install کنید. (در این مرحله اگر دستگاه شما رمز داشته باشد باید رمز آنرا وارد کنید)

سپس مراحل را مانند تصاویر زیر پیش بروید:

 

پس از اتمام نصب پروفایل روی دستگاه به صفحه اصلی خود مراجعه کنید و وارد برنامه iOS Ninja شوید و از صفحه اصلی به دسته Jailbreak بروید.

در لیست ابزار های جیلبریک unc0ver را پیدا کنید و دکمه Get را بزنید و در صفحه باز شده دکمه سبز رنگ Install v3.8.0 b1 را انتخاب کنید، سپس گزینه install را انتخاب کنید تا unc0ver روی دستگاهتان نصب شود.

پس از اتمام نصب مجدد به Settings > General > Profiles & Device Management مراجعه کنید و پروفایل ایجاد شده مربوط به unc0ver را Trust کنید.

مرحله ۲: آغاز مراحل جیلبریک توسط unc0ver

حال با مراجعه به ابزار unc0ver میتوانید با لمس کردن دکمه آبی رنگ Jailbreak مراحل جیلبریک را برای دستگاه خود آغاز کنید.

توجه داشته باشید مجموعه فراسیب هیچ گونه مسئولیتی در قبال جیلبریک شدن دستگاه و عواقب احتمالی پس از آن نخواهد داشت، لذا قبل آغاز مراحل جیلبریک پیشنهاد میشود از دستگاه خود فول بکاپ تهیه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

6 دیدگاه در “آموزش جیلبریک iOS 11.0 تا iOS 12.4.1

  1. opxpp گفت:

    سلام وقت بخیر من ای او اس نینجارو نصب کردم ولی میرم که unc0ver باز کنم اینیستال نوشته unavailable

    1. احتمالا ساین پروفایل unc0ver از بین رفته، این آموزش چند روز پیش تست شده و احتمالا چند روز آینده درست میشه

      1. opxpp گفت:

        آقا دمت گرم باشه چند روز بعد تست میکنم فقط داداش من یه ipad 4 هم دارم میخواستم ببینیم برا اون اموزش جیلبریک چیزی داری اون a6x هستش این جیلبریک به دردم نمیخوره چون از a12 به بالاست ممنون بات این اموزشت

        1. خواهش میکنم.
          این مطلب رو دنبال کنید: https://pangu8.com/jailbreak/ipad-jailbreak/

  2. opxpp گفت:

    اولا از نویسنده این متن تشکر میکنم به دوستان هم خواستم اطلاع بدم که الان باز شده چند روز پیش کلان نصب نمیکرد الان من جیلبریک هم کردم زود برین بردارن

  3. علی گفت:

    سلام برا من این(Unavailable) میاد باید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =