اپلیکیشن های iOS

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های آنفالو یاب اینستاگرام برای آیفون

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های آنفالو یاب اینستاگرام برای آیفون

تعداد نرم افزارهای آنفالو یاب Instagram روز به روز در حال افزایش است و از سوی دیگر، این دسته از اپلیکیشن‌ها به طرز شگفت انگیزی از سوی کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرند. به همین دلیل در این مطلب از فراسیب قصد داریم تا ۴ اپلیکیشن ممتاز و بی‌نظیر آنفالو یاب اینستاگرام برای آیفون را به شما معرفی کنیم؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید…

اپلیکیشن‌های آنفالویاب اینستاگرام برای iOS

قطعا برای همه ما پیش آمده باشد که بخواهیم بدانیم چه شخص یا اشخاصی ما را در اینستاگرام Unfollow کرده‌اند. اپلیکیشن‌های iOS متفاوتی برای این منظور وجود دارد که در ادامه این مطلب به بهترین‌ها می‌پردازیم.

معرفی اپلیکیشن Reports

اگر از جمله افرادی هستید که قصد دارید بدانید که چه کسانی پروفایل شما را در اینستاگرام مشاهده کرده‌اند، چه افرادی اخیرا شما را آنفالو کرده‌اند یا کدام اشخاص شما را فالو بک نکرده‌اند، می‌توانید حساب ویژه‌ای روی این اپلیکیشن باز کنید. 

آیکون اپلیکیشن Reports: Followers Tracker

آیکون اپلیکیشن Reports: Followers Tracker

در این نرم افزار، نرخ تعامل کاربران با اکانت شما نیز نمایش داده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید متوجه شوید که کاربران مختلف، تا چه اندازه پست‌های شما را پسندیده و به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. هر چقدر میزان این گزینه بالاتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران از پست‌های شما استقبال کرده‌اند و این موضوع از طریق تعداد لایک و کامنت‌ها قابل تشخیص خواهد بود.

اپلیکیشن Reports همچنین به شما کمک می‌کند تا جامعه کاربران خود را شناسایی کرده و کیفیت تعامل آن‌ها با پست‌ها را بسنجید. به این ترتیب و با ویژگی‌های گفته شده، شما با مورد اعتماد ترین، سریع‌ترین و با دقت‌ترین اپلیکیشن برای آنالیز اکانت اینستاگرام‌تان روبرو خواهید بود.

تصاویری از محیط اپلیکیشن Reports: Followers Tracker

تصاویری از محیط اپلیکیشن Reports: Followers Tracker

خدمات این اپلیکیشن از دو طریق قابل استفاده خواهد بود:

  • پرداخت ماهانه حق اشتراک
  • پرداخت سالانه حق اشتراک

شما می‌توانید سیستم پرداخت حق اشتراک خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل، تمدید خودکار آن را از طریق بخش Account Settings پس از اولین خرید غیرفعال کنید.

بد نیست بدانید مانند تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، حق اشتراک این اپلیکیشن نیز از طریق شارژ اپل آیدی شما کسر می‌شود. به این ترتیب برای پرداخت حق اشتراک، ابتدا باید گیفت کارت اپل را متناسب با ریجن اپل آیدی خود خریداری کرده، ردیم کد آن را وارد کرده و سپس برای پرداخت اقدام کنید.

آخرین نسخه (Version 3.1) از اپلیکیشن Reports در هنگام نگارش این مطلب به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

برنامه آنفالو یاب اینستاگرام Reports for Followers

Reports Followers یک ابزار حرفه‌ای برای آنالیز و ردیابی فالورهای اینستاگرام به حساب می‌آید. به این ترتیب شما می‌توانید روی فالوورهای اکانت خود کاملا نظارت داشته باشید و هر زمان که اراده کنید، می‌توانید تغییرات اکانت خود را مشاهده کنید. 

آیکون اپلیکیشن

آیکون اپلیکیشن

اپلیکیشن Reports Followers همچنین به شما اجازه می‌دهد تا افرادی که اکانت شما را آنفالو کرده‌اند را ردیابی کرده و از سوی دیگر، میزان لایک‌ها و کامنت‌های ارسال شده برای پست‌ها نیز قابل مشاهده خواهد بود. 

در نهایت پست‌هایی که از جانب فالوورها با ری‌اکشن خوبی مواجه شده و بیشتر مورد پسند آن‌ها بوده نیز از این طریق قابل ردیابی است. به این ترتیب با یک اپلیکیشن قابل اعتماد، دقیق و کارآمد روبرو خواهید بود که اجازه آنالیز اکانت اینستاگرام را به شما می‌دهد.

تصاویری از محیط اپلیکیشن Reports for Followers

تصاویری از محیط اپلیکیشن Reports for Followers

برای استفاده از حداکثر امکانات، باید هزینه اشتراک مربوطه را پرداخت کنید که به صورت زیر خواهد بود:

  • ماهانه ۵.۹۹ دلار
  • شش ماهه ۱۷.۹۹ دلار
  • سالانه ۲۳.۹۹ دلار

شما می‌توانید سیستم پرداخت حق اشتراک خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل، تمدید خودکار آن را از طریق بخش Account Settings پس از اولین خرید غیر فعال کنید.

همانطور که اشاره کردیم؛ مانند تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، حق اشتراک این اپلیکیشن نیز از طریق شارژ اپل آیدی شما کسر می‌شود. به این ترتیب برای پرداخت حق اشتراک، ابتدا باید گیفت کارت آیتونز را متناسب با ریجن اپل آیدی خود خریداری کرده، ردیم کد آن را وارد کرده و سپس برای پرداخت اقدام کنید.

آخرین نسخه (Version 1.9.7) از اپلیکیشن Reports for Followers در هنگام نگارش این مطلب به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

اپلیکیشن Analyzer Plus برای اینستاگرام

رفتن به عمق اطلاعات اکانت اینستاگرام و کند و کاو در این زمینه، چیزی است که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به دنبال آن هستند و Analyzer Plus اپلیکیشنی است که در این حوزه، شدیدا به شما کمک می‌کند.

آیکون اپلیکیشن

آیکون اپلیکیشن

از جمله خدمات این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ردیابی افرادی که آنفالو کرده‌اند.
  • ردیابی افرادی که فالو بک نکرده‌اند.
  • اطلاع از افرادی که شما را بلاک کرده‌اند.
  • اطلاعات در مورد تغییرات فالوورها
  • ردیابی افرادی که از پست‌های شما استقبال نکرده‌اند.
  • نمایش کاربرانی که تگ شما را حذف کرده‌اند.
  • نمایش آمار و اطلاعات فالوورها
  • نمایش اطلاعات بازدید از پست‌ها و استوری‌ها
  • نمایش کاربرانی که لایک خود را حذف کرده یا کامنت‌شان را پاک کرده‌اند.
تصاویری از محیط اپلیکیشن Analyzer Plus

تصاویری از محیط اپلیکیشن Analyzer Plus

برای بهره مندی از تمام امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن، می‌توانید با پرداخت هزینه، اشتراک آن را خریداری کنید. این هزینه به صورت هفتگی و به مبلغ ۱.۹۹ دلار خواهد بود. شما می‌توانید سیستم پرداخت حق اشتراک خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل، تمدید خودکار آن را از طریق بخش Account Settings پس از اولین خرید غیر فعال کنید.

آخرین نسخه (Version 4.1.0) از اپلیکیشن Analyzer Plus در هنگام نگارش این مطلب به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

برنامه Followers Track Reports

اپلیکیشن Followers Track Reports یکی از بهترین گزینه‌ها در حوزه انفالو یاب ایفون به حساب می‌آید. به این ترتیب شما می‌توانید جزئیات پست‌ها و فالوورهای خود را به صورت دقیق بررسی کرده و میزان تعامل کاربران با اکانت اینستاگرام‌تان را مشاهده کنید. 

آیکون اپلیکیشن

آیکون اپلیکیشن

به کمک این نرم افزار شما نه تنها اطلاعات دقیق و مختلفی در مورد اکانت خود به دست می‌آورید، بلکه با رازهای پنهانی در مورد Instagram نیز آشنا می‌شوید.

از جمله امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده افرادی که شما را آنفالو کرده یا فالو بک نکرده‌اند.
  • مشاهده و بررسی فالوورهای جدید
  • امکان ردیابی افرادی که شما را فالو کرده، اما واکنشی به پست‌ها و استوری‌ها از خود نشان نمی‌دهند.
  • مشاهده و ردیابی کاربرانی که به پست‌های شما علاقمند بوده و ممکن است اکانت شما را فالو کنند.
  • مشاهده افرادی که هیچ گاه پست‌های شما را لایک نکرده‌اند.
  • مشاهده و بررسی پست‌هایی که کاربران بیشتری تعامل را با آن‌ها داشته‌اند.
تصاویری از محیط اپلیکیشن Followers Track Reports

تصاویری از محیط اپلیکیشن Followers Track Reports

برای بهره مندی از تمام امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن، می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای، اشتراک آن را خریداری کنید. شما می‌توانید سیستم پرداخت حق اشتراک خود را مدیریت کرده و در صورت تمایل، تمدید خودکار آن را از طریق بخش Account Settings پس از اولین خرید غیر فعال کنید.

بد نیست بدانید مانند تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، حق اشتراک این اپلیکیشن نیز از طریق شارژ اپل آیدی شما کسر می‌شود. به این ترتیب برای پرداخت حق اشتراک، ابتدا باید گیفت کارت آیتونز را متناسب با ریجن اپل آیدی خود خریداری کرده، ردیم کد آن را وارد کرده و سپس برای پرداخت اقدام کنید.

آخرین نسخه (Version 1.1.21) از اپلیکیشن Followers Track Reports در هنگام نگارش این مطلب به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دانلود خواهد بود.

در آخر پیشنهاد می‌شود که اگار زمان زیادی صرف شبکه‌های اجتماعی بخصوص تلگرام می‌کنید، برای استفاده از همه قابلیت‌های آن خرید اکانت تلگرام پرمیوم را از فراسیب انجام دهید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =