اخبار, اخبار اپل

اپل واچ سری ۷ احتمالا با طراحی جدید و رنگ سبز رونمایی خواهد شد

اپل واچ سری ۷ احتمالا با طراحی جدید و رنگ سبز رونمایی خواهد شد

یک منبع مطلع، جزئیات جدیدی را از اپل واچ سری ۷ فاش کرده است. این منبع می‌گوید طراحی Apple Watch Series 7 شبیه آیفون ۱۲ می‌شود و در رنگ جدید سبز عرضه خواهد شد.

اپل این انتظار را در طرفدارانش به وجود آورده که هر ساله یک اپل واچ جدید و کاملاً متفاوت از نسل قبل را عرضه کند. امسال هم چنین شایعاتی در مورد اپل واچ سری ۷ که ماه آینده میلادی عرضه می‌شود، وجود دارد. اکنون شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که ادعا می‌کند اپل آماده است یک تغییر ظاهری دیگر را در ساعت هوشمند خودش ایجاد کند. این شامل یک رنگ جدید می‌شود.

کانسپت اپل واچ سری ۷

کانسپت اپل واچ سری ۷

جان پروسر، افشاگر سریالی مشهور دنیای دیجیتال در پادکست Genius Bar این خبر را اعلام کرده است؛ البته اطلاعاتی که جان پروسر در این پادکست داده محدود است، ولی بیشتر شبیه به تبلیغی برای انتشار اطلاعات بیشتر از این محصول در آینده است. در هر صورت، به نظر می‌رسد اپل به دنبال تغییرات جذابی در طراحی ساعت هوشمند محبوب خودش است.

پروسر می‌گوید این اپل واچ جدید زبان طراحی مشابهی با دیگر محصولات تازه معرفی شده اپل دارد. این ساعت هوشمند لبه‌های نوک تیزی دارد که در آیپد پرو، آیفون ۱۲ و آی مک جدید اپل نیز می‌توانیم آن را ببینیم. علاوه بر این پروسر می‌گوید این ساعت هوشمند ظرافت بیشتری را هم نسبت به نسل‌های قبلی دارد.

اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری ۷

اپل آماده است یک رنگ جدید را به رنگ‌بندی اپل واچ خود اضافه کند. سال گذشته اپل دو رنگ آبی و قرمز را به رنگ‌های قاب اپل واچ اضافه کرده بود و حالا رنگ سبز هم جزو رنگ‌بندی اپل واچ سری ۷ خواهد بود. این رنگ سبز مشابه همان رنگی است که ایرپادز مکس و آیپد ایر نسل جدید ارائه می‌کنند.

اگر اپل این تغییرات که شامل لبه‌های نوک تیز و رنگ سبز جدید می‌شود را در نسل جدید ساعت هوشمند خود ایجاد کند، آیا شما را متقاعد به خرید اپل واچ نسل بعد می‌کند؟

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 10 =