اخبار اپل

آیفون SE 3 با پردازنده سریعتر و پشتیبانی از 5G در راه است!

آیفون SE 3 با پردازنده سریعتر و پشتیبانی از 5G در راه است!

 با توجه به گزارشات مینگ چی کو، اپل می‌خواهد از نسل سوم آیفون اس ای در نیمه اول سال ۲۰۲۲ رونمایی کند. آیفون SE جدید با تغییرات جزئی عرضه خواهد شد. ‏مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران با سابقه اپل، قبلاً نیز در مورد طراحی ظاهری نسل بعدی این آیفون صحبت کرده بود. احتمالاْ‌ طراحی آن تغییری نداشته و مشابه آیفون ۸ خواهد بود.

آیفون SE نسل ۳ با پشتیبانی از 5G

این تحلیلگر در گزارش خود به فناوری 5G و پردازنده جدید در مدل ۲۰۲۲ آیفون SE اشاره کرده است. با این حساب، نسل بعدی آيفون ‏SE ارزان‌ترین آیفون با پشتیبانی از 5G خواهد بود. در حال حاضر ارزانترین آیفون 5G، آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار است. در نتیجه انتظار داریم که قیمت نسل بعدی آیفون اس ای کمتر از ۶۹۹ دلار باشد.

آیفون SE جدید با پشتیبانی از 5G

آیفون SE جدید با پشتیبانی از 5G

شایعات آیفون SE 3 پلاس

علاوه بر این، شایعاتی درباره آیفون SE Plus منتشر شده است. این شایعات از یک آیفون اس ای با نمایشگر بزرگتر، پشتیبانی از 5G و سنسور تاچ آیدی خبر می‌دهند. این در حالی است که در گزارشات آقای Ming Chi Kuo، هیچ صحبتی از نسخه پلاس آیفون اس ای نشده است. همچنین گزارش ها و شایعات پیرامون آیفون اس ای کم رنگ تر شده و به صورت حتمی نمی‌توان از آیفون اس ای پلاس مطمئن بود.

آیفون SE 3

آیفون SE 3

جمع بندی

قبلا آقای کو از آیفونی با نمایشگر ۶ اینچ، قابلیت فیس آیدی و پشتیبانی از 5G صحبت کرده بود. ممکن است آیفون SE با اندازه بزرگتر در سال ۲۰۲۳ معرفی شود. اگر با توجه گزارشات آقای کو به درستی آیفون بعدی در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شود، پس باید منتظر یک کنفرانس بهاری دیگر با معرفی آیفون جدید باشیم. اما نظر شما درباره آیفون SE بعنوان یک آیفون میانرده اقتصادی جیست؟ در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *