آموزش و ترفند

گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چگونه کد Gift Card آن را ردیم کنیم؟

نحوه وارد کردن گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از پلتفرم‌های مطرح و محبوب پخش موزیک و پادکست است که توانسته تا بدین جای فعالیت خود، کاربران زیادی را جذب کند. شما می‌توانید بصورت رایگان از اسپاتیفای استفاده کنید، اما دسترسی محدودی به خدمات گسترده‌ی این پلتفرم خواهید داشت؛ محدودیت‌هایی مانند تبلیغات، عدم امکان گوش دادن بصورت آفلاین و مواردی از این قبیل. شما می توانید در فراسیب با خرید اکانت اسپاتیفای با بهترین کیفیت و قیمت ممکن  این محدودیت‌ها را از سر راه خود بردارید. در ادامه نحوه ردیم کردن کد گیفت کارت اسپاتیفای را با هم بررسی خواهیم کرد…

اگر ایده‌ای برای هدیه دادن به عزیزان خود ندارید، خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌تواند گزینه‌ی جذاب و متفاوتی باشد، زیرا اکثر افراد موسیقی را دوست دارند و در طول روز از آن استفاده خواهند داشت. اگر خودتان هم دوست دارید کار با اپلیکیشن اسپاتیفای را به خوبی بدانید، ما در تیم تولید محتوای فراسیب، ۲۰ ترفند جذاب و کاربردی Spotify را برای شما تهیه کردیم که می‌توانید از طریق مطلب لینک شده مطالعه کنید.

خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای Spotify Premium

خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای Spotify Premium

آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

بعد از خرید گیفت کارت Spotify، باید برای ردیم کردن کدی که دریافت کردید اقدام کنید. فرایند استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای بسیار ساده است؛ البته شما از طریق اپلیکیشن در تلفن همراه خود نمی‌توانید این کار را انجام دهید و به یک مرورگر (مانند Google Chrome، FireFox و …) برای ردیم کردن کد گیفت کارت اسپاتیفای نیاز دارید.

  • قدم اول: مرورگر خود را باز کنید (در موبایل و یا در کامپیوتر) و مطمئن شوید که اتصال اینترنت برقرار است.
  • قدم دوم: وارد آدرس www.accounts.spotify.com/login شده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، به اکانت خود لاگین کنید.
  • قدم سوم: بر روی نام کاربری (username) خود در گوشه سمت راست بالای پنجره کلیک کنید و سپس روی Account کلیک کنید.
آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

  • قدم چهارم: به لینک www.spotify.com/us/account/overview بروید و سپس بر روی دکمه‌ی Redeem از پنجره‌ی پاپ آپ (pop-up) باز شده کلیک کنید.
نحوه وارد کردن گیفت کارت اسپاتیفای

نحوه وارد کردن گیفت کارت اسپاتیفای

  • قدم پنجم: در این قسمت باید PIN درج شده بر پشت گیفت کارت خود و یا کد پریمیوم دریافتی از رسید فروشگاه را وارد کنید.
اشتراک پریمیوم اسپاتیفای Spotify Premium

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای Spotify Premium

  • قدم ششم: آدرس و کد پستی (ZIP code) خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه‌ی Continue کلیک کنید تا مراحل تکمیل شود. همچنین می‌توانید از آدرس بدون مالیات (Tax Free) زیر برای پر کردن این فرم استفاده کنید تا از مبلغ گیفت کارت، مالیات کم نشود.

Address: 1 FIRST AMERICAN WAY
City: SANTA ANA
State: California
ZIP code: 92707

نکات مهم

به دلیل محدودیت‌هایی که ما در ایران داریم و برای اینکه به مشکلی بر نخورید، تاکید می‌کنیم که قبل از خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای از فروشگاه فراسیب، حتما و حتما توضیحات مربوط به خرید گیفت کارت را مطالعه کنید. همچنین اگر مایلید پلی لیست‌های اسپاتیفای خود را به هر دلیلی به اکانت جدید منتقل کنید، می‌توانید مطلب آموزش انتقال پلی لیست اسپاتیفای به اکانت جدید با دو روش متفاوت را مطالعه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =