اخبار اپل

هشتمین نسل آیپد با پردازنده A12 Bionic بطور رسمی رونمایی شد

هشتمین نسل آیپد با پردازنده A12 Bionic بطور رسمی رونمایی شد

اپل از هشتمین نسل آیپد (iPad 8th generation) با بهره‌گیری از چیپست قدرتمندتر A12 Bionic و سیستم عامل iPadOS 14 رونمایی کرد.

کمپانی اپل هشتمین نسل آیپد معمولی خود را با بهره‌گیری از پردازنده A12 Bionic رونمایی کرد. قیمت پایه این دیوایس فقط 329 دلار است؛ در حالی که محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین آیپد به یک نمایشگر باکیفیت 10.2 اینچی Retina، دوربین‌های پیشرفته و یک باتری با دوام یک روز کامل مجهز است. مشتریان از امروز می‌توانند آیپد جدید اپل را خریداری کنند.

معرفی هشتمین نسل آیپد از زبان سازنده

گرک جوسویاک (Greg Joswiak)، معاون بازاریابی جهانی اپل در توصیف این محصول زیبا اینچنین می‌گوید:

ما مفتخریم به مشتریانمان همراه هشتمین نسل آیپد سرعتی بیشتر و تجربه‌ی قدرتمندانه‌تر را ارائه می‌کنیم. با نمایشگر زیبای 10.2 اینچی رتینا، عملکرد تقویت شده با پردازنده A12 Bionic و دوربین‌های عالی، آیپد جدید ارزش فوق‌العاده‌ای در حال حاضر دارد و می‌تواند نیاز مشتریان ما به قدرت و راه‌هایی برای کار، اجرا، یادگیری و ارتباط با کسانی که دوستشان دارد را تأمین کند.

هشتمین نسل آیپد

هشتمین نسل آیپد

پردازنده A12 Bionic در قدرتمندترین آیپد تاریخ

نسل هشتم آیپد با پردازنده A12 Bionic جهش بزرگی را در عملکرد با 40 درصد عملکرد سریع‌تر پردازنده و دو برابر شدن ظرفیت گرافیکی، تجربه کرده است. این آیپد جدید را 2 برابر سریع‌تر از پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های ویندوزی، 3 برابر سریع‌تر از تبلت‌های اندرویدی پرفروش و 6 برابر سریع‌تر از برترین کروم بوک‌ها ساخته است. برای نخستین بار در آیپد، A12 Bionic یک موتور عصبی را برای بردن ظرفیت‌های ماشین یادگیری به سطح جدیدی به خدمت گرفته است که شامل استفاده برای ردیابی حرکت در اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده، ویرایش تصویر پیشرفته، عملکرد Siri و غیره می‌شود.

هشتمین نسل آیپد

هشتمین نسل آیپد

اپل پنسل با ترکیب قدرت A12 Bionic در هشتمین نسل آیپد اپل گزینه‌ای عالی برای نقاشی، یادداشت‌برداری، ویرایش اسناد و مواردی از این دست است. آیپد جدید با طراحی باریک و سبک خود قابلیت حمل بسیار ساده‌ای داشته و با عملکرد بی‌سیم فوق پرسرعت، پشتیبانی از اتصال LTE در کلاس گیگابیت و یک باتری با دوام طول کل روز، به مشتریان آزادی عمل را در کار کردن، یادگیری و اتصال به اینترنت در حرکت ارائه می‌کند. با Touch ID قفل‌گشایی آیپد به آسانی با یک انگشت انجام می‌شود، در عین حال از اطلاعات شما به خوبی محافظت می‌کند.

هشتمین نسل آیپد

هشتمین نسل آیپد

تجربه‌ی متمایزی از آیپد با iPadOS 14

آیپد او اس 14 برای تمام مدل آیپدهای سازگار شامل آیپد نسل هشتم منتشر شده است که امکانات و طراحی‌های جدیدی را برای استفاده از ظرفیت‌های منحصر به فرد آیپد، نمایشگر بزرگ چند لمسی آن و وسایل جانبی همه‌کاره‌ای که دارد، فراهم می‌کند. iPadOS 14 سازگاری خوبی با اپل پنسل دارد که به آیپد اجازه‌ی استفاده‌ی بهتر از ظرفیت‌های یادداشت‌برداری و راه‌های جدید برای یادداشت با دست‌خط شخصی را می‌دهد. وقتی قصد یادداشت کردن با آیپد را دارید، Smart Selection با استفاده از ماشین یادگیری دیوایس شما، دست خطتان را از نقاشی تشخیص می‌دهد؛ بنابراین به آسانی می‌توانید نوشته‌ی خود را انتخاب کرده، برش دهید و در سند دیگری آن را با استفاده از همان جسچر پیست کنید.

هشتمین نسل آیپد

هشتمین نسل آیپد

Shape Recognition به کاربران اجازه می‌دهد اشکال هندسی را با بهترین دقت ممکن کشیده و آن را به یادداشت‌های خود اضافه کنند. Data Detectors نیز به خوبی دست‌خط کاربر را شناسایی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد اطلاعاتی همچون آدرس، شماره تلفن، تاریخ و پیوندها را از آن استخراج کنید. به طور مثال با ضربه روی شماره تلفنی که با دست‌خط شخصی خود یادداشت کرده‌اید، می‌توانید فوراً تماس حاصل کنید.

هشتمین نسل آیپد

هشتمین نسل آیپد

آیپد او اس 14 همچنین Scribble را به آیپد می‌آورد که اجازه می‌دهد کاربران اپل پنسل با دست‌خط خودشتان مستقیماً در یک فیلد متنی وارد کرده و بدون آنکه نیازی به استفاده از کیبورد مجازی باشد، به طور مثال پاسخ سریعی به یک iMessage دهید یا در Safari جستجو کنید. Scribble از ماشین یادگیری دیوایس برای تبدیل دست‌خط کاربر به یک متن دیجیتالی در لحظه استفاده می‌کند، در عین حال یادداشت‌های کاربر همیشه امن می‌ماند.

هشتمین نسل آیپد

هشتمین نسل آیپد

آیپد او اس 14 از روش‌های دیگری نیز می‌تواند تجربه‌ی کار با آیپد را قدرت ببخشد:

  • طراحی نونوار شده برای تماس‌های تلفنی دریافتی و Face Time، تعامل با سیری و جستجو که به کاربران کمک می‌کند روی فعالیت حال حاضر خود متمرکز بمانند.
  • Universal Search (جستجوی سراسری) به کاربر کمک می‌کند خیلی سریع به دنبال هر چیزی که می‌گردد، برسد. از موقعیت مکانی گرفته تا اجرای اپلیکیشن‌ها، دسترسی به مخاطبان، فایل‌ها و اطلاعات و حتی دریافت پاسخ به پرسش‌های رایجی در مورد مردم و اماکن.
  • سایدبارهای جدید برای بسیاری از اپلیکیشن‌ها از جمله Photos و Files، و نوارابزارهای ساده که کنترل آن‌ها در یک مکان واحد را ممکن کرده و بیش از هر زمان دیگری مفید می‌کند.
  • ویجت‌هایی زیبا که اطلاعات مورد نیاز شما را در صفحه اصلی ارائه می‌کنند.

پیشرفته‌ترین و سازگارترین آیپد با محیط زیست

نسل هشتم آیپد اپل با پوشش از برنامه‌ی اپل برای حذف کربن از محصولاتش تا سال 2030، کاملاً سازگار با محیط زیست طراحی شده است. آیپد از آلومینیوم 100 درصد بازیافت شده برای اکثر قطعات خود استفاده می‌کند که این علاوه بر سازگاری با محیط زیست، مصرف کم‌تر انرژی را نیز به همراه دارد. علاوه بر این، بسته‌بندی آیپد نیز با استفاده از الیاف چوبی انجام می‌شود که قابل بازیافت بوده یا از جنگل‌های مدیریت شده برای تأمین آن استفاده می‌شود.

تاریخ عرضه و قیمت هشتمین نسل آیپد

آیپد جدید اپل از امروز با قیمت پایه 329 دلار برای نسخه‌ی Wi-Fi و 459 دلار برای نسخه Wi-Fi + سیم کارت خور در رنگبندی نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی و در دو پیکربندی 32 و 128 گیگابایتی به فروش می‌رسد. آیپد او اس 14 به صورت پیشفرض روی این محصول نصب خواهد بود. اپل پنسل نسل 1 به صورت جداگانه با قیمت 99 دلار برای این محصول عرضه می‌شود. Smart Keyboard برای این محصول با قیمت 159 دلار و Smart Covers نیز با قیمت 49 دلار برای این مدل آیپد عرضه می‌شوند.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =