نقد و بررسی

معرفی و بررسی سرویس استریم فیلم و سریال HBO Max

معرفی و بررسی سرویس استریم فیلم و سریال HBO Max

در این مطلب از فراسیب قصد داریم تا با سرویس HBO MAX آشنا شده و امکانات و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

HBO Max نام سرویس استریم آنلاینی است که از ترکیب سریال‌های اختصاصی به همراه امکان دسترسی به گنجینه عظیمی از فیلم‌ها و شوهای تلویزیونی ارائه شده توسط WarnerMedia تشکیل شده است.

شما می‌توانید با خرید اشتراک HBO Max در فراسیب با پرداخت هزینه بسیار پایین، این اشتراک را در مدت یک، سه، شش یا دوازده ماهه به صورتی اشتراکی یا اختصاصی خریداری کرده و به این ترتیب، به مجموعه با ارزشی از فیلم و سریال‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید. بسیاری از افرادی که از روش کابلی، شبکه HBO را مشاهده می‌کنند، بدون نیاز به هزینه اضافه به صورت مستقیم به اشتراک HBO Max دسترسی خواهند داشت.

مشترکین به محض انتشار عناوین مشهوری از جمله Succession و Euphoria می‌توانند به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته و به تماشای آن‌ها بنشینند. سریال‌های کلاسیک مانند Friends، Rick and Morty و عناوین اختصاصی مانند Peacemaker نیز در این سرویس در دسترس خواهند بود. فیلم‌های کمپانی وارنر برادرز مانند the Batman هم حدودا پس از گذشت ۴۵ روز از حضور آن‌ها روی پرده سینما، از طریق این شبکه قابل مشاهده خواهد بود.

سرویس HBO Max

سرویس HBO Max

کالکشن عظیم برنامه‌ها و اضافه شدن عناوین جدید و اختصاصی، باعث می‌شود تا اشتراک HBO Max از ارزش بالاتری برخوردار شده و رقابت آن با سرویس‌های دیگر شدیدا داغ‌تر شود. اگر هنوز برای خرید اکانت این سرویس استریم آنلاین فیلم و سریال دودل هستید، در ادامه امکانات و قابلیت‌های آن را بیشتر شرح خواهیم داد.

سرویس اچ بی او مکس را می‌توان یک رقیب جدی برای دیزنی پلاس، کرانچی رول، اکانت پرمیوم نتفلیکس و سی ان ان به حساب آورد. استفاده از این سرویس روی تمامی پلتفرم‌ها شامل موبایل، تلویزیون هوشمند،‌ کنسول بازی، ویندوز و مک امکان پذیر بوده و همچنین روی نسخه موبایل، قابلیت دانلود فیلم و سریال‌ها برای تماشا به صورت آفلاین نیز وجود خواهد داشت.

آیا امکان استفاده از اچ بی او مکس به صورت رایگان میسر است؟

با وجود این که در ابتدای امر امکان استفاده از اچ بی او مکس در یک دوره به صورت رایگان وجود داشت، اما متأسفانه این قابلیت در حال حاضر در دسترس نیست. اما اگر از طریق سرویس Hulu به اشتراک HBO Max دسترسی پیدا کرده‌اید، می‌توانید یک هفته به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

تفاوت سرویس های HBO Now و HBO Max و HBO GO چیست؟

همانطور که اشاره شد، سرویس اچ بی او مکس از ترکیب گزینه‌های اختصاصی به همراه فیلم‌ها و سریال‌های تولید شده توسط WarnerMedia به وجود آمده است. این سرویس را می‌توان گزینه آپدیت شده موارد قدیمی، یعنی HBO Go و HBO Now به حساب آورد.

سرویس HBO Now

سرویس HBO Now

HBO Go نام سرویس استریمی بود که برای مشترکین کابلی در نظر گرفته شده بود و HBO Now نیز از سوی دیگر برای افرادی بود که از طریق کابل به شبکه HBO دسترسی نداشتند. در ماه جولای سال ۲۰۲۰، اپلیکیشن HBO Go به کار خود پایان داد و سرویس HBO Now نیز با نام HBO به ادامه مسیر پرداخت.

تمامی کاربرانی که از HBO Now یا HBO Go استفاده می‌کردند، هم اینک می‌توانند با همان اکانت به HBO Max دسترسی داشته باشند. در صورت تمایل، می‌توانید برای مشاهده امکان استفاده از اچ بی او مکس، به HBO Max Access مراجعه کنید.

از آن جا که HBO Max در مقایسه با HBO از سریال‌ها و فیلم‌های بیشتری برخوردار است، لذا تهیه اشتراک آن کاملا به صرفه‌تر خواهد بود و به همین دلیل است که ما نیز خرید اشتراک اچ بی او مکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اچ بی او مکس چگونه قابل مشاهده خواهد بود؟

استریم با اچ بی او مکس

استریم با اچ بی او مکس

استریم آنلاین اچ بی او مکس از طریق وب سایت رسمی یا اپلیکیشن HBO مکس امکان پذیر خواهد بود. اپلیکیشن این سرویس برای محصولات اپل، اندروید، Roku، پلی استیشن، ایکس باکس، Amazon Fire TV، کروم کست و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و ال جی طراحی و توسعه یافته است.

افرادی که از طریق اشتراک Hulu به اچ بی او مکس دسترسی پیدا می‌کنند، امکان تجربه خدمات این سرویس در اپلیکیشن یاد شده (Hulu) را نیز خواهند داشت. اما برای مشاهده محتوای اختصاصی HBO باید اپلیکیشن اختصاصی آن را دانلود و نصب کنید.

کدام سریال‌ها و فیلم‌ها از طریق اچ بی او مکس قابل مشاهده خواهد بود؟

سریال Friends در HBO Max

سریال Friends در HBO Max

عناوینی مانند The Wire، The Sopranos، Westworld و Game of Thrones از جمله مواردی هستند که در اچ بی او مکس در دسترس خواهند بود. از سوی دیگر، گنجینه عظیم آثار WarnerMedia به همراه جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های عرضه شده در این سرویس برای مشاهده گنجانده شده است.

در سال ۲۰۲۱، اچ بی او مکس مقصد اول کمپانی‌های بزرگ فیلم سازی از جمله وارنر برادرز به حساب می‌آمد. جالب است بدانید در همان لحظه که آثار یاد شده روی پرده سینما ظاهر می‌شد، امکان تماشای آن‌ها از طریق اچ بی او مکس نیز برای کاربران فراهم شده بود. اما در سال ۲۰۲۲، وارنر برادرز تصمیم گرفت تا پس از عرضه تیزر تصویری فیلم‌ها و حضور آن‌ها روی پرده، پس از گذشت مدت کوتاهی این عناوین را روی سرویس HBO Max در دسترس کاربران قرار دهد. به عنوان مثال فیلم The Batman پس از گذشت ۴۵ روز، روی اچ بی او مکس قرار گرفت.

سریال‌های زیر هم به صورت اختصاصی توسط اچ بی او مکس در دسترس کاربران خواهد بود:

  • The Flight Attendant
  • Peacemaker
  • Looney Tunes
سرویس استریم اچ بی او مکس

سرویس استریم اچ بی او مکس

در کنار برنامه‌های اختصاصی، محتوای تلویزیونی شبکه‌های DC، CNN، TNT، TBS، truTV، Cartoon Network، Rooster Teeth و Looney Tunes هم در دسترس خواهد بود. در نهایت می‌توانید با اطمینان خاطر، این اکانت را از فروشگاه فراسیب خریداری کرده و از خدمات آن به نحو احسن استفاده کرده و لذت ببرید.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =