اخبار اپل

همه آنچه درباره آیفون SE 4 می‌دانیم؛ آیفون XR مدرن در راه است!

همه آنچه درباره آیفون SE 4 می‌دانیم؛ آیفون XR مدرن در راه است!

آیفون SE 4 احتمالا قرار است سال ۲۰۲۳ معرفی شود و شایعات حاکی از آن است که این گوشی طراحی کاملا جدیدی با الهام از آیفون XR داشته باشد. این خبر پیش‌تر توسط «جان پراسر» منتشر شده بود که آیفون SE 2023 طراحی آیفون ایکس آر با رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز خواهد داشت.

البته به نظر می‌رسد رنگ‌های جدیدی هم در راه هستند که هنوز قطعی نشده‌اند. امروز در فراسیب همه چیز درباره آیفون SE 4 را با هم مرور می‌کنیم؛ با ما همراه باشید…

تصویر احتمالی از آیفون اس ای ۴

تصویر احتمالی از آیفون اس ای ۴

آنچه درباره نسل چهارم آیفون SE میدانیم

آیفون SE 2022 در حال حاضر همان طراحی و بدنه آیفون ۸ را دارد؛ یعنی نمایشگر ۴.۷ اینچی با دکمه فیزیکی هوم و حاشیه‌های نسبتا زیاد در بالا و پایین صفحه. قیمت جهانی آن ۴۲۹ دلار و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای داشتن یک آیفون و ورود به دنیای جذاب اپل است. البته با وجود این قیمت، طراحی قدیمی iPhone SE باعث شده علاقه مردم به این گوشی در بسیاری از خریداران کاهش پیدا کند.

به گفته «پراسر» آیفون اس ای ۴ فرم فاکتور و زبان طراحی آیفون XR را خواهد داشت. اپل برای اولین بار آیفون ایکس آر را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد و به عنوان گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر در کنار آیفون XS و XS Max به بازار عرضه شد.

همه چیز درباره آیفون SE 4

آیفون SE 4 با نمایشگر بزرگ‌تر و فیس آیدی

در حال حاضر همه چیز درباره آیفون SE 4 به این خلاصه می‌شود که می‌دانیم با توجه به طراحی آیفون XR، گوشی جدید نمایشگر ۶.۱ اینچی بدون دکمه هوم، حاشیه‌های باریک‌تر و فیس آیدی خواهد داشت. با این حال مشخص نیست آیا اپل در این نسخه اقتصادی از فیس آیدی استفاده خواهد کرد یا نه. ممکن است به دلیل پایین نگه داشتن هزینه‌ها فیس آیدی را حذف و تاچ آیدی را روی دکمه کناری به کار بگیرد. اگر اپل به استراتژی‌های معمول خود ادامه دهد، آیفون SE 4 پردازنده مدرن سری A را خواهد داشت.

جمع بندی

آیفون SE یکی از محصولاتی است که فروشش طبق پیش‌بینی اپل پیش نرفت. با وجود اینکه زمانی این گوشی یک گزینه عالی برای تازه‌واردان به دنیای اپل و طرفداران دکمه هوم بود، اما استراتژی اپل برای استفاده از طراحی‌های قدیمی در خط تولید آیفون‌های با قیمت پایین‌تر، باعث شد میزان فروش این دستگاه تحت تأثیر قرار بگیرد.

آیفون SE 3

آیفون SE 3

برای مثال آیفون اس ای ۳ با قیمت ۴۲۹ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که می‌توانید آیفون ۱۲ را با قیمت ۵۹۹ دلار خریداری کنید. درست است که این اختلاف قیمت نسبتا زیاد است، اما تفاوت‌های چشم‌گیری که این دو مدل با هم دارند، هزینه بیشتر را توجیه می‌کند. آیفون ۱۳ مینی هم با قیمت ۵۹۹ دلار فروخته می‌شود که در مقایسه با آیفون SE بدون شک گزینه بهتری است. البته این احتمال وجود دارد که اپل قیمت iPhone SE 4 را افزایش دهد.

در فراسیب بخوانید  چت جی پی تی حالا روی محصولات اپل خوش میدرخشد!

هم‌چنین می‌توانید مقایسه آیفون SE 3 و آیفون ۱۱ را هم بخوانید تا بهتر و بیشتر با تفاوت‌های این خانواده و پرچم‌داران اپل آشنا شوید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *