اپلیکیشن های iOS

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های آنفالو یاب اینستاگرام برای آیفون

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های آنفالو یاب اینستاگرام برای آیفون

تعداد نرم افزارهای آنفالویاب اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و از سوی دیگر، این دسته از اپلیکیشن‌ها به طرز شگفت انگیزی از سوی کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرند. به همین دلیل در این مطلب از فراسیب قصد داریم تا ۴ اپلیکیشن ممتاز و بی‌نظیر آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون را به شما معرفی کنیم؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید…

معرفی ۴ اپلیکیشن‌ آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون

قطعا برای همه ما پیش آمده باشد که بخواهیم بدانیم چه شخص یا اشخاصی ما را در اینستاگرام Unfollow کرده‌اند. اپلیکیشن‌های iOS متفاوتی به عنوان انفالویاب برای ایفون وجود دارند که در ادامه این مطلب به معرفی ۴ برنامه انفالو یاب ایفون می‌پردازیم تا بتوانید بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون را انتخاب کنید.

۱. معرفی اپلیکیشن Reports آنفالویاب اینستاگرام ایفون

اگر از جمله افرادی هستید که قصد دارید بدانید که چه کسانی پروفایل شما را در اینستاگرام مشاهده کرده‌اند، چه افرادی اخیرا شما را آنفالو کرده‌اند یا کدام اشخاص شما را فالو بک نکرده‌اند، می‌توانید حساب ویژه‌ای روی این اپلیکیشن آنفالویاب اینستاگرام ایفون باز کنید. 

انفالو یاب ایفون

آیکون اپلیکیشن Reports: Followers Tracker

در این نرم افزار، نرخ تعامل کاربران با اکانت شما نیز نمایش داده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید متوجه شوید که کاربران مختلف، تا چه اندازه پست‌های شما را پسندیده و به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. هر چقدر میزان این گزینه بالاتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران از پست‌های شما استقبال کرده‌اند و این موضوع از طریق تعداد لایک و کامنت‌ها قابل تشخیص خواهد بود.

اپلیکیشن Reports همچنین به شما کمک می‌کند تا جامعه کاربران خود را شناسایی کرده و کیفیت تعامل آن‌ها با پست‌ها را بسنجید. به این ترتیب و با ویژگی‌های گفته شده، شما با مورد اعتماد ترین، سریع‌ترین و با دقت‌ترین اپلیکیشن برای آنالیز اکانت اینستاگرام‌تان روبرو خواهید بود.

انفالویاب برای ایفون

تصاویری از محیط اپلیکیشن Reports: Followers Tracker

خدمات این اپلیکیشن از دو طریق قابل استفاده خواهد بود:

  • پرداخت ماهانه حق اشتراک
  • پرداخت سالانه حق اشتراک
در فراسیب بخوانید  چگونه از طریق مک در اینستاگرام پست بذاریم

شما می‌توانید سیستم پرداخت حق اشتراک خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل، تمدید خودکار آن را از طریق بخش Account Settings پس از اولین خرید غیرفعال کنید.

بد نیست بدانید مانند تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، حق اشتراک این اپلیکیشن نیز از طریق شارژ اپل آیدی شما کسر می‌شود. به این ترتیب برای پرداخت حق اشتراک، ابتدا باید گیفت کارت اپل را متناسب با ریجن اپل آیدی خود خریداری کرده، ردیم کد آن را وارد کرده و سپس برای پرداخت اقدام کنید. ما امکان خرید گیفت کارت اپل امریکا را از طریق وبسایت فراسیب برای شما فراهم کرده‌ایم.

آخرین نسخه (Version 3.1) از اپلیکیشن Reports در هنگام نگارش این مطلب به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

آنفالویاب اینستاگرام ایفون

۲. Reports for Followers برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون

Reports Followers یک برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون و ابزاری حرفه‌ای برای آنالیز و ردیابی فالورهای اینستاگرام به حساب می‌آید. به این ترتیب شما می‌توانید روی فالوورهای اکانت خود کاملا نظارت داشته باشید و هر زمان که اراده کنید، می‌توانید تغییرات اکانت خود را مشاهده کنید. 

برنامه آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون

آیکون اپلیکیشن

اپلیکیشن Reports Followers همچنین به شما اجازه می‌دهد تا افرادی که اکانت شما را آنفالو کرده‌اند را ردیابی کرده و از سوی دیگر، میزان لایک‌ها و کامنت‌های ارسال شده برای پست‌ها نیز قابل مشاهده خواهد بود. 

در نهایت پست‌هایی که از جانب فالوورها با ری‌اکشن خوبی مواجه شده و بیشتر مورد پسند آن‌ها بوده نیز از این طریق قابل ردیابی است. به این ترتیب با یک اپلیکیشن قابل اعتماد، دقیق و کارآمد روبرو خواهید بود که اجازه آنالیز اکانت اینستاگرام را به شما می‌دهد.

آنفالویاب اینستاگرام ایفون

تصاویری از محیط اپلیکیشن Reports for Followers

برای استفاده از حداکثر امکانات این آنفالویاب اینستاگرام ایفون، باید هزینه اشتراک مربوطه را پرداخت کنید که به صورت زیر خواهد بود:

  • ماهانه ۵.۹۹ دلار
  • شش ماهه ۱۷.۹۹ دلار
  • سالانه ۲۳.۹۹ دلار

شما می‌توانید سیستم پرداخت حق اشتراک خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل، تمدید خودکار آن را از طریق بخش Account Settings پس از اولین خرید غیر فعال کنید.

همانطور که اشاره کردیم؛ مانند تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، حق اشتراک این اپلیکیشن نیز از طریق شارژ اپل آیدی شما کسر می‌شود. به این ترتیب برای پرداخت حق اشتراک، ابتدا باید گیفت کارت آیتونز را متناسب با ریجن اپل آیدی خود خریداری کرده، ردیم کد آن را وارد کرده و سپس برای پرداخت اقدام کنید. در صورت تمایل برای خريد گيفت كارت اپل كانادا می‌توانید از طریق فراسیب اقدام نمایید.

در فراسیب بخوانید  تلگرام پریمیوم معرفی شد!‌ امکانات و قابلیت‌های Telegram Premium

آخرین نسخه (Version 1.9.7) از اپلیکیشن Reports for Followers در هنگام نگارش این مطلب به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

۳. اپلیکیشن Analyzer Plus یک انفالویاب برای ایفون

رفتن به عمق اطلاعات اکانت اینستاگرام و کند و کاو در این زمینه، چیزی است که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به دنبال آن هستند. اگر به دنبال بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون هستید Analyzer Plus اپلیکیشنی است که در این حوزه، شدیدا به شما کمک می‌کند.

انفالویاب برای ایفون

آیکون اپلیکیشن

از جمله خدمات این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ردیابی افرادی که آنفالو کرده‌اند.
  • ردیابی افرادی که فالو بک نکرده‌اند.
  • اطلاع از افرادی که شما را بلاک کرده‌اند.
  • اطلاعات در مورد تغییرات فالوورها
  • ردیابی افرادی که از پست‌های شما استقبال نکرده‌اند.
  • نمایش کاربرانی که تگ شما را حذف کرده‌اند.
  • نمایش آمار و اطلاعات فالوورها
  • نمایش اطلاعات بازدید از پست‌ها و استوری‌ها
  • نمایش کاربرانی که لایک خود را حذف کرده یا کامنت‌شان را پاک کرده‌اند.
بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون

تصاویری از محیط اپلیکیشن Analyzer Plus

برای بهره مندی از تمام امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن انفالویاب برای ایفون، می‌توانید با پرداخت هزینه، اشتراک آن را خریداری کنید. این هزینه به صورت هفتگی و به مبلغ ۱.۹۹ دلار خواهد بود. شما می‌توانید سیستم پرداخت حق اشتراک خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل، تمدید خودکار آن را از طریق بخش Account Settings پس از اولین خرید غیر فعال کنید.

آخرین نسخه (Version 4.1.0) از اپلیکیشن Analyzer Plus در هنگام نگارش این مطلب به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

برنامه انفالو یاب ایفون

۴. برنامه Followers Track Reports انفالو یاب ایفون

اپلیکیشن Followers Track Reports یکی از بهترین گزینه‌ها در حوزه انفالو یاب ایفون به حساب می‌آید. به این ترتیب شما می‌توانید جزئیات پست‌ها و فالوورهای خود را به صورت دقیق بررسی کرده و میزان تعامل کاربران با اکانت اینستاگرام‌تان را مشاهده کنید. 

انفالو یاب ایفون

آیکون اپلیکیشن

به کمک این نرم افزار شما نه تنها اطلاعات دقیق و مختلفی در مورد اکانت خود به دست می‌آورید، بلکه با رازهای پنهانی در مورد Instagram نیز آشنا می‌شوید.

از جمله امکانات و قابلیت‌های این برنامه انفالو یاب ایفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده افرادی که شما را آنفالو کرده یا فالو بک نکرده‌اند.
  • مشاهده و بررسی فالوورهای جدید
  • امکان ردیابی افرادی که شما را فالو کرده، اما واکنشی به پست‌ها و استوری‌ها از خود نشان نمی‌دهند.
  • مشاهده و ردیابی کاربرانی که به پست‌های شما علاقمند بوده و ممکن است اکانت شما را فالو کنند.
  • مشاهده افرادی که هیچ گاه پست‌های شما را لایک نکرده‌اند.
  • مشاهده و بررسی پست‌هایی که کاربران بیشتری تعامل را با آن‌ها داشته‌اند.
بهترین آنفالویاب اینستاگرام

تصاویری از محیط اپلیکیشن Followers Track Reports

برای بهره مندی از تمام امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن،  که به عنوان بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون شناخته می‌شود، می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای، اشتراک آن را خریداری کنید. شما می‌توانید سیستم پرداخت حق اشتراک خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل، تمدید خودکار آن را از طریق بخش Account Settings پس از اولین خرید غیر فعال کنید.

در فراسیب بخوانید  آموزش فعالسازی اپلیکیشن ایمو در آیفون با شماره ایران

بد نیست بدانید مانند تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، حق اشتراک این اپلیکیشن نیز از طریق شارژ اپل آیدی شما کسر می‌شود. به این ترتیب برای پرداخت حق اشتراک، ابتدا باید گیفت کارت آیتونز را متناسب با ریجن اپل آیدی خود خریداری کرده، ردیم کد آن را وارد کرده و سپس برای پرداخت اقدام کنید. در وبسایت فراسیب امکان خرید گیفت کارت اپل انگلیس نیز برای شما فراهم شده است.

آخرین نسخه (Version 1.1.21) از اپلیکیشن Followers Track Reports در هنگام نگارش این مطلب به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

آنفالویاب رایگان برای آیفون

اگر به دنبال آنفالویاب رایگان برای آیفون هستید باید بدانید که برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیت‌های این ۴ برنامه انفالو یاب ایفون باید هزینه پرداخت کنید. نسخه رایگان اپلیکیشن‌های آنفالویاب امکانات محدودی را  به شما ارائه می‌دهند. 

ما در این مقاله با معرفی ۴ اپلیکیشن محبوب و بی نظیر انفالو یاب ایفون سعی کردیم برای شما که به دنبال این هستید تا افرادی که شما را در اینستاگرام Unfollow کرده اند پیدا کنید، کمک کنیم تا بهترین آنفالویاب اینستاگرام برای ایفون را از میان این ۴ برنامه انتخاب کنید. همگی این اپلیکیشن‌ها به عنوان برنامه انفالو یاب ایفون از قابلیت‌ها و امکانات بی نظیری برخوردار هستند که می‌توانید از آنها بهره مند شوید.

در آخر پیشنهاد می‌شود که اگار زمان زیادی صرف شبکه‌های اجتماعی بخصوص تلگرام می‌کنید، برای استفاده از همه قابلیت‌های آن خرید اکانت پرمیوم تلگرام را از فراسیب انجام دهید.

آنفالویاب رایگان برای آیفون

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *