آموزش و ترفند

گیفت کارت استیم چیست و چگونه کد Gift Card آن را ردیم کنیم؟

نحوه وارد کردن گیفت کارت استیم

استیم یک پلتفرم و به نوعی شبکه اجتماعی جامع برای گیمرها است که می‌توان با استفاده از آن، انواع بازی‌های اورجینال و محبوب را تجربه کرد. برای اینکه بتوانید از خدمات این پلتفرم استفاده کنید، باید گیفت کارت استیم تهیه کرده و آن را ردیم کنید. در ادامه‌ی این مطلب از فراسیب قصد داریم نحوه وارد کردن کد گیفت کارت Steam را آموزش دهیم…

استیم یک پلتفرم دیجیتال برای انتشار بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی است که توسط Valve Corporation توسعه یافته است. Steam قابلیت‌های مختلفی مانند نصب و آپدیت خودکار بازی‌های ویدیویی، گروه‌ها و همچنین چت صوتی را ارائه می‌ دهد. در Steam می‌توان انواع بازی‌های جذاب مانند Dota 2، Counter Strike: Global Offensive، Warframe، Team Fortress، GTA V و… را تجربه کرد.

گیفت کارت استیم چیست

گیفت کارت استیم چیست

شما می‌توانید برای استفاده از پلتفرم استیم، نسبت به خرید گیفت کارت استیم از فروشگاه فراسیب اقدام کنید؛ فراسیب با قیمت‌های رقابتی و همچنین دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، یکی از معتبرترین منابع برای خرید به شمار می‌رود.

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

بعد از اینکه خرید گیفت کارت استیم را از فروشگاه فراسیب انجام دادید، کد فعالسازی را دریافت می‌کنید. برای چک کردن کد از ایمیل، حتما علاوه بر پوشه inbox، قسمت اسپم‌ها را نیز بررسی کنید.

برای ردیم کردن کد گیفت کارت Steam، مراحل پایین را دنبال کنید:

  • وارد اپلیکیشن استیم شده و پروفایل خود را باز کنید و بر روی گزینه‌ی View My Wallet کلیک کنید.
آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

  • بر روی Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید.
چگونه گیفت کارت Steam را ردیم کنیم

چگونه گیفت کارت Steam را ردیم کنیم

  • کد گیفت کارت خود را را در فیلد Steam wallet code وارد کنید، سپس بر روی گزینه‌ی Continue کلیک کنید.
نحوه وارد کردن گیفت کارت استیم

نحوه وارد کردن گیفت کارت Steam

و کار تمام است! به همین راحتی شما می توانید گیفت کارت استیم خود را ردیم کرده و از بازی های جذاب این پلتفرم استفاده کنید.

لازم به ذکر است که حتما قبل از خرید گیفت کارت Steam از فراسیب، توضیحات مربوط به محصول را مطالعه کنید تا به مشکلی برنخورید، زیرا گیفت کارت فروخته شده دارای ضمانت ۱۰۰٪ هست و در صورت خرید اشتباه، به هیچ وجه تعویض یا پس گرفته نمی‌شود. ما در فراسیب انواع مختلفی از گیفت کارت ها و محصولات مجازی را برای شما تهیه کردیم که بتوانید در این شرایط تحریم، از سرویس‌های مورد علاقه‌ی خود به راحتی استفاده کنید؛ این محصولات قید شده را می‌توانید در صفحه خرید گیفت کارت مشاهده کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =